Kuinka paljon alkoholia menee, kun vedät kunnon känni-illan?
Itse juon yleensä 18 kpl olutta. Olen lyhyt, hieman tukeva nainen. Oletko mies vai nainen? Kuinka usein juot kovia kännejä? Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana useita kertoja kuukaudessa kännännyt.
Kommentit (107)
12 olutta ensin ja sitten jos mahtuu vatsaan niin 2-3 lonkeroa "jälkiruoaksi". Tällainen cocktail menee joka viikonloppu perjantai -ja lauantai-iltana. M50
Pakko oli hakea juomaa kaupasta kun tämän luin. Mukaan tuli 5 santtua, 2 isoa Kozel tummaa, 4 ananaslonkeroo, 1 iso sitruunaolut, 1 Iisalmi panimon IPA, 2 päärynälonkeroo ja 1 mansikkalonkero.
Tavallinen ilta tulossa
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa veroja kun teitä kaikkia aletaan hoitaa: kirroosi, syöpä, diabetes
Nuo on sentään kaikki hoidettavissa, toisin kuin sinun katkera asenteesi ja vastenmielinen luonteesi.
Hyvä niksi kännätessä on imeyttää käsidesiä tampooniin ja survoa se peräreikään. Saan silloin kännit 15 kaljalla ja käsidesiä saa monesta paikasta ilmaiseksi joten selvää rahan säästöä.
Se on hyvä jos nainen tulee vähästä känniin niin ei maksa niin paljoa juottaa jalkoja alta ja viedä nussittavaksi.
Keskiolutta en enää juo, joten arvionti on vähän hankalaa. Sanotaan alkoholimäärä joka vastaa 0,7l viskipulloa ja paria kaljaa siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä jos nainen tulee vähästä känniin niin ei maksa niin paljoa juottaa jalkoja alta ja viedä nussittavaksi.
Et muuten saa naista kuin juottamalla jalat alta? Olet oksettava.
Yleensä 8 annosta (4 cl viinaa, 12 cl viiniä tai 33 cl keskiolutta) nopeaan tahtiin nautittuna niin olen melko humalassa. Kymmenennen annoksen kohdalla yleensä pääsee oksennus, mutta harvoin uskallan juoda niin paljon. Minulla on huono viinapää mutta ei jaksa kiinnostaa.
22 v. nuori mies, 171 cm ja 64 kg
En juo enää nykyään ollenkaan kovia kännejä. Nuorempana tuli joskus otettua liikaa, mutta en tykkää kovasta humalasta, enkä varsinkaan krapulasta. N55
Luultavasti kahvikupillinen viinaa riittäisi. Olen ollut aina absolutisti. M66
Tosi kova humala= 8 annosta illan aikana. Seuraavana päivänä päänsärky, väsymys.
N50, 168cm ja 77kg
Vhh ruokavalio on johtanut siihen, että alkonkestävyys on heikentynyt. Pari lasia viiniä ja se on siinä.
Enpä kyllä tiedä, kun en ole itseäni aikoihin känniin juonut. Yleensä lopetan juomisen siinä vaiheessa, kun alkaa tuntumaan vähänkin humalaiselta. Uskoisin, että kovin suuria määriä en tarvitsisi. Viime kesänä istuttiin kumppanin kanssa iltaa pihassa ja siinä tuli juotua vähän enemmän. Taidettiin pari pulloa viiniä juoda puoliksi ja muutamat oluet ja kyllä siitä tulin jo ihan humalaan.
Olen suht normaalikokoinen 37-vuotias mies.
Juopas porukka huonoja juomia. Lonkeroa ja muuta paskaa. Minulla menee 3-4 viskimoukkua ja sitten pullon punaviiniä tai 6-8 laatuolutta.
Vaihtelee, mut keskimäärin, se miten päästään hauskaan olotilaan:
12-14 olutta, joista puolet nelosta
4 lonkeroa (5,5%)
3-4 drinksua, kuten Virtanen (jos ei mummot tiedä, niin viina + energiajuoma)
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muuten saa naista kuin juottamalla jalat alta? Olet oksettava.
Ei haittaa minua tippaakaan.
Niin kauan kuin muiden päihteiden käyttöä koskevat keskustelut poistuvat palstalta niin tämänkin pitää poistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluta olla kännissä kun kännissä olet useimmiten ääliö?
Siksi kun muut päihteet ovat laittomia huumeita.
Todella huono syy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä saa olla täällä mutta kannabiskeskustelut poistuvat?
Siksi, että kannabiksen käyttäjät eivät tajua olevansa narkkareita vaikka päivittäin käyttävät, mutta juopoista ei kyllä erehdy kukaan.
4 olutta, sitten alkaa maailma pyörimään ja oksettamaan. Heikko viinapää ollut aina. Olen nainen.