Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi

Vierailija
12.04.2026 |

Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot

Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(

Kommentit (1999)

Vierailija
1561/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hienoa, kun nykyään mieskin voi voimaantua ja löytää takaisin elinvoimansa, kun jättää epäviehättäväksi lihoneen tatuoidun norsun ja alkaa villiin suhteeseen 23 vuotiaan kisakireen kaunottaren kanssa.

Mies varmaan tuntee olevansa jälleen kerran teini saadessaan villiä seksiä yhä uudestaan viriilin naisen kanssa, joka ei valittele päänsärkyä vaan on valmis yhä uudestaan lemmenleikkeihin.

Juu, teiniltä se tosiaan vaikuttaakin.

No miten niin? Ihme mussutusta. Ihmiset eroavat, tossa nyt mitään ihmeellistä ole. Taitaa harmittaa vaan kun nuorempi nainen kuviossa. 

Nelikymppisinä ollaan aikuisia ja erotaan vähän eri tyylillä kuin sekoamalla johonkin ventovieraaseen ja tää oli tässä, moro, viis lapsesta. Nuo ovat ilmeisesti kyllä ansainneet toisensa oikeastaan kaikki kolme, ei taida pysyä housut jalassa kellään niin kauaa, että harkinta ehtisi mukaan.

Olet lukenut tasan Nadjan tunneryöpyn, siihen kannattaa suhtautua just semmoisena. 

Se alkuperäinen oli kyllä kaukana tunneryöpystä, toteamus, että näin kävi, paska homma. Eikä täällä  voi oikein muusta keskustella kuin siitä mikä on ilmi tuotu.

Tipuin niin korkealta, etten syönyt tai nukkunut viikkoon. Vielä kuukaudenkin jälkeen herään öisin ahdistukseen ja päivisin tuntuu, kuin eläisin painajaista, josta en herää.

Aha. 

No mikä tuossa nyt sinua ahdistaa? Juuri tuolta se tuntuu, ihan realistinen kuvaus. Tuliko syyllinen olo?

Vierailija
1562/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännä miten kaikki laitetaan miehen eikä sen 23 syyksi

Eihän miehessä ole koskaan  syytä???

Hänet on väkisin vietelty...

Kurja rukka.🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies koki elävänsä epätyydyttävässä suhteessa, eikä kenelläkään ole velvollisuutta elää epätyydyttävässä suhteessa. 

Eipä tietenkään ole. Sitten vain uutta putkeen. Ja sitten seuraava. Ja seuraava.

Voisiko ihmisellä olla velvollisuus itseään kohtaan, että yrittää kehittää sitä epätyydyttävää parisuhdekäyttäytymistään kohti tyydyttävää?

Ja taas mennään. Eipä Nadja ole valittanut hänen parisuhdekäyttäytymisestään, joten olet kyllä melko heikoilla jäillä. 

Vierailija
1564/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hienoa, kun nykyään mieskin voi voimaantua ja löytää takaisin elinvoimansa, kun jättää epäviehättäväksi lihoneen tatuoidun norsun ja alkaa villiin suhteeseen 23 vuotiaan kisakireen kaunottaren kanssa.

Mies varmaan tuntee olevansa jälleen kerran teini saadessaan villiä seksiä yhä uudestaan viriilin naisen kanssa, joka ei valittele päänsärkyä vaan on valmis yhä uudestaan lemmenleikkeihin.

No miten niin? Ihme mussutusta. Ihmiset eroavat, tossa nyt mitään ihmeellistä ole. Taitaa harmittaa vaan kun nuorempi nainen kuviossa. 

Nelikymppisinä ollaan aikuisia ja erotaan vähän eri tyylillä kuin sekoamalla johonkin ventovieraaseen ja tää oli tässä, moro, viis lapsesta. Nuo ovat ilmeisesti kyllä ansainneet toisensa oikeastaan kaikki kolme, ei taida pysyä housut jalassa kellään niin kauaa, että harkinta ehtisi mukaan.

Olet lukenut tasan Nadjan tunneryöpyn, siihen kannattaa suhtautua just semmoisena. 

Se alkuperäinen oli kyllä kaukana tunneryöpystä, toteamus, että näin kävi, paska homma. Eikä täällä  voi oikein muusta keskustella kuin siitä mikä on ilmi tuotu.

Tipuin niin korkealta, etten syönyt tai nukkunut viikkoon. Vielä kuukaudenkin jälkeen herään öisin ahdistukseen ja päivisin tuntuu, kuin eläisin painajaista, josta en herää.

Aha. 

No mikä tuossa nyt sinua ahdistaa? Juuri tuolta se tuntuu, ihan realistinen kuvaus. Tuliko syyllinen olo?

Tuossa vain vastattiin väitteeseen  Ihan vaan totesi asian ilman tunnetta. Opettele lukemaan. 

Vierailija
1565/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Nadjalle suurin yllätys on vaan se, miten tollon miehen on ottanut. Miettii, että oliko se aina näin tyhmä vai onko ajan kanssa jotenni tyhmentyny. Mulla ainaki hävettäis ihan hulluna, jos olisin tuhlannut pari vuosikymmentä aikaa ja synnyttäny lapsenki tollaselle "miehelle". Lapsi parka ei ansaitse tollasta tyyppiä isäkseen. Ei sillä että tää häpeä kuuluis Nadjalle tai kenellekään samassa tilanteessa olevalle, mutta jotenki väkisinki kyseenalaistaisin ihan kaiken tän jälkeen ja tuntus pahalta omat valinnat sinne vuosikymmenien taakse. 

Joku lohtu on että tollaset ihmiset tekee itsensä aina onnettomiksi jollain tavalla ja sössii hyvät jutut, nolo ja tyhjä ihminen tää äijä. Nadja ja lapsi voivat jatkaa omaa elämää hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
1566/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta tuijottaa somesta mitä kukakin tekee. Täysin tuntemattomien ihmisten elämä evvk.

nykyaikana on muotia kertoa kaikki intiimeimmätkin yksityisasiat 7 miljardille ihmiselle

Luuletko, että tämä asia kiinnostaa enempää kuin ehkä tuhatta ihmistä? Näistäkin vain ehkä sata on seurannut asiaa pariskunnan someissa.

Vaikka netti on globaali, niin asiat, jotka kiinnostavat pitää ihan itse hakea.

google ja tekoäly ei unohda

Vierailija
1567/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä 3-vuotias viettänyt nyt  viimeiset

24 tuntia?

Pettäjä tai petetty vastaa. Aikaa kolme tuntia.

Terv. LaSu. Entiset jo tutut. 

Vierailija
1568/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies koki elävänsä epätyydyttävässä suhteessa, eikä kenelläkään ole velvollisuutta elää epätyydyttävässä suhteessa. 

Eipä tietenkään ole. Sitten vain uutta putkeen. Ja sitten seuraava. Ja seuraava.

Voisiko ihmisellä olla velvollisuus itseään kohtaan, että yrittää kehittää sitä epätyydyttävää parisuhdekäyttäytymistään kohti tyydyttävää?

Ihmiset ovat vaan niin heikkoja ja henkisesti laiskoja. Helpompi aloittaa uusi kuvio, kuin hoitaa kuntoon vanha. Kun jatkaa vaan eteenpäin, ei tule tarvetta katsoa koskaan peiliin.

Ja kun tälläkin palstalla jotkut jauhavat alfoista, se alfa on kyllä se, joka suoraselkäisesti pitää huolta perheestään ja pitää moraalista lippua korkealla. Ei Alfa ole se, joka ehtii mahdollisimman monen sänkyyn ja tarpeen tullen luikkii karkuun.

Vierailija
1569/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään. Eipä Nadja ole valittanut hänen parisuhdekäyttäytymisestään, joten olet kyllä melko heikoilla jäillä. 

Ei siinä parisuhteessa eletä pelkästään toista miellyttääkseen, vaan pitää elää itsensä kanssa. Jos on kovin onneton, niin pitää ensin tutkia itseään, eikä lähteä syyttämään siitä toista.

Vierailija
1570/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin gaaloihin usein otetaan puoliso mukaan. 

Vierailija
1571/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. 

Tuossa vain vastattiin väitteeseen  Ihan vaan totesi asian ilman tunnetta. Opettele lukemaan. 

Opettele itse. Ei siinä sanottu ollenkaan noin, vaan:

Älä laita sanoja toisten suihin.

Vierailija
1572/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonolipataasylläri että räppikulttuuripaskaa ja slummielämää ihanoiva ja amerikan mädätystä maahantuova alaluokkainen wigga käyttäytyy noin. Tyhmä nainen valkkas sivitymättömän wt-miehen joka läksi sinne Sörkkään minne se kuuluukin saasteiden, saastan ja nistien keskelle. Olisi ottanut jonkun fiksun ja parempaan elämään pyrkivän ukon.

Vierailija
1573/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se isäelämästä bloggaava  ja sarjarakastuja Minkkinen. Yhden junamatkan aikana katseet kohtasivat tuntemattoman kanssa ja siinä jäi vauva ja äiti kuin knalli kalliolle. Ihmiset olivat kuulemma kapeakatseisia ja ankeita, kun eivät ymmärtäneet miten rakkauden kutsuun pitää vastata. Yolo!

Vierailija
1574/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta tuijottaa somesta mitä kukakin tekee. Täysin tuntemattomien ihmisten elämä evvk.

nykyaikana on muotia kertoa kaikki intiimeimmätkin yksityisasiat 7 miljardille ihmiselle

Luuletko, että tämä asia kiinnostaa enempää kuin ehkä tuhatta ihmistä? Näistäkin vain ehkä sata on seurannut asiaa pariskunnan someissa.

Vaikka netti on globaali, niin asiat, jotka kiinnostavat pitää ihan itse hakea.

google ja tekoäly ei unohda

Mitä sitten? Luuletko, että tämä asia kiinnostaa 7 miljardia ihmistä?

Vierailija
1575/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Nadjalle suurin yllätys on vaan se, miten tollon miehen on ottanut. Miettii, että oliko se aina näin tyhmä vai onko ajan kanssa jotenni tyhmentyny. Mulla ainaki hävettäis ihan hulluna, jos olisin tuhlannut pari vuosikymmentä aikaa ja synnyttäny lapsenki tollaselle "miehelle". Lapsi parka ei ansaitse tollasta tyyppiä isäkseen. Ei sillä että tää häpeä kuuluis Nadjalle tai kenellekään samassa tilanteessa olevalle, mutta jotenki väkisinki kyseenalaistaisin ihan kaiken tän jälkeen ja tuntus pahalta omat valinnat sinne vuosikymmenien taakse. 

Joku lohtu on että tollaset ihmiset tekee itsensä aina onnettomiksi jollain tavalla ja sössii hyvät jutut, nolo ja tyhjä ihminen tää äijä. Nadja ja lapsi voivat jatkaa omaa elämää hyvällä omallatunnolla.

No huh huh. Kelle tulee mieleen tollanen ajatus? Eiköhän se nyt ole kuitenkin niin, että vaikka liitto päättyisi eroon, niitä yhteisiä vuosia luulisi arvostavan. Ja he ovat saaneet lapsen eikä mitään Nadja on antanut lapsen -paskaa. 

Vierailija
1576/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Kelle tulee mieleen tollanen ajatus? Eiköhän se nyt ole kuitenkin niin, että vaikka liitto päättyisi eroon, niitä yhteisiä vuosia luulisi arvostavan. Ja he ovat saaneet lapsen eikä mitään Nadja on antanut lapsen -paskaa. 

No tämä niin isosti! Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka katkeroituvat ja alkavat suoltaa sontaa omasta suhteestaan eron jälkeen. Mutta että jonkun muun suhteesta 🙄 Se on jo aivan käsittämätöntä. 

He olivat yhdessä, eivät ole enää, jälkimmäinen ensin mainittua huonoksi muuta. Eikä erossa ihminen muutu paskaksi vaikka kuinka olisi hänessä suurempi vika. Joku raja sentään näihin juttuihin. 

Vierailija
1577/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällä parikymppisellä tytöllä ei tunnu olevan vielä edes omaa oikeaa, aitoa persoonallisuutta. Löysin hänen pinterest-tilin, siellä on jopa kansio "Captions" johon on koonnut kuvateksti-ideoita somejulkaisuja varten?  Unbothered insta captions, hot girl insta captions, main character captions, non-gringy IG captions night out edition... Siis miten hemmetin tylsää? :D Löytyy myös quotes-kansio, josta löytyy kaikkea syvällistä kuten "better oops than what if", "sometimes what you end up is better than what you wanted", "say yes to new experiences" ja suosikkini: "just because a decision hurts, doens't mean it was the wrong decision". 

Sit kun hänen somejaan selaa, ni kuvien poseerauksista tulee mieleen kotosuomen sometyrkyt Jekku, Sini Sabotage, Sabina jne influensserit, jotka kaikki vääntelevät överipaljon naamaansa kuvissa. Ulkomaan idolihan tällä tytöllä on Tate McRae, joksi hänen joku kaverikin kommenteissa kutsui tätä ("tate is that you ?🤤💕"). :D Kaikki ilmeet ja poseeraukset on matkittu jostain. Biisien sanoilla näyttää kertovan/vihjailevan, mitä milloinkin elämässä meneillään.  Tänään on jakanut storyissa pätkän jotain räppibiisiä, jonka lyriikat menee "Tiiän et sille oikeelle tulee oikee aika, vaik mul ei oo ollu sille oikein aikaa. Joku päivä mä viel sen kohtaan sillon ku sitä vähiten oottaa..." 

Muita viime kuukausien draamabiisejä, joita on lipsyncannut ja tanssahdellut näiden tahtiin:

Minttu - Viaton

Tate McRae - Exes

Minttu - Everest 

Cledos - Nene

Averagekidluke ja Mirella - Make up your mind

Minttu - Tyttöystävä

Tiktokissa oli myös hauska video, jossa on turhautunut deittisovelluksiin ja listaa poikaystävähakunsa kriteerit:

- ei aseta mulle kotiintuloaikoja

- ei estä silloin kun tulee joku erimielisyys

- ei olis väkivaltanen

- osais kommunikoida (voin tarvittaessa joustaa täs)

Täytyy sanoa, että kommunikaatiosta ei kyllä olisi kannattanut joustaa, kun päätyi tapailemaan vanhaa, varattua perheellistä äijää. Mitähän tän tytön vanhemmat ajattelevat, kun tytär on nyt perheenrikkoja? Toki noin nuori tyttö on vielä aivan lapsi, sen huomaa epävarmasta somesisällöstäkin joka huutaa lähinnä "pick  me!". Kuori on cool ja kova, mutta mikään huulten mutristus-poseeraus ei peitä totuutta siitä, että tämä tyttö ei tiedä, mitä tekee, mitä pitäisi tehdä ja ennen muuta keiden kanssa. Häntä ei voi syyttää tilanteesta, vastuu pettämisestä on vain ja ainoastaan miehellä. Ihmetyttää, mitä 40v ukko tällaisessa tyttösessä näkee. Sopivan epävarma ja itseään ja omaa paikkaansa etsivä nuorukainen, jonka kanssa voi yhdessä sekoilla ja olla hukassa elämässä, kun ikäkriisi on pahemman kerran iskenyt? Toivottavasti tuollainen ällötys ei pääse enää ryömimään takaisin perheensä luo, kun itsepä päätti sen rikkoa ala-arvoisella pettämisellä. Olisi vaivautunut edes keskustelemaan asioista ENNEN selkään puukotusta. 

Vierailija
1578/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotta teidän ei tarvitse erikseen googlata sanoja, tässä näitä pätkiä, joita tytön videoissa on ollut ;)

Minttu - Viaton

Mä tiiän sä
Tykkäät siit, et mä oon viaton
Et sä voit tehä jotain sopimatont mulle
Näytä se kaikki, mihin susta on
Mä haluun antaa tän fantasian sulle
Voidaan ottaa se videolle-e
Se tekee hyvää sun egolle-e
Sä saat mult luvan
Mun liikkeitä ohjaa
Tykkäät siit, et mä oon viaton
Ja mä siit, beibi
Ku meistä tulee syntisii, yeah

Tate McRae - Exes

Oh, I'm sorry, sorry that you love me (ha-ha-ha-ha-ha-ha)
Changed my mind up like it's origami
Oh, I'm sorry, sorry that you love me (ha-ha-ha-ha-ha-ha)
Changed my mind up like it's origami

Minttu - Everest 

Unohtuks kertoo, et kohtelit ku roskaa?
Mä kiitän Luojaa, et oon susta vapaa
Et pääse näkee tätä bodyy enää koskaan
Muual ku kuvis, nii pidä kivaa yksin niiden kaa (aha)
Nii just, tietenki puhut must
Ku mähän olin sun isoin saavutus
Mä tiiän, et olin sun Everest
Sä mun low point ja mun turhin ex

Cledos - Nene

Toivon, et se ei oo niinku mä
Kohtelee sua paremmin ku mä
Nyt mun Porsches istuu joku muu, se ei oo sä (ei oo sä)
Ja välil mä kelaan mun mielessä
Et miks sä rakastuit somebody like me
Vaik sä tiesit sen alust asti, baby?
Mä oon young rich, fuck uppaan sydämii
Toivon, et noi muut ei oo vaa niinku mä

Averagekidluke ja Mirella - Make up your mind
Ja vaik sä ootki pyytäny mua lähtee
Sun silmät sanoo: "Ota kiinni kovempaa"
Ah, sun kaikil voimilla
Koitan ilman elää
Mut siit ei tuu mitään
Sun silmillä sä sotket mun sydäntä aina vain
Oot sä tylsistyny?
Vai miks oot siinä nyt?
En pyydä sulta paljoo
Can you please make up your mind?

Minttu - Tyttöystävä

Mieti mitä mä ja sä voitais yhessä tehä
Jos tää liekki meiän välil päästettäis räjähtämään
Nään, et sä haluut mua ja mä kehoos kietoutua
Eikä meiän välis enää oo ku pari senttiä
Mut jos sä mietit mua ku oot sen vieressä
Nii ehk ois aika alkaa tekee päätöksiä
Mä?
Vai sun tyttöystävä?

Vierailija
1579/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa kyllä lastaan, sä taidat olla vaan kateellinen

Vierailija
1580/1999 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä niin isosti! Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka katkeroituvat ja alkavat suoltaa sontaa omasta suhteestaan eron jälkeen. Mutta että jonkun muun suhteesta 🙄 Se on jo aivan käsittämätöntä. 

He olivat yhdessä, eivät ole enää, jälkimmäinen ensin mainittua huonoksi muuta. Eikä erossa ihminen muutu paskaksi vaikka kuinka olisi hänessä suurempi vika. Joku raja sentään näihin juttuihin. 

Kyllä siinä erossa saattaa tutkiskella suhdetta ja kaikkea mitä siinä on tapahtunut hiukan etäisyyden päästä ja ihan rauhassa. Voi tunnistaa joitain kuvioita, jotka ovat ohimennen vaivanneet, mutta joihin ei ole halunnut tai pystynyt juuri silloin tarttumaan. Ja huomaa, että totta tosiaan, toinen on vain lokkeillut ja osallistunut lähinnä puheen tasolla. Samoin voi tajuta outoja juttuja, joiden myöhemmin ymmärtää liittyneen pettämiseen.

Että voipi tippua suomukset silmiltä ja todellakin toinen paljastuu aika paskaksi, pitkältä ajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan