Uusin naisten trendi: leikataan häpyhuulet pienemmiksi!
Hyvä muiat!
Kommentit (118)
Jos kardashian leikkauttas puolet aivoistaan pois niin seuraavana päivänä ois 500 miljoonaa naista haluamassa samaa leikkausta .
aviomiehet ovat juonineet keskenään että kimpaannutaan veljet muijaimme normaalinnäköisistä vihuista ihan vaan vitsillä ja katotaan moniko ottaa tosissaansa
Minä en huolisi ensinnäkään muiaa kunkä häppärit on nähnyt joku muukin muin sen äiti, sisko ja joku gynekolooki
Vierailija kirjoitti:
Käpyhuulet
Mitä käpyhuulet on?
Käy kurkkaamassa äidiltäsi.
Jokainen vihhu on kyllin nätti jollekulle, eikä missään silvonnantarpeessa, niin kauan ku se on aikuinen, karvainen, impi, terve ja tatskaton
Ja sitten on hermokipuja lopun ikää. Onneksi olkoon.
Mä leikkautin omat sisemmät häpyhuuleni vuosia sitten. Ne hankautuivat ratsastaessa verille ja oli saakelin kivuliasta. Kolmen hevosen omistajana se hankautuminen alkoi olla jo todellinen ongelma.
Seksiä en ole kyseisen toimenpiteen jälkeen harrastanut, joten en edes tiedä vastakkaisen sukupuolen mielipidettä alakertani ulkonäköön.
N34
onkohan silpojat samoja jotka meni koronapiikkeihin, toivotaan näi
Alieeni kirjoitti:
Itellä on melko maltilliset sellaiset, ei isot mutta ei ihan näkymättömätkään mutta piilossa ovat kuitenkin. Mutta en tarvitse miestä joten eipä tartte miesten miellyttämisen takia mennä leikkelemään värkkiä mihinkään suuntaan. Ihme simppejä kyseiset naiset.
Johtuuko painosta?
Vierailija kirjoitti:
Mä leikkautin omat sisemmät häpyhuuleni vuosia sitten. Ne hankautuivat ratsastaessa verille ja oli saakelin kivuliasta. Kolmen hevosen omistajana se hankautuminen alkoi olla jo todellinen ongelma.
Seksiä en ole kyseisen toimenpiteen jälkeen harrastanut, joten en edes tiedä vastakkaisen sukupuolen mielipidettä alakertani ulkonäköön.
N34
Eikö karvat suojanneet nirhaumilta?
Leikattu ja tatskattu kalju animevihhu onkin sitten varmaan aivan tolkuttoman kiihottava, kuin Jyrki Otilan suu terminaalivaiheessa
Vierailija kirjoitti:
N34
Tuolla periaatteella jokainen pyöräilyä harrastava mies leikkauttas pallit pois, onkohan ton tehneitä paljonkin?
Vierailija kirjoitti:
Velhonhiat jos on niin voi voi.
ei niitä tarvi sietää muiden kuin velhottaren aviomiehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Tuolla periaatteella jokainen pyöräilyä harrastava mies leikkauttas pallit pois, onkohan ton tehneitä paljonkin?
Se on ihan hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vihhu on kyllin nätti jollekulle, eikä missään silvonnantarpeessa, niin kauan ku se on aikuinen, karvainen, impi, terve ja tatskaton
Olet 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
"Ruma vihhu", nätti naama, sorja vartalo, heleä ääni, oma tukka, sellainen Luomukonbinaatio ois aina paras. Ei vihhu puunaten ja silpopen kiihoittavaksi käy, vaikka naama ehkä kyllä. Niillä täytyy vaan olla raju somuusero. En tietä mistä johtuu mutta suutuuttaa jo ajatuskin että näkisi vierekkäin söpsyn naaman ja vieressä samaa söpsyys-astetta olevan kirurkisesti keinotellen luodun värkistön
Tulee mieleen ikoninen Einsteinin ajatelma.
"On olemassa kaksi ääretöntä asiaa: avaruus ja ihmisen tyhmyys. Ensin mainitusta en tosin ole varma."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34Tuolla periaatteella jokainen pyöräilyä harrastava mies leikkauttas pallit pois, onkohan ton tehneitä paljonkin?
Lääkäri sanoi, että häpyhuulien pienennysleikkauksia tehdään erityisesti pyöräilijöille ja ratsastajille. Mun häpyhuulissa näkyi jo arpia/arpeutumista siitä kaikesta hankauksesta. Ne hankautui siis ihan vereslihalle, vaikka kokeilin kaikki mahdolliset talkit, vaseliinit ja jopa häpyhuulien ”rullaamisen” ulompien häpyhuulien sisään.
Mitäs väliä häpyhuulien koolla on, kunhan mulkku sekaan mahtuu.
Ronkelit runkkaa.