Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bmi 19 aikuisella naisella muka liian laiha?

Vierailija
14.06.2025 |

Näin olen kuullut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
2/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha mihin? Itse olen 170/56 eli BMI on jotain tuota luokkaa. Olen treenattu ja hyväkuntoinen enkä koe olevani liian laiha mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian laiha mihin? Itse olen 170/56 eli BMI on jotain tuota luokkaa. Olen treenattu ja hyväkuntoinen enkä koe olevani liian laiha mihinkään. 

Et koe, koska kehokuvasi on vääristynyt.

Vierailija
4/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen. Mihin olen liian laiha? Sinun silmillesi? Kuka niistä välittää? 

Vierailija
5/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän sen BMI:n pitäisi sinun mielestäsi olla?

Vierailija
6/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 17 silloin kun aloin odottaa esikoistani.

Vierailija
7/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei ole mitään arvostettavaa tämän ap.n päänsisäisissä alotuksissa.

Joku vamma on oltava, jos haluaa kaikki turhat ajatuksensa kirjoittaa vauvapalstalle. 

Hänen täytyy olla jotenkin päästään viallinen tai sitten huumeissa.

Tosi ahdistavan kuvan antaa itsestään. Sanoman tulisi tehdä sääntö, että yhdellä io.llä saa laittaa korkeintaan 3 aloitusta päivässä.

Reksi 42

Vierailija
8/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali BMI ja varmastikin terveydelle parempi kuin keskiverrolla palstaporsaalla. Itsekin pyrin tuohon lukioajan BMI lukuun, porsastelu on vuosien varrella lihottanut. 

Vierailija
9/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos nainen viihtyy itse kehossaan.

Vierailija
10/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika täydellinen.

Vierailija
11/27 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 on normaalipainon raja. Mun BMI on 20,5 enkä koe olevani mitenkään erityisen laiha kun lihastakin on. Ilman lihaksia varmaan BMI olisi sinun tasoa. Ei sitä pidä kytätä liikaa, vaan kehon koostumus on oleellisempaa.

Vierailija
12/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 19 ei minusta vielä yksin kerro, että aikuinen nainen olisi “liian laiha”, koska kehon rakenne, lihasmäärä ja rasvan jakautuminen vaikuttavat paljon. Siksi pelkkää BMI-lukua ei kannata tuijottaa liikaa. Jos haluaa katsoa vähän tarkemmin kokonaisuutta, itse olen joskus vilkaissut tällaista laskuria, jossa on BMI:n lisäksi myös CUN-BAE-, BAI-, BRI-, ABSI-, WHtR- ja Ponderal-indeksit: Laske kehon mittasuhteet helposti https://medilux.fi/bmi-laskuri/ Siitä saa paremman kokonaiskuvan kuin yhdestä numerosta, varsinkin jos miettii, onko kyse oikeasti alipainosta vai vain hoikasta mutta normaalista kehosta.

Vierailija
13/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mahtuu anoreksiaan, se tosin  yleensä paranee aikuistuessa, mutta voihan se johtua siitä ripulointisairaudesta mistä monet nykyään kärsii.  

Vierailija
14/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen kaveri väitti kiven kovaa, että jos laihtuisin yhtään niin olisin sairaalloisen hoikka. Mun BMI on jopa 22! Kenellä se vääristynyt kehonkuva oikeasti onkaan?

Vierailija
15/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rakenteesta. Olen geneettisesti aina ollut kapoinen ja mallia "ruoka tarttuu huonosti". Molemmat vanhempani on ihan samanlaisia, samoin veljeni. 

Ikää 40, pituutta 177 cm, painoa 56-57 kiloa. En ole koskaan painanut yli kuuttakymmentä kiloa. Aina ollut fyysisesti terve, veriarvot kunnossa ja jaksamista riittää työssä ja harrastuksissa.

Ihmisillä on erilaisia optimipainoja ja toisenlaisen ruumiinrakenteen omaava henkilö olisi varmasti näillä mitoilla hyvinkin riutuneen näköinen. 

Vierailija
16/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen miehen bmi tulee olla vähintää 25 ja naisella alle 20.

Vierailija
17/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi olla läski? 

Vierailija
18/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Se on hoikka. Olen ollut.

Vierailija
19/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se mahtuu anoreksiaan, se tosin  yleensä paranee aikuistuessa, mutta voihan se johtua siitä ripulointisairaudesta mistä monet nykyään kärsii.  

Mikä hemmetin anoreksia, kun kuukautiset pelaavat kuin kello ja rinnat ovat isot.

Vierailija
20/27 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hoikka nainen huolisi pullean miehen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme