Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin naisten trendi: leikataan häpyhuulet pienemmiksi!

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkautin omat sisemmät häpyhuuleni vuosia sitten. Ne hankautuivat ratsastaessa verille ja oli saakelin kivuliasta. Kolmen hevosen omistajana se hankautuminen alkoi olla jo todellinen ongelma. 
Seksiä en ole kyseisen toimenpiteen jälkeen harrastanut, joten en edes tiedä vastakkaisen sukupuolen mielipidettä alakertani ulkonäköön.

N34

Hullu. Oot tehnyt virheen.

Sisemmät häppärit kiihottavat. Noin oli äidillänikin. Näin saunassa.

Niin myös Jallussa ja Kallessa.

Karvat kehiin myös.

Nainen. Häpyhuulet. Karvat.

Mä tuun alapäähän nuoleen ja paneen.

Vierailija
62/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vihhu on kyllin nätti jollekulle, eikä missään silvonnantarpeessa, niin kauan ku se on aikuinen, karvainen, impi, terve ja tatskaton

Olet 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

ei lapsi ei,  olen vain tolkun neitsytpoika ken ei ole nähnyt livevihhua paljonkaan sitten syntymänsä, Kokeile ithe olla selibatismissa heterona niin saattaa lakaa luomuhi viehättää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkautin omat sisemmät häpyhuuleni vuosia sitten. Ne hankautuivat ratsastaessa verille ja oli saakelin kivuliasta. Kolmen hevosen omistajana se hankautuminen alkoi olla jo todellinen ongelma. 
Seksiä en ole kyseisen toimenpiteen jälkeen harrastanut, joten en edes tiedä vastakkaisen sukupuolen mielipidettä alakertani ulkonäköön.

N34

Millaine istunta sulla oikein on? Tai sitten ne häppärit olivat aivan jäätävän roikkuvat.

Vierailija
64/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen ikoninen Einsteinin ajatelma.

"On olemassa kaksi ääretöntä asiaa: avaruus ja ihmisen tyhmyys. Ensin mainitusta en tosin ole varma."

Tämä.

Vierailija
65/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona roikkuu ja lerputtaa sisemmät häpyhuulet niin onhan sellainen lurppavittu syytä leikauttaa.

Täysin epäeroottinen ja kaikki halut pois vievä.

Jos häiritsee itseä, silloin joo, ei muiden takia.

Vierailija
66/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkki on kyllin soma kun se näyttää myrskyissä ahavoituneen aboriginaalimummon naamalta, tärkeintä että aarteenhaltijan naama ei näytä sellaiselta

Vierailija
67/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34

Käytitkö häppäreitä jalustimina?

Vierailija
68/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkona roikkuu ja lerputtaa sisemmät häpyhuulet niin onhan sellainen lurppavittu syytä leikauttaa.

Täysin epäeroottinen ja kaikki halut pois vievä.

Jos häiritsee itseä, silloin joo, ei muiden takia.

Jos se on ainoa, kuhun kuunaan on yhtynyt ja on yhtyvä, ei sen varmaan pitäisi haitata. ja mikäli hihatar ei ole jaeskellut sitä muille niin mikäs vika sellaisessa olisi?

Vierailija
69/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Itellä on melko maltilliset sellaiset, ei isot mutta ei ihan näkymättömätkään mutta piilossa ovat kuitenkin. Mutta en tarvitse miestä joten eipä tartte miesten miellyttämisen takia mennä leikkelemään värkkiä mihinkään suuntaan. Ihme simppejä kyseiset naiset.

Kiitos kun jaoit! :)

Vierailija
70/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelevatkohan nuo leikkelijät edes puolisoihtensa mieltymyksiä vai silkastaan jotain somen influenssereita jotka vannoilevat että jokainen sälli varppina laattaa ja laattaisi ruskealle ja ruttuiselle tavanomaiselle tavaralle

Vierailija
71/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Tuolla periaatteella jokainen pyöräilyä harrastava mies leikkauttas pallit pois,   onkohan  ton tehneitä paljonkin?

Lääkäri sanoi, että häpyhuulien pienennysleikkauksia tehdään erityisesti pyöräilijöille ja ratsastajille. Mun häpyhuulissa näkyi jo arpia/arpeutumista siitä kaikesta hankauksesta. Ne hankautui siis ihan vereslihalle, vaikka kokeilin kaikki mahdolliset talkit, vaseliinit ja jopa häpyhuulien ”rullaamisen” ulompien häpyhuulien sisään. 

Ihanaa! Kerro lisää?

Vierailija
72/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vanha trendi jo, sama kuin peräaukon valkaisu.

Vierailija
73/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas myös leikata silmäluomet poisa niin vaikuttaasivat silmäthi suuremmilta ja hyi sentään miten menevät ne niin ruttuunkin silloin kun silmät ovat auki

Vierailija
74/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vanha trendi jo, sama kuin peräaukon valkaisu.

peräaukon valkaisu kuullostaa jopa viisaammalta teolta, kah  siinä ei paskota sitä täkeintä

Vierailija
75/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla tosi timmit häpyhuulwt kun en edes tiedä mitkä ne on. Eli on pimpin reunat, sit on klitoris joka mulla suurehko josta lähtee alaspäin pienen pienet lihasuikaleet, on ne siis häpyhuulet jotka lähtee klitoriksesta?

Vierailija
76/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like this trend :)

Vierailija
77/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirretäänkö ylähuuleen😁

Tuohan olisi ergonomista ja ekologista. Ottaa ensin BBL eli rasvakudosta vatsasta ja vyötäröltä pakaroihin. Sitten huuliin täytettä ylimääräisistä häppäreistä. Ei tarvi laittaa silikoonia tai muovia, vaan omasta kehosta luomuna fyllingit. 

Vierailija
78/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on syytäkin jos haluaa alapään näyttävän kauniilta.

Kuka genitaalien sisään katsoo ja missä? Ei tuu kuin gynekologi mieleen, enkä itse ainakaan ikinä ole sellaisella käynyt kun en ole mihinkään tarvinnut alapäälääkäriä.

Eihän siinä sisään tarvitse katsoa, näkyy ulospäin. Omat äiditkin joskus huomautelleet näille naisille.

Edelleen, toisten huomautusten takia ei pidä leikkauksiin mennä, vain jos häiritsee itseä, esim. estää pyöräilyn.

Vierailija
79/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpyhuulet vastaavat osimoillen kivespussin ihoa, ja on sehi toisinaan rutussa ja siintä saa luotua jopa valtaisan mutta naurettavan purjeen, kuin simmoisen joka on liito-oravan raajojen välissä,  kun vaan venyttää oikealla tavalla. Ei ole kuunaan tullut sielti meileenikään että kivespussin nahgan voisi nähdä ongelmana

Vierailija
80/118 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naked attractionissa on kyllä näkynyt sellaisia lerputtimia, että en yhtään ihmettele jos joku haluaa käydä leikkauksessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme