Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jälkeinen hetki on suhteen peili.

Vierailija
13.04.2026 |

Onkohan muita, joiden mies ryntää aina suihkuun heti, kun on tullut. Ei vältä puolisostaan tuon taivaallista.

Pitääkö tämä IS:n jutu paikkaansa? Hakeeko tällainen mies vain fyysistä tyydytystä eikä kykene henkiseen yhteyteen tai ainakaan halua henkiseen yhteyteen lainkaan puolisonsa kanssa?

Olen moneen kertaan huomauttanut hänelle, että tarvitsisin läheisyyttä myös seksi jälkeen, mutta hän ei sitä halua antaa minulle. Alkaa ällöttämään koko touhu, kun siitä ei itse saa mitään. Tai saa. Ison pettymyksen kerran toisensa jälkeen.

Miksi mies haluaa elää ja asua naisen kanssa, jos ei välitä hänestä lainkaan? Eikö silloin olis parempi elää yksin ja keskittyä vaan itseensä eikä tatvitsisi edes teeskennellä' välittävänsä toisesta tai perheestään?

Is:n juttu jatkaa:

"Närhi avaa, että seksin jälkeinen tunneryöppy voi saada osapuolet lähentymään tai etääntymään. Jos seksikumppanit ovat emotionaalisesti kaukana toisistaan, voi Närhen mukaan tapahtua etääntyminen – voi jopa tuntua ahdistavalta jäädä samaan tilaan.

Se, miten seksin jälkeen reagoi, riippuu Närhen mukaan paljon osapuolten haluista. Haluavatko he vain fyysisyyttä vai kenties jotain enemmän?

Esimerkiksi vain fyysisyyttä haluavat saattavat vain poistua tilanteesta ja lähteä kotiinsa."

Tuntuu kurjalle, että on ollut niin tyhmä, että on valinnut miehen, joka keskittyy vain itseensä. Ja vielä tuplatyhmä ja jäänyt suhteeseen,  vaikka sen itsekkyyden näki heti, kun kuherruskuukausi oli mennyt.

Pitäiskö tässä nyt ottaa ero ja alkaa etsimään parempaa? 

Vai jäädä ja tulla katkeraksi? 

Kuka avaisi miehen logiikkaa tässä asiassa? 

Miksi hän tyytyi minuun eikä hakenut puolisoa, josta oikeasti voisi pitää myös henkisesti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan mies olla vaan hygieniafriikki.

Oma ukko painelee kylppäriin jos vähänkään vaikuttaa sille, että seksiä on tiedossa. Suihkussa menee miniimissään kakskyt minsaa ja lopuksi hieroo persvakoa myöden itsensä partavedellä, ettei vahingossakaan haisisi "pahalle". Asiasta on keskusteltu ja yritetty keksiä ratkaisua, sillä minulla on astma. Mies ei todellakaan ole mikään hormoonihikinen haisuli luonnostaan eikä mielestäni tarvitsisi hajusteita.

Seksistä ei kuitenkaan tule mitään ilman näitä pesurituaaleja. Ja suihkuun menee vaikka olisi käynyt esim. pari kolme tuntia aiemmin. Koitan siis vain olla tukehtumatta ja aktin jälkeen menen heti itse suihkuun pesemään järkyttävät miesdödöt pois. Kiva olisi halia jälkeen, mutta en halua olla hetkeäkään ylimääräistä tuossa kemikaalikylvyssä. 

Hauska esimerkki miten huomaavaiseksi tarkoitettu ele onkin oikeasti psykoottinen ja haitallinen toimenpide, jossa nimenomaan ei huomioida sitä toista osapuolta vaan päin vastoin vahingoitetaan tätä. Hyvä miehet 👍 välillä mietin miten miehiä voi olla edes olemassa kun ajatuksen juoksu on tasoa ameeba

Vierailija
22/23 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla myös toisinpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen, mutta pystyn elämään asian kanssa. Hänen lapsuudessa tapahtui paljon ikäviä asioita eikä hän oppinut tunneasioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän