Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi vauva alulle tänään, PAS.

Vierailija
08.05.2007 |

Tänään on mulle tehty alkiosiirto. Toivottavasti kiinnittyy ja lähtee kasvamaan. Tammikuussa meillä olisi sitten vauva.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on outo :)

Toinen lapsi haaveena. Ensimmäinen on kahden IVF:n, keskenmenon ja PAS:sin jälkeen syntynyt iso 4v. tyttö.

Olen jo melko vanha ja tämä on viimeinen yritys. " Oljessa" oli neljä alkiota ja tämä yksi jäi eloon ja siirrettiin tänään. Näin jakautuneen solun TV-monitorista, mun näköinen oli ;)

Vierailija
2/6 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastustahan kestää kuitenkin korkeintaa n. 20v. Edellisessä sulatetussa oljessa oli kaksi elävää alkota, molemmat siirrettiin. Ilmeiseti toinen tuli pois rv. 6 ja toinen jatkoi kasvuaan.

Onne teille PAS:siin. Progynova ja lugesteron väsyttää ja turvottaa. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IVF:ssä turposin todella, munarakkuloita oli 36. Siitä sarjasta tämä tänään siiretty alkio oli viimeinen.

Hyvää yötä! ap.

Vierailija
4/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis taitaa olla jo tänään, ei malta mennä nukkumaan kun jännittää.. :)

Meillä IVF luovutetuilla munasoluilla, mä kuitenkin ihan turvoksissa ja sekaisin, hormoneja tulee laastarista, pillereistä ja emätinkapseleista.. Ällötys olo! Mutta sen kaiken korvaa kyllä moninkertaisesti se onni, jos raskaus lähtee käyntiin!

Meillä 2v 4kk tyttö, lähti aikoinaan ensimmäisellä yrittämällä.. Nyt on neljä munasolua hedelmöittynyt, jos kehittyvät huomiseen asti hyvin, saadaan kaksi istutukseen ja kaksi pakkaseen. JÄNNITTÄÄÄÄ

Tsemppiä teille ja hyviä liimoja, mä lähden sänkyyn hermoilemaan huomista.. :) Ilmoittele miten projekti etenee!

Vierailija
5/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meni nappiin, kaksi pikku ihmisenalkua köllöttelee nyt mun masussani! :) Kaksi jäi pakkaseenkin.. Nyt vain jännitetään kaksi viikkoa, sitten saa käydä verikokeissa. Saa nähdä miten tässä malttaa olla..

Vierailija
6/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko kaksi siirrettyä ja kaksi pakkaseen?

ap