Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äänestänyt 30 vuoden ajan Kokoomusta, mutta nyt harkitsen siirtyväni äänestämään Perussuomalaisia

Vierailija
12.04.2026 |

Kaksi syytä: 

Näyttää, että Kokoomus ei oikein uskalla vähentää julkisia menoja kunnolla

Näyttää, että Kokoomus ei ota tosissaan maahanmuuton haittoja

Se, mikä mietityttää, on Perussuomalaisten taipumus suvaita teuvohakkarais-tyyppisiä sketsihahmoja puolueessa.

Vuosi aikaa eduskuntavaaleihin.

Kommentit (444)

Vierailija
441/444 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt Kokoomusta mutta nyt uskoo hiipuu. Verotusta eivät saa oikeudenmukaiseksi ja tasa-arvoiseksi siten että kaikki maksaisivat veroja kaikista tuloistaan samalla tavalla ilman poikkeuksia. Hallinto on pöhöttynyt ja kallis kunnissa ja kaupungeissa jne, kuntien määrä aivan liian suuri,  rahaa annetaan ulkomaille, sote-alueita eivät saa vähennettyä, yritystuet eivät ole läpinäkyvät.

Kovasti odotan puolueilta rohkeita ja rakentavia ulostuloja em. seikoissa koskien tulevia eduskuntavaaleja. Tiedän että jos tarvittavat toimenpiteet tehdään moni ottaa osumaa mutta maamme tilanne on niin vakava ja paha ettei auta.

Meillä ei enää ole mitään annettavaa / otettavaa, 90-luvun lamassa meiltä meni asunto, luottotiedot, ja tuli päälle monen vuoden velkajärjestely eikä voinut velaksi ostaa edes pyykkikonetta lapsiperheeseen.

Vierailija
442/444 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te alatte tajuta että Kokoomus ja Persut ei vie tätä maata muualle kuin tuhoon? Kokoomus ollut vallassa 80-l lopulta lähtien. Olen itsekin lähes aina äänestänyt Kokoomusta mutta tämä hallitus avasi silmäni. Luvut eivät valehtele. 

Sama täällä. Kokoomusta aiemmin, ei enää ikinä. Ongelma on se, et mikä olis vaihtoehto. Jossain vasemmalla joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/444 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikaan suomalainen ei osaa säästää, sijoittaa ja kartuttaa varallisuuttaan. Mutta se ei ole heidän vikansa. Vaan sosialistisen systeemin joka on tuominnut heidät elämään köyhinä ja hölmöinä, vaikka heillä olisi mahdollisuus parempaan.

Kaikki puolueet ovat Suomessa sitä mieltä ettei köyhiä pidä päästää vaurastumaan.

Päästetä? Ei minua ainakaan mikään puolue ole estänyt vaurastumasta. Ihan itse olen opiskeluni ja työni hoitanut. Valinnut mihin rahani laitan ja miten elämääni elän. Ei ole Kokoomus estänyt tai Vasemmisto mahdollistanut mitään. Toki pieniä nyansseja sinne sun tänne, mutta isossa kuvassa hoidan itse asiani ja vastaan myös valinnoistani IHAN ITSE.

Vierailija
444/444 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen äänestämiseen, ei minun palkkani riitä (3800 eur/kk.)

Kokoomus on varakkaiden ja suuryritysten puolue

Keskusta tehomaatalouden etujen ajaja

SDP-Vihreät-Vasemmisto ajavat vähemmistöjen etuja, syrjäytyneiden, sukupuoleltaan poikkeavien, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien ja köyhien puolue.

Perussuomalaiset - suomalaisten keskituloisten ja pienyrittäjien puolue

Jep Perussuomalaiset ovat myös minun puolueeni. Mikäpä muu, kun olen työssäkäyvä, perheellinen veronmaksaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan