Apua, lähteeköhän kohta talo alta... :`(
Kävin äsken maksamassa nettipankissa laskuja ja huomasin että luotto, joka täytyi ottaa miehen laskuja varten, on jäänyt maksamatta jo parin kuukauden ajalta!! :o
Pelottaa, kun näyttää siltä ettei mies osaa hoitaa raha-asioitaan, mutta siltikään ei voi antaa niitä minun hoidettavakseni, lähteeköhän lapsilta nyt talo alta, kun kaikki laskut tuntuvat vain erääntyvän maksamattomana :' (
Mä oon ihan kauhuissani, mies ei ole puhunut mulle mitään, vaikka aina kyselen raha-asioista, joko hän sanoo että kaikki on ok, tai sitten että mun ei kannata niitä ressata.
Mulla on ihan kamala möykky sydämen kohdalla, tuntuu että ei me tästä varmaan selvitä.... :' (
PELOTTAA!!!!
Tosi surullista jos lapset joutuu kärsimään, ja menettävät kotinsa isän pöllöilyn vuoksi!!! :`(
Kommentit (4)
miehen pitäisi itse laittaa omalta tililtään maksu, tai sitten on suoraveloituksessa, mutta tilillä ei ole ollut katetta....
et saisin kaikki raha-asiat hoitooni, niin ei tapahtuis tällaista, tai ainakin olisi selkeämpää että mihin ne rahat riittää, mihin ei, mutta mies ei ole suostunut...
Eikä siitä ole mitään hyötyä että minä alan miehen laskuja maksamaan omista rahoistani, eiväthän ne edes riittäisi, hyvä kun kuukausittaiseen lainan lyhennykseen.... :(
että en kohta enää jaksa näitä vastoinkäymisiä ja tätä mieletöntä stressin määrää!!
Joskus ajattelen että olisi parempi kuolla pois, mutta lasten vuoksi on pakko jatkaa ja jaksaa.
Kolmas lapsi tulossa ja koko raskauden ajan on supistellut ihan älyttömästi tän jatkuvan stressin takia...
Ja käske laittaa samantien kaikki säännölliset laskut suoraveloitukseen tai antaa sun hoitaa ne " joutessasi" ;)