Olenko varsinainen kotiäiti?
Jäin töistä pois 2 v sitten. Väsyin työhön ja liittimet perheenä seurakuntaan jossa korostetaan perinteisiä sukupuoli rooleja. Mieheni hyväksyi ratkaisun. Hoidan kotia ja 8v poikaamme. Meillä on myös poni ja kanoja tilallamme. Asumme maalla.
Miehellä on rakennusalan yritys jonka hallituksessa olen. Miellän itseni täysin kotivaimoksi joka on pullantuoksuonen ja tukee miestään. Ihanne on toimia Raamatun kelpo vaimon mukaan. Ei omaa uraa mutta toimin miestä tukien. Minulla ei ole enää omia tuloja.
Kommentit (11)
Jos rahat riittää. Mutta olet mukana firmassa. Tienaat sen kautta. Et ole puhdas kotiäiti. En ole minäkään . Only dance!
Ap. Jätä ehkäisy pois ja tee lapsia niin paljon kuin Jumala antaa. Nyt elät synnissä.
niin, ja pointtisi oli...? vai oliks tää vain ilmoitusluontoinen asia vai provo vai mikä
AP. Tämä oli vain pohdintaa. Minulla on aika vähän tekemistä ja alan kaivata töihin. Mutta kotiäitiys on pyhempää.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Jätä ehkäisy pois ja tee lapsia niin paljon kuin Jumala antaa. Nyt elät synnissä.
Ja muista synnyttää kivulla, eli luomuna pitää mennä, se on Jumalan tahto.
Nyt trumpismi vyöryrssä yli koko maanpiirin on varauksissa perheissä otettu kotiäitiys käyttöön. Esim meillä mies on sairas työtön. Olen töissä. Ope olen.
Ammuttu Kirk sanoi että naiset kotiin. Menkää naimisiin alle 30 v jolloin olette vielä alle viimeosen käyttöpäivän kuten kurkut tai lihat. Lapsia iso liut
Joku hullu ampui sen.
Next!