siis mikä tää Vuosaaren alaikäisten jengi on?
siis mikä tää alaikäisten jengi on? mikä siinnä on, että virkavalta ei saa tätä ilmiötä kuriin? tästähän oli juttua jo joulukuussa? miksi jengin annetaan rellestää edelleen?
Kommentit (204)
Mulla on idea.
Riisutaan noilta vieraslajeilta kansalaisuus. :) Ja laitetaan lentokoneella Afrikkaan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että tämä on samanlainen hysteeristen persujen uutisankka kuin katujengit joista aikanaan mouhottiin, mutta joita ei koskaan näkynyt missään. Olen kulkenut suuren suomalaisen kaupungin keskustan läpi joka arki-ilta viimeisen kymmenen vuoden ajan, mutta edelleenkään en ole törmännyt katujengeihin, vaikka niitä on kuulemma kakkialla. Ettei vain olisi taas rasismi kiihottamut jotain persinceliä 😂
Vaikea uskoa tarinaasi kun olet jokaisen viimeisen kymmenen vuoden ajan toistuvasti joka ilta jankuttanut persuista tällä palstalla.
Toiset meistä käyvät töissä, eivätkä kisko verorahoilla keskiketterää persu-äipän helmoissa 😂
Sinä et selvästi kuulu töissäkäyviin kun tuntuu olevan aamusta iltaan aikaa päivystää palstalla jankuttamassa persuista.
Mahtasiko tänne kirjoittaa joku muukin kuin minä 😂?
Sulla on tunnistettavat, väsyneet läpät, kuten tuo iänikuinen pöllönsilmä. Ja nuo idioottimaiset hymiöt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on idea.
Riisutaan noilta vieraslajeilta kansalaisuus. :) Ja laitetaan lentokoneella Afrikkaan.
N25
BASED!
Niin?