Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi

Vierailija
12.04.2026 |

Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot

Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(

Kommentit (2024)

Vierailija
541/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuorempi tykkää kun hopeaketulla lapsia ei ainakaan tuhkis

Ei varmasti 23-vuotias mieti tuollaista. Hän miettii omaa uraansa ja työmahdollisuuksia, joissa ajattelee vanhemman miehen voivan auttaa. Ja varmaan tykkää huomiosta.

Tietenkin tykkää huomiosta! Nätti nuori nainenhan tuo on, ja ig:n perusteella rakastaa omaa peilikuvaansa jota postaa koko ajan. Ihan normaalia ton ikäiselle.

Näillä extra huomionhakuisilla valinta osuu helposti nimenomaan paljon vanhempaan mieheen, sillä omanikäiset eivät ole sillä tavalla innoissaan ja anna huomiota prinsessalle, kuin setämies. Olen tarkastellut näitä dynamiikoita parisuhteissa ja deittailussa ihmisillä joilla mies on vanhempi, ihmisillä jotka ovat samanikäisiä ja ihmisillä joilla nainen on vanhempi. Tuntuma on voimakkaasti se, että korostuneen huomionhakuiset ja itsekeskeiset naiset tykkäävät vanhemmista miehistä.

No ei ole ihan normaalia parikymppisellekään postata pelkkää omaa kuvaa instaan. Ei ainakaan omassa lähipiirissä fiksut parikymppiset tee niin.

Vierailija
542/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka 23v. nainen haluaa tuon näköisen miehen?

Kuka haluaa Trumpin näköisen miehen? Aika moni kaunis nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on kyllä todella yksinkertaisia olentoja. Juostaan päätä pahkaa puolustelemaan miehiä milloin milläkin verukkeella ja selkeästi tätä tekevät enimmäkseen naiset. Herätkää jo please tähän päivään, kaikki uhriutumis, lynkkaus ym. puolustuspuheet ovat vain tekosyitä, jotta pääsette jollain omituisella tavalla tuntemaan ylemmyyttä kyseessä olevaan naiseen verrattuna. Missäs tilanteessa ne miehet juoksevat yhtä avuliaasti naisen mainetta puolustamaan?

Missä naiset on noin tehneet? Itse kävin katsomassa tuon Nadjan ig-postauksen, ja kiinnitin huomiota, että naiset siellä ovat häntä tsemppaamassa. Joitain homomiehiä joukossa, mutta 99% naiset.

Mun mielestä ton naisen postaus oli ihan paikallaan, oikeutettu ja hyvä juttu, että on tuonut julki tilanteensa ja ottaa vastaan tukea. Ei missään nimessä pidä jäädä yksin sinnittelemään, esittämään vahvempaa kuin on tai mitään - varsinkaan, jos ei tunnu siltä. Itse olen sen tyyppinen, että varmaan esittäisin ettei edes kiinnosta eikä tunnu missään :D Mutta tuen kaikkia niitä, jotka romahtavat julkisesti!

Minä näen tuolla Nadjalla hyvän tulevaisuuden, ja tosissaan jonkun hänelle sopivamman, lempeäkatseisen miehen. Tuon kovakatseisen Aleksin vastakohta, eli uudella miehellä olisi sama olemus ja lempeä katse kuin tuolla kiltin oloisella Nadjallakin. Hyvin se menee, kunhan nyt suree ensin. Turha roikkua yhdessä, jos oikeasti ollaankin jo aika eri sivuilla. Kilttinainen Marimekko-tunikassaan ja jossain räppiradiossa bostaileva ylimielisen oloinen, kovakatseinen kortsupipomies.. 

Olen muuten samaa mieltä, mutta älkää nyt hullut naiset luulko, että kiltti katse on tässä se ratkaiseva tekijä!

Minulla oli kauniskatseinen, sulavapuheinen mies, joka teki käytännössä samat temput kuin tuo Aleksi. Meillä vain oli vielä pidempi suhde ja enemmän lapsia. Mutta niin vain mies ihastui opiskelijaan, joka sattui häntä imartelemaan. Kaikki jäi taakse.

Kauniit silmät katsovat nyt jotain toista.

Vierailija
544/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihanat korvikset

Siis eihän tuo ole ollenkaan mikään komistus. Ig:ssään oli kauempaa otettuja kuvia, niin todella perunan näköinen sekä vartaloltaan että naamaltaan.

Mutta kuten nyt nähdään, naiset ovat keskimäärin se epätoivoisempi sukupuoli, eli vaikka osa naisista on ns. voimaantuneita ja osa ei tarvitse aidosti mitään nakin näköisiä miehiä mihinkään, niin osa on sitten tuota osastoa, että parikymppisenä töistä joku perheenisä kainaloon :D

Ai miehetkö eivät ole yhtään epätoivoisia? 😅

Vierailija
545/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se 23-v kohta jatka matkaansa kun uutuudenviehätys keski-ikäisen perheenisän valloittamisesta hiipuu. 

Kestänyt vasta pari kolme kuukautta.  Tuolloin kiima onkin kovimmillaan, joskin voi loppua yhtä äkkiä. Kevätaika tosin  lisää mahlanjuoksua, joten voi mennä vielä hetki ennen kuin realismi iskee vastaan.

Vierailija
546/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän 23-vuotias olisi siihen suhtautunut, jos isämies olisi tuonut mukanaan 3-vuotiaan mukanaan kämppikseksi? Mä olisin sanonut tuossa tilanteessa miehelle, että mene vain, mutta otat sitten lapsen mukanasi, en rupea miksikään yh:ksi samalla kun mies viettää kuherruskuukautta uuden naisen kanssa.

Antaisitko oikeasti oman lapsesi tuollaiseen kuvioon? Ei ikinä. Lapsen etu ensin.

Jotkut naiset ovat sitten sairaita. Käyttävät lapsia pelinappuloina ja koston välineenä.

Mä en äitinä todellakaan antaisi lastani kahden k*sipään armoille. Etenkään uuteen kumppaniin en luottaisi sitten tippaakaan. Olisin tuollaisessa tilanteessa mielelläni lapseni ainoa huoltaja.

Vierailija
547/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoi nuorempaan, hoikempaan

Get over it boomeri!

Vierailija
548/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele että tässä kävi näin. Jos etsisin naista, silloin viimeisenä vaihtoehtona olisi tatuoitu läski.

No, eipä sinuakaan kukaan varmasti etsisi, jos tietäisi mielipiteesi.

Siis että tatuoitu ylipainoinen nainen ei viehätä tipan tippaa? Katsos kun en voi valita sitä itse, joten miten se on mielipide? Minä en viehäty yksinkertaisista naisista, joten hyvä että pysyt poissa jaloista.

Laita joku kyltti, niin osaan varoa. Lukee isolla, että en tykkää läskeistä. Tosin mulla on BMI 20,5.

Tottakai sinä voit valita kenestä viehätyt. Niinhän tuo Aleksikin teki. Vai oletteko te niin onnettomia, että joudutte tyytymään siihen, mitä saatte?

Sinun pointtisi jää nyt vähän hämärän peittoon. Jollei se sitten ole vaan yleinen vittuilu miehille.

Vierailija
549/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadja on kaunis ja löytää vielä fiksumman puolison itselleen. Eihän toi mies ole minkään näköinen, joku 23v otettu kun saa vähän huomiota ja mies jättää kumppaninsa hänen takiaan, mutta uusperhe arki voi pian kyllästyttää. 

Vierailija
550/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hatunnosto miehelle siitä, että erosi reippaasti eikä silmäillyt vuositolkulla salaa muita naisia. Ne miehet vasta vätyksiä ovatkin, jotka ovat parisuhteessabja silti pitävät vispilänkauppaa muiden kanssa, mutta ei ole munaa erota.

Vierailija
551/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tyhmiä, moni on valmis heittämään koko elämänsä viemäristä alas jonkun hempukan takia. Ihanko tosissaan kuvittelee että joku parikymppinen tussu jaksaa jotain uusperhearkea. 

Vierailija
552/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuorempi tykkää kun hopeaketulla lapsia ei ainakaan tuhkis

Ei varmasti 23-vuotias mieti tuollaista. Hän miettii omaa uraansa ja työmahdollisuuksia, joissa ajattelee vanhemman miehen voivan auttaa. Ja varmaan tykkää huomiosta.

Olin minäkin 24-vuotiaana ihastunut 34-vuotiaaseen varattuun pomooni. Hän oli pitkä ja komea, itsevarma ja valta oli hänellä. Olin kuin viaton bambi ison hirven pyörityksessä.  En tosin ajatellut urakehitystä tms, vaan olin yksinomaan naiivi. Jälkeenpäin nolotti ja häpeä kesti kauan. Nyt vanhana pystyn tuntemaan empatiaa nuorta itseäni kohtaan.

Joo, ja senpä vuoksi useimmissa ammateissa tälläiset työpaikkasuhteet ovat kiellettyjä ja niitä pidetään epäsopivina. Auktoriteettiaseman väärinkäyttönä. Pomo-alainen, opettaja-oppilas, vanhempi työntekijä-harjoittelija, professori-opiskelija, aikuinen-lapsi.

Helposti ihailu muuttuu ihastukseksi, eikä sitä saa kokeneempi osapuoli väärinkäyttää.

Vierailija
553/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se 23-v kohta jatka matkaansa kun uutuudenviehätys keski-ikäisen perheenisän valloittamisesta hiipuu. 

Kestänyt vasta pari kolme kuukautta.  Tuolloin kiima onkin kovimmillaan, joskin voi loppua yhtä äkkiä. Kevätaika tosin  lisää mahlanjuoksua, joten voi mennä vielä hetki ennen kuin realismi iskee vastaan.

No mut hyvä että tajusi erota noin äkkiä, ettei vehdannut puolison selän takana pidempään.

Vierailija
554/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on kyllä todella yksinkertaisia olentoja. Juostaan päätä pahkaa puolustelemaan miehiä milloin milläkin verukkeella ja selkeästi tätä tekevät enimmäkseen naiset. Herätkää jo please tähän päivään, kaikki uhriutumis, lynkkaus ym. puolustuspuheet ovat vain tekosyitä, jotta pääsette jollain omituisella tavalla tuntemaan ylemmyyttä kyseessä olevaan naiseen verrattuna. Missäs tilanteessa ne miehet juoksevat yhtä avuliaasti naisen mainetta puolustamaan?

Missä naiset on noin tehneet? Itse kävin katsomassa tuon Nadjan ig-postauksen, ja kiinnitin huomiota, että naiset siellä ovat häntä tsemppaamassa. Joitain homomiehiä joukossa, mutta 99% naiset.

Mun mielestä ton naisen postaus oli ihan paikallaan, oikeutettu ja hyvä juttu, että on tuonut julki tilanteensa ja ottaa vastaan tukea. Ei missään nimessä pidä jäädä yksin sinnittelemään, esittämään vahvempaa kuin on tai mitään - varsinkaan, jos ei tunnu siltä. Itse olen sen tyyppinen, että varmaan esittäisin ettei edes kiinnosta eikä tunnu missään :D Mutta tuen kaikkia niitä, jotka romahtavat julkisesti!

Minä näen tuolla Nadjalla hyvän tulevaisuuden, ja tosissaan jonkun hänelle sopivamman, lempeäkatseisen miehen. Tuon kovakatseisen Aleksin vastakohta, eli uudella miehellä olisi sama olemus ja lempeä katse kuin tuolla kiltin oloisella Nadjallakin. Hyvin se menee, kunhan nyt suree ensin. Turha roikkua yhdessä, jos oikeasti ollaankin jo aika eri sivuilla. Kilttinainen Marimekko-tunikassaan ja jossain räppiradiossa bostaileva ylimielisen oloinen, kovakatseinen kortsupipomies.. 

Olen muuten samaa mieltä, mutta älkää nyt hullut naiset luulko, että kiltti katse on tässä se ratkaiseva tekijä!

Minulla oli kauniskatseinen, sulavapuheinen mies, joka teki käytännössä samat temput kuin tuo Aleksi. Meillä vain oli vielä pidempi suhde ja enemmän lapsia. Mutta niin vain mies ihastui opiskelijaan, joka sattui häntä imartelemaan. Kaikki jäi taakse.

Sinä kirjoitat kauniista silmistä ja kauniskatseisesta, minä kirjoitin LEMPEÄSTÄ katseesta.

Kaksi aivan eri asiaa. Ei lempeäkatseisella ole välttämättä mitenkään kauniit silmät, eikä kaunissilmäisellä välttämättä ollenkaan lempeä katse. Se kun tulee sisältä, ei silmien mallista.

Vierailija
555/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hatunnosto miehelle siitä, että erosi reippaasti eikä silmäillyt vuositolkulla salaa muita naisia. Ne miehet vasta vätyksiä ovatkin, jotka ovat parisuhteessabja silti pitävät vispilänkauppaa muiden kanssa, mutta ei ole munaa erota.

Niin, siis hänellä oli vispilänkauppaa avioliiton sivussa. Pettäjä.

Vierailija
556/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tyhmiä, moni on valmis heittämään koko elämänsä viemäristä alas jonkun hempukan takia. Ihanko tosissaan kuvittelee että joku parikymppinen tussu jaksaa jotain uusperhearkea. 

Ite oon kolmekymppisen tussu eikä kiinnostais mikään uusperhearki. Sitten taas joillain parikymppisilläkin on lapsia. Ihmiset on katsos erilaisia.

Vierailija
557/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis hänellä oli vispilänkauppaa avioliiton sivussa. Pettäjä.

Oli mutta sentäs erosi. 

Vierailija
558/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon kolmekymppisen tussu eikä kiinnostais mikään uusperhearki. Sitten taas joillain parikymppisilläkin on lapsia. Ihmiset on katsos erilaisia.

*Kolmelymppinen 

Vierailija
559/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fast forward: uusi nuorikko kyllästyy ja etsii ikäistään seuraa, vanheneva mies jää yksin, jäljellä on rikottu perhe ja rikotut haaveet, alko alkaa maistua. Tarina on yhtä vanha kuin ihmiskunta.

Vierailija
560/2024 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kirjoitat kauniista silmistä ja kauniskatseisesta, minä kirjoitin LEMPEÄSTÄ katseesta.

Kaksi aivan eri asiaa. Ei lempeäkatseisella ole välttämättä mitenkään kauniit silmät, eikä kaunissilmäisellä välttämättä ollenkaan lempeä katse. Se kun tulee sisältä, ei silmien mallista.

En kirjoittanut silmien mallista mitään. Hänellä on kaunis, lempeä katse, mutta itsekeskeinen pettäjä ja jättäjä on silti.

Ei se lempeä katse mitään ratkaise, eikä myöskään kauniit sanat tai umpimähkäiset anteeksipyynnöt, vaan teot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän