Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö mies tehdä naiselle orgasmin?

Vierailija
14.04.2026 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan se on, mutta samalla kovaa hommaa ja aikaa kuuluu. Eikä meinaa akka siltikään laueta. Joskus toki.

Vierailija
2/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samainen ketju poistettum kun ei näy kuin yksi vastaus? Jälleen joku mies poistanut...pah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko samainen ketju poistettum kun ei näy kuin yksi vastaus? Jälleen joku mies poistanut...pah.

Edellinen keskusteluketju samalla otsikolla on tuhottu, siksi avasin tämän. Wanharouva Tyhjäpää tuhoaa itse avaamiaan ketjuja jos niissä aiheen käsittely ei etene siten kuin Wanharouva Tyhjäpää oli toivonut.

Vierailija
4/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen keskusteluketju samalla otsikolla on tuhottu, siksi avasin tämän. Wanharouva Tyhjäpää tuhoaa itse avaamiaan ketjuja jos niissä aiheen käsittely ei etene siten kuin Wanharouva Tyhjäpää oli toivonut.

Edellinen keskusteluketju samalla otsikolla on tuhottu, siksi avasin tämän. Wanharouva Tyhjäpää tuhoaa itse avaamiaan ketjuja jos niissä aiheen käsittely ei etene siten kuin Wanharouva Tyhjäpää oli toivonut.ai niin, sinähän melkoinen welho olet, kun tiedät kuka mitäkin poistanut! Voin kertoa, että minä kirjoitin kyseisen ylläolevan tiedustelun, minne kaodonnut.. Ja en ole wanha enkä varsinkaan tyhjäpääm rouva kylläkin!

Miten älytön voi mies ollakkaan jorinoineen!

Olisin halunnut siihen vastata, mutta ei ole enää niiden viisaitten miesten jorinoita siellä, mihin vastata. Olivat kyllä täysin painokelvottomia. Mutta joo, ei kannata naisten sänkyyn mennä miesten kanssa, kun saavat useimiten olla ainoastaan antavana osapuolena. 

Ja sittenhän vakiovastaus naiselle ko tapauksessa on; mikä vika sussa on, kun "valitset vääriä miehiä"!  Kun ei noidan otsassa lue, että olen vain "muna ja mies nauttii" miehiä.

Vierailija
5/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkään <3

Ei ole kauniimpaa näkyä kuin nainen rakastelun jälkeen raukeana kun on saanut 2-3 orgasmia.

Vierailija
6/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naiselleni aina vähintään muutamat orgasmit klitoriksella, tai kielihoidolla tai miten haluaa. Se tuo itsellekin suuren nautinnon, kun  saa nähdä miten toinen nauttii.

Vierailija
7/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tykkää . Kaikki miehet ilmeisesti eivät  siinä onnistu. Ainakin yhdyntäorkut annan mielelläni ja niin monet kuin nainen jaksaa . 

Vierailija
8/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolle en saanut yhtään orgasmia tehtyä yli 25v kestäneen suhteen aikana. Hänessä oli omienkin sanojensa mukaan joku rikki, sillä O tuli vain omin kätösin ja yksin/omassa rauhassa, ei muuten eikä varsinkaan  . 

Eron jälkeen tapailin naista, joka sai melko helposti yhdynnässä ja varsinkin ratsastaessaan. Oli aika mieletön kokemus, kun olin jo yli 50v  nainen ekaa kertaa laukesi kanssani ja vielä melko pian. Luulin ensin, että hän feikkaa, mutta totta se oli. Sormilla tai kielellä en onnistunut hänelle orgasmia tuottamaan kertaakaan. 

Nykyinen nainen laukeaa yleensä alle kahden minuutin kun sormetan häntä. Tai alle minuutissa, jos itse sormettaa ja samalla työntelen  takaapäin.

Mutta joo, tykkään kovasti kun saan annettua naiselleni orgasmin. Aina ei tarvitse edes yhdyntää eikä minun laukeamistani, sillä sekin tuottaa minulle suurta tyydytystä kun vihdoinkin on löytynyt orgasmiherkkä nainen, joka ei estele kun alan tuottamaan hänelle nautintoa.

Vierailija
9/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle kyllä. Muille en niinkään. 

Vierailija
10/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle kyllä. Muille en niinkään. 

Musta olis kivaa tehdä eri naisille orgasmeja (vaikka ihan ilman yhdyntää ja omat housut jalassa koko ajan) ihan vain mielenkiinnosta. Voisin tehdä aiheesta vaikka jonkinlaista tutkimusta esim. kestosta, äänekkyydestä jne jne. Tutkijaluonteeni on kiinnostunut vähän kaikesta ja olisihan se samalla hienoa kun saisi tuottaa nautintoa naisille.

Vierailija
11/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi on aina vain naisen tyydytystä. Saisi helposti sormettamalla mutta haluaa laueta kun mies on päällä. Tai sitten suihkussa takaapäin. 

Vierailija
12/12 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä. Voisi sanoa, että se on yksi parhaita asioita seksissä. 

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme