Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän erällä isompi

Vierailija
14.04.2026 |

Tällainen tieto tuli ohimennen esille. Exällään oli sen verran pituutta, että osui joskus kipeästi pohjaan. Olen ihan tyytyväinen omaan varustukseeni, mutta jäihän tuo hieman kaivertamaan. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...exällä...

Vierailija
2/9 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi. Liian pitkä ei ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minun ex-vaimo? Osuin pohjaan 19cm kalullani. Yhdellä exällään oli vielä pari cm pidempi.

Vierailija
4/9 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te pojat kiistelette pippelin pituuksista. Paksuus se on, mikä vaikuttaa. Kerran minua nussi Ivalossa Niillas, jolla oli ehdottomasti paksuin kokemani kalu, vain ehkä 13cm pitkä. En ole useinkaan saanut ns. emätinorgasmia, mutta hänen kanssaan sain ja vielä sarjana. Pyysin häntä jäämään seuraavaksikin päiväksi. Ei voinut, kun vaimo odotti kotiin. 

N27

Vierailija
5/9 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ihan sama ... ei se koko, vaan mitä sillä teet

Vierailija
6/9 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mietitytä tuollaiset

Harrastamme kimppakivaa ja useinkin miehillä on isompi kuin itselläni. Hyvin nainen nauttii kaikista

Vierailija
7/9 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä murehdi. Liian pitkä ei ole hyvä.

Antaa hevosen murehtia, sillä on isompi pää... ja krpä!

Vierailija
8/9 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin viime kesänä Ivalossa ja tapasin Niillaksen marketissa ja myöhemmin poroaitauksen luona vähän kauempana keskustasta. Esitteli siinä munaansa ja pitihän sitä kokeilla. Pyysin vielä yöksikin, mutta Niillaksen vaimo odotti häntä kotona. Sovittiin että tavataan uudestaan tänä vuonna.

N39

Vierailija
9/9 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tuo vertailu alkoi jossain vaiheessa kutkuttaa, kun naisystäväni selvästi pitää minua hyvänä seksikumppanina. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi