Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko varsinainen kotiäiti?

Vierailija
17.04.2026 |

Jäin töistä pois 2 v sitten.  Väsyin työhön ja liittimet perheenä seurakuntaan jossa korostetaan perinteisiä sukupuoli rooleja. Mieheni hyväksyi ratkaisun. Hoidan kotia ja 8v poikaamme. Meillä on myös poni ja kanoja tilallamme. Asumme maalla.

Miehellä on rakennusalan yritys jonka hallituksessa olen. Miellän itseni täysin kotivaimoksi joka on pullantuoksuonen ja tukee miestään. Ihanne on toimia Raamatun kelpo vaimon mukaan. Ei omaa uraa mutta toimin miestä tukien.  Minulla ei ole enää omia tuloja. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next!

Vierailija
2/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahat riittää. Mutta olet mukana firmassa. Tienaat sen kautta. Et ole puhdas kotiäiti. En ole minäkään . Only dance!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kysyy. Olet etuoikeutettu. 

Vierailija
4/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jätä ehkäisy pois ja tee lapsia niin paljon kuin Jumala antaa.  Nyt elät synnissä.

Vierailija
5/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ja pointtisi oli...? vai oliks tää vain ilmoitusluontoinen asia  vai provo vai mikä

Vierailija
6/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat kanoja

Vierailija
7/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Tämä oli vain pohdintaa. Minulla on aika vähän tekemistä ja alan kaivata töihin. Mutta kotiäitiys on pyhempää.

Vierailija
8/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Jätä ehkäisy pois ja tee lapsia niin paljon kuin Jumala antaa.  Nyt elät synnissä.

Ja muista synnyttää kivulla, eli luomuna pitää mennä, se on Jumalan tahto. 

Vierailija
9/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt trumpismi vyöryrssä yli koko maanpiirin on varauksissa perheissä otettu kotiäitiys käyttöön. Esim meillä mies on sairas työtön. Olen töissä. Ope olen.

Vierailija
10/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuttu Kirk sanoi että naiset kotiin. Menkää naimisiin alle 30 v jolloin olette vielä alle viimeosen käyttöpäivän kuten kurkut tai lihat. Lapsia iso liut

Joku hullu ampui sen.

Vierailija
11/11 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Kirk oli idolini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi