Ovatko itsensä lihottaneet hyväksyneet sen tosiasian, että he kuolevat tervepainoisia nuorempana? 😢😢😢
Varmasti tiedättekin, että Iäkkäät ihmiset ovat kaikki hoikkia, koska lihavat eivät elä niin pitkään.
Seurasin joskus jenkkien tosi-tv-sarjaa, jossa kerrottiin itsensä lihottaneiden vaikeasta elämästä. Myöhemmin olen surukseni saanut lukea uutisista, että sarjassa mukana olleet itsensä lihottaneet ovat kuolleet melkein kaikki yksi toisensa perään 30 - 40 vuoden iässä.
Yksi tuttu itsensä työkyvyttömäksi lihottanut yli 40-vuotias sanoikin, että hänen kivut, vaivat ja mieliala valmistelevat häntä kuolemaan ja hän on siihen ihan valmis. Että sellaista "elämästä nauttimista" siis.
Mutta ymmärtävätkö itsensä lihottaneet, että he kuolevat keskimäärin nuorempana kuin tervepainoiset? Ahdistaako ajatus yhtään?
Kommentit (13)
Sun mieli ei ole terve, ei ole ok miettiä ja jankata yhtä ja samaa vuosikausia.
84v. 157cm, paino 110kg. Ei sairauksia. Muisti toimii. Hyvät kolesteroliarvot.
34v. 175cm, paino 70kg. Korkea kolesteroli, kakkostyypin diabetes, ihossa runsaasti ryppyjä.
Terveet elämäntavat ovat vain tapa pitkittää kuolemaa. Lisäksi kannattaa muistaa, että 65v vuoden jälkeen on pelkkä kuluerä ja taakka, kannattaa elää mukava ja lyhyt elämä, niin ei joudu yhteiskunnan sylkykupiksi.
En mä sua nuorempana ainakaan kuole, ap.
Mielenterveysongelmaiset, jotka eivät hoidata itseään, kuolevat noin 20 vuotta ennen aikojaan verrattuna niihin, joiden nuppi on kunnossa/hoidettu.
Yleensä oman käden kautta tai somaattiseen sairauteen, jota ei ole ajoissa havaittu kun henkilö on käpertynyt itseensä ja kasvanut perseestä kiinni sohvaan.
Eipä oman äidin elämä kovin upeaa ole ysikymppisenä vaikka hän on laiha.
Veikkaan että ap kuolee henkirikoksen uhrina. Aukoo päätään vahingossa väärässä paikassa. Ärsyttävä tyyppi, jolla ei ole tässä maailmassa ketään.
Mua ei häiritse muiden paino/ vaatetus/ hiusten väri/ lävistykset/ tatskat hevon paskan vertaa. Se johtuu normaalista mielenterveydestä, jolloin keskityn omaan elämääni, omiin tekemisiini ja nautin.
Ap kerjää huomiota, koska on ihan helvetin yksin. Ja samast syystä hän on syrjäytynyt ja pelkää muita ihmisiä siinä määrin, että noidankehä sitoo hänet koppiinsa kuin elinkautisvangin. Ei mitään eroa, paitsi että hän on ihan itse tuominnut itsensä eristyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sun mieli ei ole terve, ei ole ok miettiä ja jankata yhtä ja samaa vuosikausia.
Kukaan ei jankkaa paitsi sinä.
Varmasti tiedät että kuka tahansa voi kuolla syystä tai toisesta vaikka huomenna eli myös AP sinä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tiedät että kuka tahansa voi kuolla syystä tai toisesta vaikka huomenna eli myös AP sinä.
Somekin on täynnä guruja jotka uskottelevat seuraajilleen hänen ohjeillaan saavan ikuisen terveyden. Se yks arkkitehti-Maria, ketovalmentajat; intohimoiset kuntosalilla kävijät, laihduttamista myyvät jne. Ja kaikille yhteistä, ei rokotuksia.
Myös kehitysvammaiset kuolevat terveitä nuorempana.