Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis mikä tää Vuosaaren alaikäisten jengi on?

Vierailija
15.04.2026 |

siis mikä tää alaikäisten jengi on? mikä siinnä on, että virkavalta ei saa tätä ilmiötä kuriin? tästähän oli juttua jo joulukuussa? miksi jengin annetaan rellestää edelleen?

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niiden kolme vuotta sitten Vuosaaren katujengistä lusimaan joutuneiden biatcheja.  Kun ei tarvitse lutkuttaa roadmanien letkuja niin on aikaa pahanteoon.

11v

Niin?

Vierailija
202/204 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on idea.

Riisutaan noilta vieraslajeilta kansalaisuus. :) Ja laitetaan lentokoneella Afrikkaan.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että tämä on samanlainen hysteeristen persujen uutisankka kuin katujengit joista aikanaan mouhottiin, mutta joita ei koskaan näkynyt missään. Olen kulkenut suuren suomalaisen kaupungin keskustan läpi joka arki-ilta viimeisen kymmenen vuoden ajan, mutta edelleenkään en ole törmännyt katujengeihin, vaikka niitä on kuulemma kakkialla. Ettei vain olisi taas rasismi kiihottamut jotain persinceliä 😂

Vaikea uskoa tarinaasi kun olet jokaisen viimeisen kymmenen vuoden ajan toistuvasti joka ilta jankuttanut persuista tällä palstalla.

Toiset meistä käyvät töissä, eivätkä kisko verorahoilla keskiketterää persu-äipän helmoissa 😂

Sinä et selvästi kuulu töissäkäyviin kun tuntuu olevan aamusta iltaan aikaa päivystää palstalla jankuttamassa persuista.

Mahtasiko tänne kirjoittaa joku muukin kuin minä 😂?

Sulla on tunnistettavat, väsyneet läpät, kuten tuo iänikuinen pöllönsilmä. Ja nuo idioottimaiset hymiöt.

Vierailija
204/204 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on idea.

Riisutaan noilta vieraslajeilta kansalaisuus. :) Ja laitetaan lentokoneella Afrikkaan.

N25

BASED!