Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovipussien järkyttävä hinta

Vierailija
14.04.2026 |

Täytyy myöntää että olin ennen jääräpää ja ostin aina muovipusseja kassalta tarpeen mukaan.En totisesti enään.59c on totaalinen kipuraja.Nyt mennään paperipusseilla jotka n.20c.Roskapussit ostan rullissa ja niille hinta n.8c.Onneksi olkoon EU.Tämä oli hyvä.Muilma pelastuu.Varmasti enemmän kuin pullon korkki "uudistus".

Toki tilasin muitten roinien mukana THE TEMUSTA ison ostoskassin 2e

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperipussit ärsyttää, menee heti rikki eikä mitään painavaa voi laittaa niihin.

Vierailija
2/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipusseja pitää ostaa joka tapauksessa roskapusseiksi. Ennen sai sen kauppakassin laitettua roskapussiksi, ihan liian kallista nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyysi mikset käytä kestokassia?

Vierailija
4/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä. : Kaupassa käydessäsi käy pulloautomaatilla, siellä on roskiksessa vaikka kuinka paljon  hyviä muovipusseja. Siitä vain 

otat taskuun. 

Ehkä jossain voi tölkeistä valunutta nestettä olla mutta suurimmaksi osaksi ovat siistejä. Itse hyödynnän  näitä ja tietysti kestokasseja. 

Vierailija
5/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyysi mikset lue ennen kuin kommentoit?

Vierailija
6/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa on päätellen 600lb ohjelmista pussit ilmasia.Siellä on palkittu pakkaaja joka pakka 10 pussia kaikkee herkku ruokia ja vievät ne jopa heidän autoonsa.Aivan turha mussuttaa että muovipussi tai pullon korkki on nyt se pahis.  Kaikki tietää että meitä ihmisiä on liikaa.  Oli joskus sanonta että jos kaikki kiinalaiset yhtäkkiä sais jääkaapin niin luonto romahtaa.  Voivoi.mitähän kiinalaiset ja intialaiset on nyt saanut.  Me ollaan hävitty tää peli

Vierailija
7/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ajatellut temuttaa noita, koska kunnon 40l pussit maksavat jotain 13-15snt/kpl. Myrkyttyyköhän niistä?

Vierailija
8/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää tekosyytä käytetään että saadaan lypsettyä kuluttajaa.

Vierailija
9/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muovikassitko? Paljonko maksaa? En ole ostanut kuin yhden viime vuonna Biltemasta, muuten käytän kankaisia ostoskasseja aina. Niihin mahtuu enemmän ja kun on kovitettu pohja niin maitopurkitkin pysyvät pystyssä.

Vierailija
10/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kallis roskapussiksi.

Vierailija
11/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl ensin ja sitten K ja S keksivät rahastaa yhä lisää

Ovat muutenkin nostaneet katteensa valtaviksi 2020-2026.

Vierailija
12/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan yhä. En osaa muutakaan. Tarvitsen muovikassin, johon ostokset saa pakattua ja jonka voi sen jälkeen käyttää roskapussina. Ne rullassa myytävät muovipussit on liian pieniä ja ohuita roskapusseiksi ja kauppakasseiksi.

Vierailija
13/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan temusta ison erän muovipusseja.

Vierailija
14/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl ensin ja sitten K ja S keksivät rahastaa yhä lisää

Ovat muutenkin nostaneet katteensa valtaviksi 2020-2026.

No voi kyynel. Jos on niin tyhmä, ettei ymmärrä ottaa omaa kassia mukaan kaupaan, niin sitten se on maksettava. Meillä ei muuten kateprosentti ole kovinkaan paljoa noussut vuodesta 2020. Se oli silloin jo iso.

Vierailija
15/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt joulunajasta asti samaa muovipussia. Käyttökertoja useita viikossa. Joku k-kaupan muovikassi ja hyvin kestää :D Siinä lukee jotain "Hyvää joulua" tms :D 

Vierailija
16/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli itsekin investoidakestokassiin, ei vain aina muista ottaa mukaan. Lisäksi miettii näkeekö myyjä nyt varmadti, että nämä oli mukana jo ennen kassaa, joutuu pian itsekin koppiin istumaan kestokassin takia, se on sentään vielä arvokkaampi kuin se pienen tytön muovipussi. Stressin tästäkin vain saa! 

Vierailija
17/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan yhä. En osaa muutakaan. Tarvitsen muovikassin, johon ostokset saa pakattua ja jonka voi sen jälkeen käyttää roskapussina. Ne rullassa myytävät muovipussit on liian pieniä ja ohuita roskapusseiksi ja kauppakasseiksi.

Niitä on erikokoisia... minä ostan 40l roskapusseja, ne on samankokoisia kuin ne kaupan muovikassit. 

Vierailija
18/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli itsekin investoidakestokassiin, ei vain aina muista ottaa mukaan. Lisäksi miettii näkeekö myyjä nyt varmadti, että nämä oli mukana jo ennen kassaa, joutuu pian itsekin koppiin istumaan kestokassin takia, se on sentään vielä arvokkaampi kuin se pienen tytön muovipussi. Stressin tästäkin vain saa! 

Hei, jos myyjä ei tiedä, niin se voi kysyä sulta, että "oliko tää sun oma"?. Voit myös itse ilmoittaa, että "tämä on vanha kassi". Ei ole minkäänlainen ongelma. T. kassahenkilö

Vierailija
19/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoittaa "enään", niin eihän nyt herranen aika voi vaatia. 

Vierailija
20/22 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kappas! Silloin kun minä tein kymmenen aloitusta aiheesta, kaikki poistettiin. Ihan kiva mode!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan