Kuinka paljon alkoholia menee, kun vedät kunnon känni-illan?
Itse juon yleensä 18 kpl olutta. Olen lyhyt, hieman tukeva nainen. Oletko mies vai nainen? Kuinka usein juot kovia kännejä? Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana useita kertoja kuukaudessa kännännyt.
Kommentit (107)
Jos sellaiset iltatumut ottaa eli sihauttaa ensimmäisen pitkän pojan auki seiskan pintaan niin 10-12 on ihan passeli määrä eikä mene seuraava päivä vaan maatessa. Jos taas vedetään kunnon känni pidemmän kautta niin koppa kaljaa ja pullo kirkasta vähintään tulee varattua, menee sit se minkä menee.
17 Valkovenäläistä, 5 tequilaa ja pari siideriä on toistaiseksi isoin saavutus.
Melkosia settejä. Mulla jos menee kolme isoa olutta, niin tulee jo krapula.
kuudesta seittemään lonkkua riittää lattialla konttailuun
t.lyhyt ja läski
Vierailija kirjoitti:
kuudesta seittemään lonkkua riittää lattialla konttailuun
t.lyhyt ja läski
Kuusi-seitsemän isoa on se perusannos jos aamulla pitää mennä töihin. Ennen yhdeksää kun aloittaa niin kuuden jälkeen aamulla puhaltaa nollat.
Päihteiden käyttöön kannustaminen poistoon.
8 viiva 10 åikkutölkkiä kaljaa ja baarissa sitten parit. Ei mikään känni ilta vaan tollanen normi satsi. Vahingossa noiden päälle tulee otettua joskus lisää jos joku alkaa tarjoilee viskiä lisäksi. Sitten on haikee huominen
Siis kunnon kännit? Ei siihen mikään ilta riitä, vähintään kaksi vuorokautta menee. Ja noin litra kirkasta viinaa plus bisset päälle, niitä noin 10kpl per päivä.
N44, 165/58.
6 - 8 annosta
Tajupois känniin menis paljon enemmän, ehkä 50
Vierailija kirjoitti:
Melkosia settejä. Mulla jos menee kolme isoa olutta, niin tulee jo krapula.
Outoa. Janojuomista darra.
Vierailija kirjoitti:
Normikulutukseni on 12 doppelpukkia ja 0,7 litraa kossua päivällä ja jos illalla haluan vähän juopotella, niin täytyy sitten ottaa vähän lisää!
Sentään yksi "normaali" porukasta. Itse en kyllä tuolla määrällä pärjännyt mutta ei sentään niin amatöörimäistä kun muilla näkyy täällä olevan. Lopetin kyllä sit en kokonaan, sentään sain 4,6 promillea puhallettua mittariinkin.
Viinan kanssa ei saa leikkiä, jos otetaan niin otetaan kunnolla tai antaa sitten olla kokonaan.
Jos juon ns. jalat alta, siihen tarvitaan kymmenen pientä keskiolutta. Yli kolmesta tulee krapula.
N40+ 67kg
Parikymppisenä ostin laivalta 48 kpl 5.5% lonkeroita ja join ne vuorokauden aikana.
Miksi haluta olla kännissä kun kännissä olet useimmiten ääliö?
Keissi nelosta tai lonkeroa pohjiksi ja sitten aletaan ryyppäämään.
17 vuotiaana siihen riitti neljä pulloa valkkaria, toleranssi on kyllä noussut niistä ajoista roimasti.
Kyllä kyllä. Tiedän mikä määrä minulle riittää.