Harvinaisin paikka, jossa olet käynyt?
Kerro paikka ulkomailla, missä olet käynyt, mutta et usko muiden käyneen.
Reagoi muiden vastauksiin
Jos olet käynyt paikassa: peukku ylös
Jos et ole käynyt: peukku alas
Kommentit (742)
Varmaan esimerkiksi jossain Pohjois-Karjalan korvessa tällaisia paikkoja tullut käytyä useammassakin. Sellaisia, jotka ei ole missään vaellusreittien varrella ja lähimmälle autotielle on yli 5 km matkaa.
Venäjällä Pietarin vankiloissa.
Nainital, Intia, Himalajan rinteellä. Century Pulp & Paper. Kiintoisa alue...!
Kaliningrad, Ufa Bashkortostanissa, Listvjanka Baikalin rannalla, Hiva Uzbekistanissa tai Paju Etelä- ja Pohjois-Korean rajalla. Vaikea näitä on järjestykseen laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mantigue
Miksikähän tätä alapeukutetaan noin voimakkaasti. Se on mitättömän pieni saari, jolle myydään tietty määrä pääsylippuja Camiguinilta. Taksi oli Toyota Innova 8:lle rekisteröity, johon mahtui 12. Kakaroita oli pinossa peräkontissa. Kuski oli tyytyväinen, kun sai 2vrk reissun ja lapsilla oli hauskaa. Auto vietiin laivalla Camiguinille ja sieltä 6 hengen veneillä Mantiguelle. Olihan siellä niin puhdas vesi, että ei ihme, että turistien määrä on rajoitettu. Reissu maksoi noin 10 000 PHP. Vaikekulkuinen tie välillä Maramag - Gagayan de Oro.
Vierailija kirjoitti:
Hendaye, Ranska.
Montakin kertaa kun vakio ajoreitti kulki sitä kautta Espanjan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Takayaman kylässä Japanissa ja siellä ruokanissa ja onsenissa.
Mä olin aikoinaan Yamanashin prefektuurissa Kamikuishikin kylässä majoittuneena ryokan Hutte Shojikossa. Kävitkö myös Fuji -vuorella kuten minä?
Vierailija kirjoitti:
Laivalla Göteborgista Harwichiin 80-luvun alussa. Laiva upposi pari vuotta myöhemmin.
Mä olen mennyt laivalla Göteborgista Kristiansandin kautta Newcastleen.
Työpaikka. Todella ahdistava kokemus :(
Vierailija kirjoitti:
Bitche, Ranska
En, mutta vajaan sadan kisan päässä siitä olevassa Nancyssa kyllä.
Olen asunut siellä.