Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovipussien järkyttävä hinta

Vierailija
14.04.2026 |

Täytyy myöntää että olin ennen jääräpää ja ostin aina muovipusseja kassalta tarpeen mukaan.En totisesti enään.59c on totaalinen kipuraja.Nyt mennään paperipusseilla jotka n.20c.Roskapussit ostan rullissa ja niille hinta n.8c.Onneksi olkoon EU.Tämä oli hyvä.Muilma pelastuu.Varmasti enemmän kuin pullon korkki "uudistus".

Toki tilasin muitten roinien mukana THE TEMUSTA ison ostoskassin 2e

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan yhä. En osaa muutakaan. Tarvitsen muovikassin, johon ostokset saa pakattua ja jonka voi sen jälkeen käyttää roskapussina. Ne rullassa myytävät muovipussit on liian pieniä ja ohuita roskapusseiksi ja kauppakasseiksi.

Se musta rullassa myytävä roskakassi on 30 litraa eli yhtä iso kuin kaupan muovikassi, ja yhtä kestäväkin.

Vierailija
22/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä. : Kaupassa käydessäsi käy pulloautomaatilla, siellä on roskiksessa vaikka kuinka paljon  hyviä muovipusseja. Siitä vain 

otat taskuun. 

Ehkä jossain voi tölkeistä valunutta nestettä olla mutta suurimmaksi osaksi ovat siistejä. Itse hyödynnän  näitä ja tietysti kestokasseja. 

Veikkaan että tuokin on kiellettyä koska kaupan roskiksissa oleva roska on kaupan omaisuutta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi