Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rahasummalla suurin tämänhetkinen ongelmasi poistuisi?

Vierailija
16.04.2026 |

Kerro myös mikä se ongelma on? 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 000 olisi aika passeli. Saisin vanhan opintolainan maksettua pois ja lopuilla voisin opiskella uuden toivottavasti hyödyllisemmän tutkinnon käyden samalla töissä kun mitään opintotukia yms en enää saa. Joskus mietin miten pieni summa se olisi maailman tosi rikkaille, vaikka Elon Muskille. Toteuttaisi helposti minun unelmani pikkuroposillaan.

Vierailija
42/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poistu rahalla vaan levolla ja odottelulla :(

Viheliäs flunssa, keuhkot ja pää täynnä ja luihiin asti sattuu. Eipä tämmöisiä voi ostaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aika yksinkertainen jos olettaa että ihmisten suurimmat ongelmat liittyy aina rahaan ja että ne voisi maksaa pois. 

Vierailija
44/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 000 euroa, opintolainat

Vierailija
45/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6000e. Hoidin äitini hautajaiset ja kakki niihin liittyvät kulut. Muita sukulaisia ei ole. Äitini varaton. Piti vinguttaa tappiin kaikki kortit. 

Otan osaa suruun. 

Vierailija
46/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulisi aina uusi ongelma.

Vierailija
47/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suurin rahalla korjattava ongelmani? Ei minulla ole ongelmaa. 

Vielä kaksi viikkoa sitten ongelmana oli raudanpuute, mutta se korjaantui ostamalla raitainfuusion. Maksoi muutamia satasia.

Vierailija
48/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 000, niin saisi asunnon eläkkeellä ollessa.

Vierailija
49/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 ke. Pääsisi asuntolainasta eroon.

Vierailija
50/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu rahalla. Kahdella lähimmäiselläni on etenevä sairaus, ei ole parantavaa tai edes hidastavaa lääkitystä.

Vierailija
51/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään rahasummalla. Sydänsairaus.

Mulla vaan onneksi sydänsuruja.  Mutta ei sitäkään rahalla korjata, mutta aika onneksi parantaa.

Vierailija
52/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000e tai mieluiten todella paljon enemmän. Niin paljon, että voisi luottaa siihen että selviää. 

Vierailija
53/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma ei poistu millään rahalla, mutta 17 000 euroa riittäisi siihen, ettei tarvitsisi stressata opintolainan ja luottokortin lyhennyksistä.

Vierailija
54/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaan ottaen tiedä, mutta itse joudun todennäköisesti maksamaan n. 500 - 1000 euroa. Kyseessä terveysongelma, joka vaatii leikkaushoidon. Summa menee suurimmaksi osaksi sairaalamaksuihin ja lääkärikäynteihin matkoineen.

Vierailija
55/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei varmaan ole mitään ongelmia? En tiedä mitä tekisin ylimääräisellä rahalla. Varmaan joku sadan tonnin asuntoauto olisi kiva mutta ei minulle ole mikään ongelma etten omista sellaista. 

Vierailija
56/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen 200k. Sitten sijoitussalkkuni olisi miljoonan arvoinen ja pystyisin vuosittain nostamaan sen 50k maailman tappiin jolla voisin kitkutella jossain thaimaassa tms

Vierailija
57/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 000 olisi aika passeli. Saisin vanhan opintolainan maksettua pois ja lopuilla voisin opiskella uuden toivottavasti hyödyllisemmän tutkinnon käyden samalla töissä kun mitään opintotukia yms en enää saa. Joskus mietin miten pieni summa se olisi maailman tosi rikkaille, vaikka Elon Muskille. Toteuttaisi helposti minun unelmani pikkuroposillaan.

Kun alkaa miettiä niin älytöntä että Suomellakin on varaa vuodesta toiseen elättää kaikenmaailman vetelehtijöitä joilla ei ole aikomustakaan koskaan ottaa itse vastuuta elämästään, mutta sitten niille, jotka ottavat vastuuta ja joilla olisi potentiaalia vielä muuhunkin ei anneta mahdollisuutta vaan just poistetaan kaikki millä aikuinen voisi rahoittaa uuden ammatin opiskelun, mikä on vaan väliaikainen juttu ja voi johtaa parempaa ja pidempään työuraan.

Vierailija
58/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardi euroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän