Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis saako joku tajunnan räjäyttäviä orgasmeja??

Vierailija
08.05.2007 |

Siis tuntuu ne minustakin hyvältä mutta ei nyt mitään niin mullistavaa kun joskus olen kuullut. Miten niitä saisi parannettua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että mulle on seksistä tullut lukkoja sen takia kun tuntuu että kaikki saa orgasmeja ja nauttii seksistä. Että siihen voi opetella, mutta kun mä en vaan saa :(

Siis saan sormeilemalla orgasmin mutta se ei ole mikään raju ja räjähtävä. Yhdynnässä voin olla vaikka kuinka kauan enkä pääse lähellekkään. Ja siis olen yrittänyt opetella ja vaikka mitä. Nyt mulla onkin sellainen olo että mussa on jotain vikaa ja siksi en halua seksiä niin usein kuin ennen :(

Koskaan yhdyntä ei minusta ole tuntunut kovinkaan kummalliselta, siis tottakai on asentoja joissa nautin, mutta se ulos-sisään liike ei kyllä mulle tuo nautintoa. Kai mussa on fyysisesti joku vika kun mulla ei ole sisällä mitään tuntoherkkää aluetta...

Vierailija
22/32 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kyllä että kykenisit " harjoittamaan" uota laukeamispuolta jos oikein ottaisit asiaksesi ensin itseksesi omassa rauhassa tutkiskella paikkojasi ja sitä miten ne toimiija reagoi ja minkälaiset ärsykkeet toimii sinulla parhaiten. kaikkki kun ei syty ollenkaan samoista asioista.

ja lopuksi vielä totean että enpä minäkään kenenkään muun kanssa oikein ole päässyt tähän ekstaasiin kuin mieheni. eli miehissä on eroa, ja se taito/halu tuottaa naiselle nautintoa vaihtelee kyllä paljon, ja muutenkin kemioiden täytyy vaan osua kohdalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät ne ole mitään tajunnanräjäyttäjiä koskaan, kenenkään kanssa.

Tuntuu ihan kivalta, muttei aivan mahtavalta. Olen kateellinen kaikille, jotka saavat seksistä mind-blowing kokemuksia kuten esim. mieheni.

Vierailija
24/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten vaan jokin hyvänolon tunne tms. Jos ei tiedä, onko saanut orkun, niin ei ole saanut. Jos on saanut, niin ei tarvitse arvuutella, olikohan tämä nyt se.

Vierailija
25/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin 10 vuotta, että en voi saada orgasmia. En saanut sitä itse aikaiseksi, eikä kukaan mies. Kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, kerroin hänelle, että en sitten saa orgasmeja. Hän katosi hömistyneenä ja sanoi, että anna mulle aikaa, takuulla saat. Ja siitä me sitten alettiin harjoittelemaan. Lopulta naksahti kohilleen homma ja sen jälkeen olen saanut aina orgasmin. Uskallan nauttia ja olla rento. Siinä ajatuksessa kun eli, että ei tästä mitään kuitenkaan tule, odotin aina jännittyneenä, että tuleeko, tuleeko, tuleeko.. ja petyin.. ei taaskaan.

Me ollaan harjoiteltu ja nyt se taju meinaa välillä mennä!!! Ole avoin miehellesi, juttele, kerro mistä tykkäät ja pyydä kokeilemaan erilaisia juttuja. Sinä vain olet ja nautit. Ja älä jätä sitä siihen pelkkään sisään-uloshommelliin. Pyydä miestä samalla hyväilemään alapäätä, tai hyväile itse. Sieltä löytyy ulkopuoleltakin monta kohtaa, jotka saa kiihottumista aikaiseksi.

Tsemppiä!!!

Vierailija:

Täytyy sanoa että mulle on seksistä tullut lukkoja sen takia kun tuntuu että kaikki saa orgasmeja ja nauttii seksistä. Että siihen voi opetella, mutta kun mä en vaan saa :(

Siis saan sormeilemalla orgasmin mutta se ei ole mikään raju ja räjähtävä. Yhdynnässä voin olla vaikka kuinka kauan enkä pääse lähellekkään. Ja siis olen yrittänyt opetella ja vaikka mitä. Nyt mulla onkin sellainen olo että mussa on jotain vikaa ja siksi en halua seksiä niin usein kuin ennen :(

Koskaan yhdyntä ei minusta ole tuntunut kovinkaan kummalliselta, siis tottakai on asentoja joissa nautin, mutta se ulos-sisään liike ei kyllä mulle tuo nautintoa. Kai mussa on fyysisesti joku vika kun mulla ei ole sisällä mitään tuntoherkkää aluetta...

Vierailija
26/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan olla ihan muissa maailmoissa ja vain kiljua nautinnosta. Sitten jälkeenpäin olen ihan hengästynyt, naatti ja todella hyvällä tuulella koko loppuviikon. :)

Vierailija
27/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tajunta ei kyllä ole lähtenyt mihinkään. Parhaat orgasmini olen saanut varmaankin unissani : (

Hitto, että mä oon kateellinen teille!

Vierailija
28/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kateellinen niille, jotka voivat saada useita orgasmeja peräkkäin jne. Minulle se on mahdotonta.

Minä kyllä nautin yhdynnästäkin, mutta orgasmin saan vain " sormipelillä" . Kun olen saanut orgasmin niin en halua enää jatkaa vaan sen jälkeen paikat on niin herkkänä ettei voisi edes kuvitella jatkavansa. Eikö kukaan muu ole todella kosketusherkkä orgasmin jälkeen?

Vierailija
29/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosketusherkkä orgasmin jälkeen. Sen jälkeen ei tunnu hyvälle, jos koskee klitorikseen. Yhdyntää voi kyllä jatkaa muuten, muttei se enää tunnu oikein millekään.

Vierailija
30/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajuimmat orgasmit ovat olleet sitä luokkaa, että on mennyt tunto raajoista, en oo voinut hallita itteäni mitenkään, jalat ei oo toimineet ja muutenkin se on suorastaan tuntunut vähäsen liian rajulta... En ole elokuvissa sellaisia nähnyt :)

Useammin tulee vähäsen lievempiä, mutta silti mahtavia. Valitettavasti kaikkein useimmiten orkut ovat aika perusnautintoa vaan.

Vierailija
31/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun tuli yksi, olisin voinut lopettaa koko touhun ja todeta " kiitti, nyt riitti" Sit jostain omista suihkutteluista se lähti. Päätin kiusoitella itseäni. Aina kun olin juuri tulossa lopetin ja sitten kun lopulta tulin halusin vaan jatka ja jatkaa ja tulla uudestaan ja uudestaan.

Helpointa on tietenkin yksin ja klitoriksen kanssa. Mutta miehen kanssa täytyy osata " heittäytyä" . Ei vaan välitä siitä miehestä, vaan antaa palaa ja itsekkäästi keskittyy omaan nautintoon. Kyllä se mieskin siihen tulee :) Usein joutuu välillä pysähtelemään ja jarruttelemaan, ettei toi mun ukko niin äkkiä tulis, että itte saa useamman. :D

Vierailija
32/32 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankin ei tarvitse heti päästää sitä orgasmia loppuun asti. Itse tykkään saada asteittain kovempia ja kovempia. Mitä kauemmin jaksaa tätä tehdä sitä rajumpi se lopullinen orgasmi on.

Poikkeuksetta ejakuloin myös viimeisimmissä orgasmeissa.