Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi
Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot
Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(
Kommentit (2029)
Antakaa tämän nuoren naisen olla. Vähän kohtuutonta levitellä hänen tietojaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimo tuki ukkoa ukon syövän ajan ja kiitokseksi saa pettäjän? Tietääköhän tuo uusi nainen, millaisen "kultskimpaleen" itselleen saalisti? Yleensä totean, ettei historia kuulu muille, mutta tällaisissa tapauksissa olisi uuden hyvä tietää miehen toimintatavat, jottei tule yllätyksiä.
No jos katsot uuden kullan ig sivuja niin voit päätellä ihmisestä melko paljon.
No, mikä sen uuden kultsin ig on? Että pääsis vähän vertailemaan.
Ylilauta tiesi tällaista.
https://www.instagram.com/oliviaphnix/
Vähän on kuollut katse, mutta ei kai se takaapäin painaessa haittaa.
Uh, mikä pimu. 😍
Vaihtaisin omaan eukkoon koska vaan.
Alkaa muutenkin paikat roikkua sillä, ja naama myös ryppyinen. 😌
Sun kannattaisi varmaan erota. Olisi myös vaimosi etu.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jättäisin naisen joka on instassa
Kunhan nyt ensin onnistuisit saamaan jonkun.
Kuka pystyy vetämään unettomana hullua treeniä 5 PV viikossa ja töissä täysillä, kuten tuossa yhteishyvän artikkelissa kerrotaan. Nykyvanhemmat pyrkivät johonkin ihan hulluun elämäntyyliin kun lapsi syntyy. Vedetään hirveitä treenejä jopa vauva kainalossa salilla. Ei ole ihme, että monet suhteet päättyvät, kun kyllähän tuo näkyy pakostakin kotona, jos toinen on rättipoikki eikä auta kotitöistä. Missä välissä edes tekisikään niitä, jos vetää treeniputkea 5 iltaa viikossa. Silloinhan toinen on pakotti sidottu siihen lapseen kotitöiden lisäksi.
Jos haluaa vetää elämää himotreenatoka, ei kannattaisi siihen yhtälöön hankkia lasta. Kuvitellaan, että se on kuin karkki
kaupasta napsitaan ja jatketaan siitä,mihin jäätiin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen näyttää ihan Hantta Krauselta eli eiköhän hänellä lesbopiireissä ole vientiä.
Mä oon bi ja kyllä mä noista kahdesta mieluummin ton naisen ottaisin ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nyt ei nuorta naista haluais vaimokseen? Voin sanoa että melkein jokainen heteromies!
23-v instapimulla on tuskin aikeita alkaa nelikymppisen taaperon iskän vaimoksi. Etenkin kun se pettäminen ja lennosta vaihto on tälle jo entuudestaan tuttua.
Ei tietenkään ala. Vaan mies tekee tälle omat lapset. Edelliset ovat ex-naisen vastuulla.... Näin se valitettavasti aina menee, kun mies vaihtaa nuorempaan naiseen, niin samalla jättää edellisen elämän taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa tämän nuoren naisen olla. Vähän kohtuutonta levitellä hänen tietojaan täällä.
Jotkut pyrkivät julkisuuteen, toiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että tässä kävi näin. Jos etsisin naista, silloin viimeisenä vaihtoehtona olisi tatuoitu läski.
No tässä ei nyt ollut kyse sinusta.
nuorempi tykkää kun hopeaketulla lapsia ei ainakaan tuhkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nyt ei nuorta naista haluais vaimokseen? Voin sanoa että melkein jokainen heteromies!
23-v instapimulla on tuskin aikeita alkaa nelikymppisen taaperon iskän vaimoksi. Etenkin kun se pettäminen ja lennosta vaihto on tälle jo entuudestaan tuttua.
Ei tietenkään ala. Vaan mies tekee tälle omat lapset. Edelliset ovat ex-naisen vastuulla.... Näin se valitettavasti aina menee, kun mies vaihtaa nuorempaan naiseen, niin samalla jättää edellisen elämän taakseen.
Joo tuo on kyllä hauska ilmiö. Mies pakenee lapsiperhe-elämää toiseen lapsiperhe-elämään ja kuvittelee sen olevan erilaista. Sitten maksellaan elareita ja maristaan elämän rankkuutta. Pahimmillaan ne ekat lapset ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt oikein näytä siltä, että olisi perhettä tulossa. Kunhan perusjantteri on hullaantunut ja menettänyt arvostelukykynsä. Lapset ovat varmasti viimeinen ajatus hänen päässään.
miksi muuten varattu nainen heruttaa tissikuvilla instassa
sitä olen joskus miettinyt
Vierailija kirjoitti:
nuorempi tykkää kun hopeaketulla lapsia ei ainakaan tuhkis
Ei varmasti 23-vuotias mieti tuollaista. Hän miettii omaa uraansa ja työmahdollisuuksia, joissa ajattelee vanhemman miehen voivan auttaa. Ja varmaan tykkää huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olen sinkku ja lapseton. Nähnyt kaveripiireissä kuinka miehet jättävät perheen ja jatkavat sinkkuelämää lapsista välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta aivan hirveä juttu. Monen vuoden yhteiselo vedetään vessasta alas ihastuksen takia. Todennäköisesti juttu ei tuon 23v naisen kanssa edes tule kestämään, harvemmin tuon ikäinen haluaa äitipuoleksi ja nelikymppisen ukon puolisoksi. Ja nyt vielä juttu kerrottu koko kansalle.
Ei ole avioliitolla ja perheellä mitään arvoa näköjään.
Minulla on uusi mies ja harkitaan lapsentekoa. Itseäni mietityttää juuri tämä, että mitä jos mies ottaa ja lähtee jossain vaiheessa. Yksinhuoltajaksi en enää ala, olin sitä 10 vuotta. Lapsen jaksaisin hoitaa mutta henkistä yksinäisyyttä en. Eikä näitä näköjään voi mitenkään ennustaa. Ja senhän tietää, että lapset jäävät aina äidin kontolle näissä tilanteissa.
Sitten kannattaa olla lihomatta ja ajella yksillä rattailla.
Nyt kun otit puheeksi, niin sinua pelottaa että mies lähtee ja joudut yksinhuoltajaksi. Sehän on oletuksena paljon parempi kuin se että nainen ottaa ja lähtee ja muuttaa vaikka toiselle puolelle suomea. Itselleni kävi näin ja vaikka muutin perässä, niin lasten äiti muutti sitten edelleen.
Lapsia ei kannata tehdä kenekään joka kokee ettei voi kasvattaa lapsiansa yksin.
30 kg kevyempi ja isot tissit (luomut?)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän 23-vuotias olisi siihen suhtautunut, jos isämies olisi tuonut mukanaan 3-vuotiaan mukanaan kämppikseksi? Mä olisin sanonut tuossa tilanteessa miehelle, että mene vain, mutta otat sitten lapsen mukanasi, en rupea miksikään yh:ksi samalla kun mies viettää kuherruskuukautta uuden naisen kanssa.
Antaisitko oikeasti oman lapsesi tuollaiseen kuvioon? Ei ikinä. Lapsen etu ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kyllä todella yksinkertaisia olentoja. Juostaan päätä pahkaa puolustelemaan miehiä milloin milläkin verukkeella ja selkeästi tätä tekevät enimmäkseen naiset. Herätkää jo please tähän päivään, kaikki uhriutumis, lynkkaus ym. puolustuspuheet ovat vain tekosyitä, jotta pääsette jollain omituisella tavalla tuntemaan ylemmyyttä kyseessä olevaan naiseen verrattuna. Missäs tilanteessa ne miehet juoksevat yhtä avuliaasti naisen mainetta puolustamaan?
Missä naiset on noin tehneet? Itse kävin katsomassa tuon Nadjan ig-postauksen, ja kiinnitin huomiota, että naiset siellä ovat häntä tsemppaamassa. Joitain homomiehiä joukossa, mutta 99% naiset.
Mun mielestä ton naisen postaus oli ihan paikallaan, oikeutettu ja hyvä juttu, että on tuonut julki tilanteensa ja ottaa vastaan tukea. Ei missään nimessä pidä jäädä yksin sinnittelemään, esittämään vahvempaa kuin on tai mitään - varsinkaan, jos ei tunnu siltä. Itse olen sen tyyppinen, että varmaan esittäisin ettei edes kiinnosta eikä tunnu missään :D Mutta tuen kaikkia niitä, jotka romahtavat julkisesti!
Minä näen tuolla Nadjalla hyvän tulevaisuuden, ja tosissaan jonkun hänelle sopivamman, lempeäkatseisen miehen. Tuon kovakatseisen Aleksin vastakohta, eli uudella miehellä olisi sama olemus ja lempeä katse kuin tuolla kiltin oloisella Nadjallakin. Hyvin se menee, kunhan nyt suree ensin. Turha roikkua yhdessä, jos oikeasti ollaankin jo aika eri sivuilla. Kilttinainen Marimekko-tunikassaan ja jossain räppiradiossa bostaileva ylimielisen oloinen, kovakatseinen kortsupipomies..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimo tuki ukkoa ukon syövän ajan ja kiitokseksi saa pettäjän? Tietääköhän tuo uusi nainen, millaisen "kultskimpaleen" itselleen saalisti? Yleensä totean, ettei historia kuulu muille, mutta tällaisissa tapauksissa olisi uuden hyvä tietää miehen toimintatavat, jottei tule yllätyksiä.
No jos katsot uuden kullan ig sivuja niin voit päätellä ihmisestä melko paljon.
No, mikä sen uuden kultsin ig on? Että pääsis vähän vertailemaan.
Jos se on toi O:lla alkava niin tulee kyllä vähän pissisfiilis. Herutuskuvia Ig:ssä.
No mitä muuta voi odottaa, jos eissin mieskin on joku nelikymppinen räppäri
No eipä tuota varmaan tarvinnu paljoakaan höynäyttää. Lupaa vain paikan julkisuudessa.