Petteri Orpo VALEHTELI eilen kun puhuttiin suojaosasta. Hän väitti että työttömän on mahdollista työskennellä niin ettei tuet vähene.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Petteri on idiotti. Tuet vähenevät työttömyyskorvauksista 50%, asumistuesta 35% ja toimeentulotuesta 100%. 300 euron palkka ei siis ole 150 euroa vaan 25 € miinus verot.
Niin ja vähenee myös työpäivistä. Eli 26 % bruttona minulle yhdestä työpäivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri on idiotti. Tuet vähenevät työttömyyskorvauksista 50%, asumistuesta 35% ja toimeentulotuesta 100%. 300 euron palkka ei siis ole 150 euroa vaan 25 € miinus verot.
Niin ja vähenee myös työpäivistä. Eli 26 % bruttona minulle yhdestä työpäivästä.
Menee miinukselle jo.
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä faktatietoa jossain?
Tästä videosta on lukuisua uudelleen jakoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi voi vaikuttaa kahteen kuukauteen:
- huhtikuussa 2 työpäivää (ei korvausta työpäiviltä
- toukokuussa palkanmaksu - palkasta 50 % jaetaan toukokuun päiviin ja sitten vähenee ansiosidonnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee miinukselle jo.
Niin menee. Minulla työmatka 100 km autolla suuntaansa.
Idea onkin että tyypit MENEE TÖIHIN!
Eikä laske kumpiko kannattaa, vtun pällit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- toukokuussa palkanmaksu - palkasta 50 % jaetaan toukokuun päiviin ja sitten vähenee ansiosidonnainen.
MENE TÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä faktatietoa jossain?
No katso vaikka keskustelu yleareenassa kohti vaaleja
Lisäksi kun 12 kk työskentelyä tulee täyteen, määritellään uusi ansiosidonnaisen taso tämän osa-aikatyön mukaan. Usein siis tippuu minimiin.
Senkö takia sitä harmaan talouden torjuntaa leikattiin että työttömät voisi ottaa liksat lapaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN!
Tulen, mihin ilmoittaudun?
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kun 12 kk työskentelyä tulee täyteen, määritellään uusi ansiosidonnaisen taso tämän osa-aikatyön mukaan. Usein siis tippuu minimiin.
Tämän vuoksi moni tippuu minimille nopeammin kuin kokoaikaisesti ansiosidonnaisella.
Vierailija kirjoitti:
Työ aina kannattaa.
Hyvä. Mulla onkin sulle töitä. Tule raivaamaan tuo minun 100 hehtaarin metsä risuista. Palkkaa ei ole vara maksaa, mutta muista, työ aina kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN!
JÄÄT KOHTA TYÖTTÄMÄKSI! Työttömyys ei ole utopiaa sinunkaltaisille ääliöillekkään nykyisin!
Hupsista, Orbo yllättyi ! Eikö kaikki saakkaan rahaa kuten minä, seinästä ja totuutta muuntamalla.
Kylllähän tää nykysysteemi ajaa tekemän pimeitä töitä kun ei noista osa-aika töistä jää muuten mitään käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OrPon äiti kuoli juuri. Antakaa miehen olla.
Valitettavaa toki ja osanotot, mutta eivät muutkaan saa jäädä kovin pitkäksi aikaa töistä sairaslomalle vanhemman kuoleman takia.
Jep, turha tuohon äidin kuolemaan vedota kun Petteri varmaan itsekin olisi duunaria töihin patistamassa ilman empatiaa.
PIERU petteri ON SAMAN LAINEN VALEHTELIJA KUIN purrakin,TÄNÄÄN PUHUU TOTA JA HUOMEENA TAAS SITÄ PASKAA TÄMÄ ON MOLEMPIEN PUHETTA JOTA JATKAVAT PÄIVÄSTÄ PÄIVÄÄN PASKAA JA PASKAA VAAN LISÄÄ...
Ootan niin kovasti mitä Kovan viikon ilta veistelee tästä😁
Vaikka on kyllä surullista, miten pihalla asiasta päättänyt on. Kertoo ettei koskaan kuunnellut, kun hänelle asiasta koitettiin vääntää.