Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
***HELMET viikko40***
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
enää noin 4kk HELMIEN kuuhun!
Mulla meni eilen illalla hermo kun työstin tänne vaivalla sellasen hirveän pitkän tekstin ja se katosi!!!
Meillä ainakin mun sisko tulee vauvan kummiksi. Muista kummeista päätämme myöhemmin, koska tässä tätä aikaa vielä on...
Täällä oli puhetta isoista vauvoista, kokemusta on, esikoinen oli 4190g ja 53cm. Sanoin kaikille ennen synnytystä että haudon pienessä mahassani varmaan jättiläisvauvaa ja olihan se yllätys kun kätilö kertoi vauvan painon ;) synnytys kyllä meni hyvin ja lääkäri sanoi että lantioni on riittävän leveä (kiitti vaan...) 4-kiloisille vauvoille.
Meillä näkyy vauvan potkut mahan pinnalle selvästi vaikka istukka on etuseinässä. illalla maha vaan heiluu kun vauva alkaa elämöimään. Ihanaa tuntea liikkeitä että saa varmistuksen siitä että kaikki on hyvin.
Esikoisen kanssa olemme alkaneet sanoa illalla vauvalle hyvää yötä ja esikoinen silittää masua. Ressukka on vielä vähän liian pieni tajuamaan että sieltä on sisko tulossa... (alle 1,5v).
Meidän salaisuus on vihdoin julkista tietoa, huh. Oli hassua kertoa tuleville isovanhemmille kun miehen tai minun vanhempani eivät olleet osanneet arvata mitään... Kaveritkin olivat enemmän ja vähemmän puulla päähän lyödyn oloisia, kun itse olin lähes varma että kaikki ovat jo epäilleet jotain... outoa.
Hei te useammin synnyttäneet, esikoinen syntyi reilusti la:n jälkeen, milloin syntyy tämä? aiemmin vai voiko vielä myöhästyä??
tiia rv21+1 (jes! päivät kohdallaan)