Venäjällä tehty laki että voi lähettää sotilaita ulkomaille suojelemaan venäläisiä ja Suomi ei saa estää koska se on laki.
Puolustusvoimat ei saa pysäyttää heitä koska, koska laki sanoo niin.
NATOkaan ei tule avuksi koska ei ollut hyökkäys vaan laillinen suojelutoimenpide.
Kannattaisko Suomen harkita pakotteita, EU ja NATO jäsenyyttä, että Venäjän ei tarvitse lähettää sotilaita suojelemaan venäläisiä?
Niin siis vastaan itse, että kyllä pitää lopettaa kaikki nuo!
Kommentit (26)
Emme ole venäjällä. Joten venäläisten lait ovat merkityksettömiä.
Eihän se Suomen laki ole.
Iiivana on jo nyt kännissä 😄
Good Morning Vietnam.. eiku Moskova!
Sveta, ota Sergeiltä pullo pois!!!
Suomessa on jo satojatuhansia ulkomaalaisia taiteilijoita, jotka voidaan värvätä Venäjän riveihin tuosta noin vaan, eikä Kela voi asialle mitään.
Ei natsisaksakaan voinut olla mahdollista, joten ei tämäkään.
T. Suomen älymystö
Vierailija kirjoitti:
Ei natsisaksakaan voinut olla mahdollista, joten ei tämäkään.
T. Suomen älymystö
Venäjä määrää kaikesta.
T: Venäjän typeristö
Ootte te venäläiset kyllä niin hulvattomia hupiukkoja, ettei mitään rajaa. Ei huono strategia, yrittää saada meidät suomalaiset kuolemaan naurusta.
Suomessa pycccä on lannoitetta lain mukaan, tulkaa vaan tänne
Lait on kaikkialla alueellisia, rajautuu kunkin maan alueelle, mutta ei estä sitä etteikö voida tuomita jos joku tehnyt ulkomailla rikoksen, pitää kuitenkin olla tällöin siellä kotimaassaan. Tästä on kyllä poikkeuksia, esim ne usalaiset joukot mitkä Suomessa. Sopimuksessa on sovittu rikosoikeudellisesta toimivallasta tilanteissa, joissa Yhdysvaltojen sotilas syyllistyisi rikokseen Suomessa. Pääsääntöisesti Yhdysvalloilla on ensisijainen oikeus käyttää tuomiovaltaa omia sotilaitaan kohtaan, mutta Suomella on oikeus perua tämä ensisijainen oikeus erityistapauksissa.
Tutulle kaksoiskansalaiselle oli tullut kysely naapurimaasta että kiusataanko sinua jne. Kyllä ne urkkii.
Mielenkiintoista. Maa, joka itse ei noudata kansainvälisiä lakeja, asetuksia eikä säännöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Maa, joka itse ei noudata kansainvälisiä lakeja, asetuksia eikä säännöksiä.
Kremlin tiedottaja (lue: Puten puhuva pää) D. Paskov ilmoitti taannoin, että Venäjän presidentistä annettu kansainvälinen pidätysmääräys ei koske heitä.
Pitäähän Putinin kilpeä kiiloittaa, propagandaa kotimaahan taas kerran
Vierailija kirjoitti:
Luhistuva suurvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kremlin tiedottaja (lue: Puten puhuva pää) D. Paskov ilmoitti taannoin, että Venäjän presidentistä annettu kansainvälinen pidätysmääräys ei koske heitä.
Vaan eipä uskalla kansanmurhaajapressa matkustaa todellisiin länsivaltioihin. On siinäkin kovis!
Vierailija kirjoitti:
Emme ole venäjällä. Joten venäläisten lait ovat merkityksettömiä.
Radio JEREVAN:
Kuinka paljon Venäjän maanmiehiä asuu Suomessa?" kysyy kuulija "Riittävästi", radio vastaa, "jotta kansanäänestys voidaan järjestää".
Täällä Radio Jerevan, kuuntelijamme kysyy meiltä: "onko totta, että Putin on yhtä kyvykäs johtaja kuin Pietari Suuri?" Me vastaamme: "periaatteessa kyllä. Molemmat ovat johdattaneet Venäjän 1700-luvulle".
Tuossa linkki. Mutta miksi sitä ei voi aloittaja laittaa, alkaa vaan selittää sekavia.
Eli..voi yrittää tulla 😄
Voivathan ne yrittää tänne tulla. Saadaan hyvää lannoitetta.