Matalin tuntipalkka jolla sinä menisit töihin
Täällä puhuttaa puutarhan kausityöntekijän matala palkka - joten?
Kerro vielä oletko työssä vai vailla työtä.
Kommentit (51)
Olen tehnyt puhelinmyyntiä 9 euroa/tunti, ja ihan hirveää oli, kun palkka ei riittänyt edes laskuihin. En siis saanut mitään tukia.
Nyt olen onneksi jo parempipalkkaisessa työssä. En silti pysty sanomaan mitään euromäärää/tunti. Minusta ei vaan ole tuilla eläjäksi, joten mieluummin pienipalkkainenkin työ kuin työttömyys.
50€/h
Onha se reippaasti alle nykyisen palkan mutta jos olis pakko.
Vierailija kirjoitti:
200€/h tai 100€/30min
t. Tatjana
Unohit +100€ an aalista
Vierailija kirjoitti:
40 €
Mut onneksi ei tarvii noin halvalla mennä
Hui.
Juniori jolla ei ole mitään käsitystä työnteosta tekee aloituksen.
Ei tuohon ole yksiselitteistä vastausta. Se riippuu työstä. On eri asia olla kaupan hyllyttäjän apulaisena kuin öljylautalla korjaamassa laitteistoja
Vierailija kirjoitti:
Eurolla. Pääasia että on töitä.
Orjaksi haluaisit. Voidaan järjestää.
Laillistahan tuo ei toki ole, että pitää vähän kikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt puhelinmyyntiä 9 euroa/tunti, ja ihan hirveää oli, kun palkka ei riittänyt edes laskuihin. En siis saanut mitään tukia.
Nyt olen onneksi jo parempipalkkaisessa työssä. En silti pysty sanomaan mitään euromäärää/tunti. Minusta ei vaan ole tuilla eläjäksi, joten mieluummin pienipalkkainenkin työ kuin työttömyys.
Mielummin työttömyys kuin ammattimainen vanhusten huijaaminen. Oma moraali ei sellaista kestä.
Minulla on tohtorintutkinto ja olen alallani maailman huippuja, joten aika korkea pitäisi olla matalinkin palkka.
5 EUROA TUNNISSA
Jos tavoittena olisi se, että saan tuotua perheeni suomeen, ja heille pysyvän oleskeluluvan.
Tuolla tekisin työtä, ja loput ottaisin erilaisina tukina
Aivan pohjalta olen aloittanut siivoustyöt. Nykyään tuntipalkka yli 16e, pyhinä tuplat. Tukia en ole ikinä tarvinnut ja töitä on riittänyt siivouksen parissa. Koronankin aikana töitä riitti ja palkkiot nousi, että saatiin porukkaa pysymään töissä koronan aikana. Tänäänkin lähden yövuoroon 40% lisillä.
75€/h ja olen 110€/h keikkatyössä.
150e/h
100e/30min
blowjob 90e
ilman kondomi 50e extra
anaali 70e extra
45€...muuten ei perse penkistä nouse..