Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olinko hirveän tökerö?

Vierailija
08.05.2007 |

Minut oli kutsuttu PartyLite-kynttiläkutsuille ja olin lupautunut alustavasti. Kun aika selvisi, huomasin, että olen töissä sinä iltana. Kutsujen järjestäjä sanoi suunnittelleensa minulle yllätyksen, ja niin lupasin lopettaa työt vähän aiemmin, että ehtisin kutsuille. Hän arveli niiden päättyvän puoli kahdeksalta.

No, tänään mies sitten ilmoittikin, että hänellä oli menoa illalla (ei muistanut minun meoani). Tämä oli jo sovittu kavereiden kanssa. Lupasin yrittää tulla puoli kahdeksalta.

Kutsuilla huomasin, että ne venyvät, ja kahvia alettiin juoda vasta, kun minun olisi pitänyt lähteä. Ilmotin miehelle myöhästyväni ja jäin juomaan kahvin pikaisesti.

Jouduin kuitenkin lähtemään, kun muut vielä istuivat kahvipöydässä. Nyt nolottaa hirveästi, tunnen olleeni tosi tökerö, kun lähdin kesken. Ja lisäksi mies oli vihainen, koska myöhästyi itse,

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ollut tökerö, jos pahoittelit ja sanoit, että sinun täytyy nyt mennä.

Vierailija
2/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittelen huomenna töissä vielä lisää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yllätys oli onnittelumalja mulle yhdestä jutusta ja kukankin sain lähtiessäni. Siksikin olisi ollut kiva istua rauhassa loppuun asti.

Mutta minkäs teet, kun on illat täynnä ohjelmaa, ja miehenkin pitäisi päästä joskus harrastamaan...