Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehet urheilullisista, kiinteistä naisista?

Vierailija
09.05.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet pitävät sellaisista Justiina-tyyppisistä naisista, jotka ovat ylipainoisia ja kulkevat kaulin kädessä ja huutavat ja komentelevat. Miehelle tulee niin kotoisa olo, vähän kun olisi taas mamman hoidossa...

Vierailija
2/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen exät on just noita justiinoita

en tiedä miks se mut otti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei selvästikään pidä että olen alkanut urheileen ja laihduttaan. En ole liian lihava mutta muutaman kilon haluan pois tai edes kiinteämmäksi vartaloa.

Vierailija
4/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se pylly ja lantio saa olla " tuhti" , pieni pömppö mahassakin positiivsta mut kiinteä täytyy olla eikä mitään selluliitti muhkuroita. Sanoisin et useimpia miehiä viehättää jos vaikka pituus 165cm ja paino 65kg. Se semmonen sopusuhtainen.

Vierailija
5/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmasti liian urheilullisista niin että rinnat jo hävinneet jne. Kuntosalilla/jumpassa jossa käyn on juuri muutamia näitä esimerkkejä joissa rinnat tyystin hävinneet liian urheilun myötä (ei siis kuitenkaan mitä Kike Elomaa-bodareita).

Vierailija
6/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika urheilullisuus ja narsistinen minäkuva on tietty liikaa. Kaikki vaan elämässä pyörii ulkonäön ympärillä, ei hyvä.

Uskoisin että reipas fitnesmimmi on kuumempaa kamaa kuin anoreettinen mallitypy.