Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (1875)

Vierailija
901/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten tuo kehtaa. Tunnen suurta myötä häpeää. Sivistynyt ihminen ei tuollaiseen kerskailuun lähtisi. Päinvastoin yrittäisi olla tuomatta julkisuuteen tuhlailujaan . Pitäisi matalaa profiilia ja minä ainakin häpeäisin noin suurta rahan kulutusta vaikka kukkiin. Käyttäisivät mieluummin hyväntekeväisyyteen tai hiukan ilmastonmuutoksen eteen.

Mulla on poikaystävä, omaisuus sadoissa miljoonissa, antoi tämän lahjankin, Pekhammilla on tällainen, arvo sata tuhatta *pyyhkii paidan hihaan kelloa*, ei kovin ladylike.

Peräkylän tyhmä juntti päässyt hetkeksi kultaiselle oksalle ja luottaa pettäjään kuin pässi uusiin sarviinsa. Pudotus tulee olemaan raju. Tokmannilta saa varmaan kympillä kelloja, kunhan maitojuna saapuu asemalle.

Mä olen Etelä-Pohjanmaalta pienestä kylästä eli monen mielestä varmaan peräkylän tyhmä juntti. En kuitenkaan koskaan käyttäytyisi noin kuin Sofia. Eikä kyllä käyttäytyisi moni muukaan pienestä kylästä kotoisin oleva. Ei pienestä kylästä kotoisin oleminen tarkoita sitä, että on tyhmä juntti joka retostelee kaikella. Tympii tuollainen olettaminen. Tuollaisia tyhmiä Sofian kaltaisia naisia löytyy ihan kaupungeistakin. Ihan sama missä tuon ihmistyypin ihmiset syntyy ja kasvaa niin tuollaisia niistä tulee silti, jos joku ei tao järkeä päähän jo lapsena.

Vierailija
902/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska väitti että rilliukon naama ois näkynyt sohvin eilen julkaisemassa tarinat osiossa, kerkeskö kukaan näkemään. Mulla ei insta aukee, enkä tiiä oisko vielä nähtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkylän juntti on samanlainen sanonta kuin Pihtiputaan mummo aikoinaan.

Sittemmin Pihtipudas hyödynsi sanonnan itselleen ja mummo käsittääkseni valitaan joka vuosi. Tai on ainakin valittu useasti.

Peräkylä tarkoittaa samaa kuin takahikiä tai huitsinnevada.😁

Vierailija
904/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska väitti että rilliukon naama ois näkynyt sohvin eilen julkaisemassa tarinat osiossa, kerkeskö kukaan näkemään. Mulla ei insta aukee, enkä tiiä oisko vielä nähtävissä.

Ei näy enää. 

Sofian instaa pystyt vaikoilemaan esim anonyig.com kautta. Ei tarvii instaa siihen.

Vierailija
905/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nikolla oli instassa että vauva on tulossa ja nyt muutama päivä jälkeenpäin sofia on instassa vihjailemassa että aikoo hankkiutua raskaaksi.

Vierailija
906/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiitti vinkistä👍

Vierailija
907/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiitti vinkistä👍

Siis kiitos sille joka laittoi vinkin anonyymina vakoilusta. 😄

Vierailija
908/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt yhtäkään kuvaa rikkaasta poikakaverista? Mitä tekee töikseen. Miksi Sofian sukunimi on Berloff, onko isä arabi?

Hohoijaa. Niinkuin ei perhekuviot, poikkiksen kuvat ja työkuviot olisi kierrätetty täällä jo miljoona kertaa. Siitä vaan etsimään tai kysymään tekoälyltä.

Vierailija
909/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt yhtäkään kuvaa rikkaasta poikakaverista? Mitä tekee töikseen. Miksi Sofian sukunimi on Berloff, onko isä arabi?

Hohoijaa. Niinkuin ei perhekuviot, poikkiksen kuvat ja työkuviot olisi kierrätetty täällä jo miljoona kertaa. Siitä vaan etsimään tai kysymään tekoälyltä.

En ole täällä jatkuvasti ... en ole nähnyt. 

Vierailija
910/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko on 164cm netin juoruilijoiden mukaan. 

Vanha kuva ukosta https://ideamensch.com/jeffrey-cohen/

Öynöy ja tuokin vuodelta 2019. Tuohon naamaan kun 6 vuotta lisää niin jopas on hehkeä hemmo.

Tyypillisen jutkun näköinen. 

Vierailija
911/1875 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisen ihmisen ohjelmaa pitäisi katsoa?

Aika kummallinen kysymys. Eihän sinun tarvi katsoa. Esim minä en jaksa katsoa jääkiekkoa. Ei tulisi mieleenkään arvostella katsojia tai kyseenalaistaa miksi katsotte

Vierailija
912/1875 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten tuo kehtaa. Tunnen suurta myötä häpeää. Sivistynyt ihminen ei tuollaiseen kerskailuun lähtisi. Päinvastoin yrittäisi olla tuomatta julkisuuteen tuhlailujaan . Pitäisi matalaa profiilia ja minä ainakin häpeäisin noin suurta rahan kulutusta vaikka kukkiin. Käyttäisivät mieluummin hyväntekeväisyyteen tai hiukan ilmastonmuutoksen eteen.

Tuo pätee mun ajatuksissa jokaiseen kerskailijaan

Vierailija
913/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku jo laittaa sen torrentin tänne

Vierailija
914/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä sitä, että aina joku tuumaa että "mitäs sitten jos tulee ero, mitäs sitten..". Pitäisikö ihmisen torjua parisuhde, jos mies on rikas? Pitäisikö kieltäytyä ylellisestä elämästä? Pitäisikö sanoa ei hienoille asunnoille ulkomailla, luksukselle ja mahdollisuuksille? Ihan vaan ja ainoastaan sen vuoksi, että MITÄS JOS. Asiahan on kuitenkin niin, että sitä köyhäilyä voi harrastaa vaikka loppuelämänsä, jos asiat niikseen menee. Miksei kuitenkin eläisi tässä hetkessä, nauttisi elämästä ja niistä mahdollisuuksista, mitä rikkaus ja rakkaus antaa? Aina voi mennä asiat pieleen, mutta kannattaako sen takia jättää elämättä?

Ainoa järkevä kommentti tässä haukkumisketjussa. 

Vierailija
915/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tunne että Ranttis ja Stefu on pyhäkoulupoikia suorastaan, verrattuna tuohon juutalaiseen jenkkiukkoon joka kohdellut naisia todella törkeästi kuten lehtijutuista selvinnyt! Tuhlannut yrityksen varat maksullisiin naisiin ja huumeisiin. Käynyt hakemassa eksänsä kämpästä eksän käteiset, korut, arvotavarat, hakannut naisen ruhjeille, hajottanut sen kämpän ja mielenosoituksellisesti vielä repinyt naisen käsilaukun kappaleiksi tämän edessä ennen rakennuksesta poistumista.

Ei ole naisia näköjään haitannut tuo rilliksen menneisyys, kun ovat kuitenkin menneet naimisiin hänen kanssaan.

Vierailija
916/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä sitä, että aina joku tuumaa että "mitäs sitten jos tulee ero, mitäs sitten..". Pitäisikö ihmisen torjua parisuhde, jos mies on rikas? Pitäisikö kieltäytyä ylellisestä elämästä? Pitäisikö sanoa ei hienoille asunnoille ulkomailla, luksukselle ja mahdollisuuksille? Ihan vaan ja ainoastaan sen vuoksi, että MITÄS JOS. Asiahan on kuitenkin niin, että sitä köyhäilyä voi harrastaa vaikka loppuelämänsä, jos asiat niikseen menee. Miksei kuitenkin eläisi tässä hetkessä, nauttisi elämästä ja niistä mahdollisuuksista, mitä rikkaus ja rakkaus antaa? Aina voi mennä asiat pieleen, mutta kannattaako sen takia jättää elämättä?

Ainoa järkevä kommentti tässä haukkumisketjussa. 

Onneksi modet poistavat ketjusta jatkuvasti asiatonta solvaamista ja nimittelyjä sisältäviä kommentteja, kun aikuiset ihmiset eivät tajua millaista on asiallinen kommentointi. 

Vierailija
917/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tän hölösuu sofian kerskumisista rantiskin joutunut ongelmiin? 

Ja nyt rillis kun kaikki käytetään todistusaineistona avioerojutussa.

Vierailija
918/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tän hölösuu sofian kerskumisista rantiskin joutunut ongelmiin? 

Ja nyt rillis kun kaikki käytetään todistusaineistona avioerojutussa.

Poliisihan kertoi, että Sofian juttujen perusteella he pystyivät seuraamaan Rantiksen liikkeitä Suomessa ja maailmalla ja saivat lopulta kovan luokan rikollisen kiinni. Ja tuomioistuimesta tulikin sitten 13 vuoden vankilatuomio Rantikselle. Ja täällä joku on huolissaan, kun Rantis "joutui ongelmiin"... Ja nythän Rantis on kohta taas oikeudessa, kun syytetään törkeästä rikoksesta.

Vierailija
919/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Vierailija
920/1875 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen sellanenkin juttu, että jos Sohvi on Suomessa verovelvollinen, niin tuollaisista 100 000 euron lahjoista pitäisi tehdä lahjaveroilmoitukset ja maksaa lahjaverot. 

https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/lahja/