Kuinka paljon alkoholia menee, kun vedät kunnon känni-illan?
Itse juon yleensä 18 kpl olutta. Olen lyhyt, hieman tukeva nainen. Oletko mies vai nainen? Kuinka usein juot kovia kännejä? Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana useita kertoja kuukaudessa kännännyt.
Kommentit (107)
Mulle kunnon känni on sitä, että on hauskaa, jalat kantaa ja suu toimii... vaikka sitten kalsareitakännejä juonkin. Eli 2 pulloa valkkaria ja muutamia oluita.
Yleensä aloitan kello 22.00 ja dokaan aamu kuuteen ish. Kattelen youtube videoita ja kuuntelen musaa.
Meen nukkumaan ennenkuin muut herää. Laitan puurot ja kahvit valmiiksi ja häviän silmistä.
Keskimittainen ja sopusuhtainen N54
Vierailija kirjoitti:
Mulle kunnon känni on sitä, että on hauskaa, jalat kantaa ja suu toimii... vaikka sitten kalsareitakännejä juonkin. Eli 2 pulloa valkkaria ja muutamia oluita.
Yleensä aloitan kello 22.00 ja dokaan aamu kuuteen ish. Kattelen youtube videoita ja kuuntelen musaa.
Meen nukkumaan ennenkuin muut herää. Laitan puurot ja kahvit valmiiksi ja häviän silmistä.
Keskimittainen ja sopusuhtainen N54
Niin ja kerran viikossa dokaan.
t. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluta olla kännissä kun kännissä olet useimmiten ääliö?
Siksi kun muut päihteet ovat laittomia huumeita.
Eivät ole läheskään kaikki.
Sano yksikin laillinen päihde alkoholin lisäksi. Tupakkaa ja kahvia ei lasketa koska ne eivät oikeasti ole päihteitä.
- Muskottipähkinä
- Ilokaasu
- Alkyylinitriitit (poppers)
- Monenlaiset impattavat aineet
Luonnosta ja apteekista (ilman reseptiä) löytyy monia, monia muitakin päihdyttäviä kasveja ja lääkkeitä, mutta en halua lähteä antamaan nuorisolle vinkkejä.
Dokailu on hienoa hommaa, koska ei kukaan täysjärkinen kestä tätä nykyistä menoa selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä saa olla täällä mutta kannabiskeskustelut poistuvat?
Siksi, että kannabiksen käyttäjät eivät tajua olevansa narkkareita vaikka päivittäin käyttävät, mutta juopoista ei kyllä erehdy kukaan.
Sinä olet ainoa joka täällä kirjoittaa päivittäisestä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Dokailu on hienoa hommaa, koska ei kukaan täysjärkinen kestä tätä nykyistä menoa selvinpäin.
Suurin osa taiteilijoista sekä älyköistä on ollut juoppoja.
Tämä on alkoholia nauttivien ketju narkkarit pysykööt poissa.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä on hyvä olla.
Kun meidän skumppahaukkojen 5 naisen vanha kaveriporukka kokoontuu, yleensä tarvitaan yhteen pitkään päivään n. 9-12 plo kuohuvaa, ruokaviinit ja saunajuomat sekä mahdollisesti pari drinksua "parhaina" päivinä. Tarkoittaa että tavataan joskus viim kahdelta päivällä ja juhlat jatkuu yöhön asti, joskus kaksi vuorokautta ja joskus vielä yön selkään johonkin tanssimaan.
Olemme 40+ kosteaa ysärin/nollarin nuorisoa, näitä tapahtumia järkätään n. 3-4x/v. Kaikki perheellisiä mammoja.
Muuten aika vähillä mennään, viiniä lasi pari silloin tällöin.
8-10kpl 0,33l siideriä niin on semmonen
"Kiva känni",ei juuri krapulaa kunhan syö ja nukkuu päälle.Tämmösen määrän juon kerran viikossa ja oon tehnyt näin viimeiset 20 vuotta.
Sitten ehkä 1-2 kertaa vuodessa menee överiksi niin sanotusti,siihen tarttee sellaset 15-20 niin oksennan ja makaan järkyttävässä olotilassa seuraavan päivän..
N37 165/60
Vierailija kirjoitti:
8-10kpl 0,33l siideriä niin on semmonen
"Kiva känni",ei juuri krapulaa kunhan syö ja nukkuu päälle.Tämmösen määrän juon kerran viikossa ja oon tehnyt näin viimeiset 20 vuotta.
Sitten ehkä 1-2 kertaa vuodessa menee överiksi niin sanotusti,siihen tarttee sellaset 15-20 niin oksennan ja makaan järkyttävässä olotilassa seuraavan päivän..
N37 165/60
Oot ihana, N37
Mut soi nyt https://music.youtube.com/watch?v=5_JFzTDjr6g&si=gnxctYzJNZtkYoUH
M43
No, kun ryyppäämään ruvetaan, niin joku 3 litran punaviinilaatikko tai 2 punkkupulloa + 2 kuoharipulloa menee toki helposti. Joskus tuli vetästyä lentokentän taxfreestä ostettu liran 46% gin-pullo kertaistumalta. "Hienoin" päähänpisto taisi olla se, että illalla olin varautunut jollain 14 isolla A-olut tölkillä - ja aamulla totesin, että kelohan on 9 - ei muuta kuin hampaiden harjaus, naaman pesu ja läheiseen Alepaan ostamaan lisää - oliko se nyt 6-8 tölkkiä - eipä kyselty, että olisinko jo jotain ottanut - olinpa sitten tosi ylpeä itsestäni parin päivän kuluttua...
Tylsää puuhaa - aikaa menee vähintään puolivuorokautta tai vähän päälle, vuorokausirytmi menee sekaisin ja väsyttää & vatuttaa. Jotenkin parin ensimmäisen lasillisen tai tölkin jälkeen olo ei tunnu muuttuvan sen kummallisemmaksi - ei ole yhtään hauskempaa eikä mistään euforiasta tietoakaan. Joku liskonaivo vain pääkopassa aina vihjailee, että kun parista tuli hyvä olo, niin seuraavista tulisi mukamas parempi.
Krapulaa ei tule juuri koskaan ja muidenkin mielestä minusta ei helpolla huomaa vaikka olisin 4 promillen kännissä. Taidanpa viimeinkin lopettaa tämän turhan ajan ja rahan tuhlauksen...
M56, 197cm, 150kg
Vierailija kirjoitti:
No, kun ryyppäämään ruvetaan, niin joku 3 litran punaviinilaatikko tai 2 punkkupulloa + 2 kuoharipulloa menee toki helposti. Joskus tuli vetästyä lentokentän taxfreestä ostettu liran 46% gin-pullo kertaistumalta. "Hienoin" päähänpisto taisi olla se, että illalla olin varautunut jollain 14 isolla A-olut tölkillä - ja aamulla totesin, että kelohan on 9 - ei muuta kuin hampaiden harjaus, naaman pesu ja läheiseen Alepaan ostamaan lisää - oliko se nyt 6-8 tölkkiä - eipä kyselty, että olisinko jo jotain ottanut - olinpa sitten tosi ylpeä itsestäni parin päivän kuluttua...
Tylsää puuhaa - aikaa menee vähintään puolivuorokautta tai vähän päälle, vuorokausirytmi menee sekaisin ja väsyttää & vatuttaa. Jotenkin parin ensimmäisen lasillisen tai tölkin jälkeen olo ei tunnu muuttuvan sen kummallisemmaksi - ei ole yhtään hauskempaa eikä mistään euforiasta tietoakaan. Joku liskonaivo vain pääkopassa aina vihjailee, että kun parista tuli hyvä olo, niin seuraavista tulisi mukamas parempi.
Krapulaa ei tule juuri koskaan ja muidenkin mielestä minusta ei helpolla huomaa vaikka olisin 4 promillen kännissä. Taidanpa viimeinkin lopettaa tämän turhan ajan ja rahan tuhlauksen...
M56, 197cm, 150kg
Oot vaan niin iso mies ettei oo tarpeeks vahvaa. Osta väkevämpiä ja enemmän. Tolla painolla voi juoda melkei 40 keskiolutta 8 tunnissa ja saada alle 3 promillen humala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä saa olla täällä mutta kannabiskeskustelut poistuvat?
Siksi, että kannabiksen käyttäjät eivät tajua olevansa narkkareita vaikka päivittäin käyttävät, mutta juopoista ei kyllä erehdy kukaan.
Kannabiksella ei voi narkata mutta sinä haluat vain haukkua kannabiksen käyttäjiä. Ehkä sinua ottaa päähän se fakta että kannabis on sata kertaa vähemmän haitallinen päihde kuin alkoholi. Minä olen jättänyt alkoholin ottamisen hyvin vähälle kun en enää jaksanut niitä krapuloita. Mieluummin polttelen sen sijaan kuin ryyppäisin. Ainoa mikä tässä harmittaa on kannabiksen laittomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56, 197cm, 150kg
Oot vaan niin iso mies ettei oo tarpeeks vahvaa. Osta väkevämpiä ja enemmän. Tolla painolla voi juoda melkei 40 keskiolutta 8 tunnissa ja saada alle 3 promillen humala
Ei vaan uppoa. Useamman kerran on tullut ajateltua, että kotiin kannetun lastin kippaisi kurkkuunsa hypernopeudella - ettei taas menisi aamu 9-10 tienoille ja viikonloppu pilalle. Hyvän alun jälkeen vauhti jotenkin vain hiipuu automaattisesti/huomaamattomasti vaikka kippaisi väkeviä (esim. brandyä) raakana.
Ehkä pitäisi kokeilla nuoruuden tyhmyyksiä uudelleen - "sukellusveneet" eli viskipaukku oluttuopin sekaan meinasi kyllä aikoinaan viedä jalat alta. Vaan onnistuuko itsensä huijaaminen enää uudestaaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin käyttäjällä ei kyllä oikeasti olisi varaa nimitellä muiden aineiden käyttäjiä.
Että mietihän mitä kirjoittelet.
Joskus olen pystynyt juomaan jopa 2 pulloa viiniä, sanotaan nyt aikavälillä 18-04, mutta siitä tulee kahden vuorokauden krapula, en pysty kahteen seuraavaan päivään oikein muuta kuin makaamaan sängyssä. Pullosta viiniä esim. aikavälillä 19-02 tulee vuorokauden krapula. En pysty tekemään seuraavana päivänä yhtään mitään vaan koko päivä menee maatessa. N45, 70 kg
Lauantaisin 6-7kpl 0.5 nelosolutta klo 20-00 välisenä aikana
Sillä saa peruspöhnän ja sit nukkumaan. Ehkä tyyliin uusi vuosi, juhannus, pikkujoulut eli muutama kerta vuoteen sitten vedetään täydet sarjat eli aloitetaan aikaisin ja lopetetaan aamuyöstä, jolloin 0.33 kolmosolutta saattaa mennä noin 18-22 purkkia.
T. Nelikymppinen mies