Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pariutuvat aina ylös päin.

Vierailija
11.04.2026 |

Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:

-vähintään 190cm pitkä

-atleettinen laatikkoleuka

-komea kuin justin bieber

-vähintään amk tason tutkinto

-palkka vähintään 4000e/kk

-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla

-pukeutuu merkkivaatteisiin

-käyttää kalliita koruja ja kelloja

-luonteeltaan jännä ja pelottava

-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä

Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.

Kommentit (377)

Vierailija
161/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea kuin Justin Bieber? Hän on 175 cm pitkä eikä mitenkään laatikkoleukainen.

Ap himoitsee Bieberiä.

Bieberiä laatikkoleualla.

Unohtaisin koko Bieberin. Hyvin ongelmainen mies, huumeita ja mielen ongelmia. Näyttää keskenkasvuiselta, pikkuinen ja laiha.

On useita videoita missä on tyly vaimoaan kohtaan.

Vierailija
162/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla nainen olisi aina huonompi, kuin miehensä. Eipä siltä näytä.

No miten sitten on niin vaikeaa löytää kovin paljon parempaakaan naista kuin itse miehenä on? Kyllä he vaihtoehdot joita on kyllä ihan hyvinkin ovat usein aika vaisuja tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?

Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. 

No tämä on sitten seurausta sekä naisten että miesten tekemistä valinnoista. Jos kyseessä on kerran vakiintunut käytäntö, sitten se tarkoittanee, että joko naisten tai miesten tasot pitää kalibroida. Tasoteorian mukaanhan toteutuneet pariutumiset kertovat henkilöiden tasoista.

Vierailija
164/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?

Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. 

Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen. 

Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.

mielestäni naisen kuuluukin olla se kauniimpi osapuoli. Maailma on täynnä nättejä naisia

Nyt olikin kyse tasoeroista. Selena on paljon paremman näköinen, suurempi omaisuus ja on paljon kuuluisampi. En mä ainakaan ollut edes kuullut hänen miehestään ennen kuin alkoivat seurustella. 

naisen omaisuus ei tee naisesta haluttua miesten silmissä, vielä vähemmän kuuluisuus.

No kyllä tekee. Miehethän suorastaan kuolaa julkkiksia ja tekisi mitä vaan päästäkseen niitten kanssa treffeille.

Ei. Lähtisin treffeille melkein kenen tahansa muun naisen kanssa, mutta julkkisten en vaikka maksettaisiin. Ei todellakaan kiinnosta mitkään julkkikset.

Oletko oikeasti noin tyhmä? Se, että sä et lähtisi treffeille julkkisnaisen kanssa ei tarkoita sitä, että ei olisi kullankaivajamiehiä jotka juokseen kuuluisien ja/tai rikkaiden naisten perässä. Aina jotkut väittää, että vain naiset on kullakaivajia, mutta niitä löytyy myös miehistä. Senkin voisi jotkut painaa kalloonsa, että kaikki naiset ei todellakaan ole rahan perässä. Naisten toivomia juttuja miehiltä on uskollisuus, luotettavuus, rehellisyys yms. Pinnalliset miehet kuvittelee naisten juoksevan vain rahan ja maineen perässä.

Mikään rahamäärä tai ulkonäkö ei korvaa sitä, jos mies on vit tumainen kusipää joka pettää. Tuollainen mies on saastaa.

kullankaivajista miehet on niin pieni vähemmistö ettei sillä ole mitään merkitystä

Vierailija
165/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä mietin että tämä on hyvä asia. Miten kävisi ihmisrodulle jos naiset eivät valitse parhaita miehiä ? Millaisia lapsia syntyisi ? 

Itsekkin olen voivotellut tätä asiaa. Voit vaikuttaa haluttavuuteesi, vinkkinä ettei asia parane tällä palstalla

Eläinkunnassakin vain ne alfat pääsee parittelemaan.

Niin. Urokset tekee kaikkensa että löytäisivät puolison. Ja ne ruput jää ilman. Mutta ei ihminen ole eläin. Ainakin valitus kannattaisi vaihtaa johonkin tuottavampaan 😄

Eihän suurin osa eläimistä mitään puolisoa etsi, vaan haluaa päästä parittelemaan. Parhaat yksilöt pääsevät, sillä naaraat haluavat jälkeläisilleen parhaat mahdolliset geenit.

Tämäkään ei sovellu ihmisiin, sillä monen miehenkin ulkonäkö saattaa olla kirurgin parantelema.

Vierailija
166/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.

Yliopistokoulutus ei välttämättä kerro nykyaikana enää mitään naisen ns. tasosta. Paitsi luonnontieteen, lääketieteen ja teknisten tieteiden alalta. 

Miten ei muka?

Maisteri on opiskellut sen 5 vuotta ja täyttänyt tutkintovaatimukset. Ihan yhtä pätevä hänen tutkintonsa on joka alalta.

On hassua, että nämä alemman tason miehet tuntuvat arvostavan vain koulutuksia, jotka mielletään miesten aloiksi. Ihan kuin ne vain sen takia olisivat tärkeitä.

Koska se ei välttämättä yksin näy naisessa millään tavalla. Saattaa olla sillä amis naisella paljon fiksummat ajatukset kuin sillä maisterilla ja se yleensä miehelle kertoo paljon enemmän.

Millä amisnaisella? SIllä joka on miesmäisellä alalla vai? Nehän vain tässä laskettiin tasokkaiksi.

Ihminen voi olla monella tavalla fiksu. Se, että naista ei kiinnosta juuri ne samat asiat kuin miestä, ei tarkoita sitä etteikö nainen olisi fiksu.

Vierailija
167/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.

Toi ei riitä selitykseksi. Inselit kaivaa aina jonkun syyn, miksi mies on naista ylempänä. Esim. jos sillä on iso muna. Se tuntuu kompensoivan kaikkea.

Ja he myös löytävät kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekosyyt olla hakematta oikeaa apua (terapiaa) tuohon vinoutuneeseen maailmankuvaan mikä heidän mieltään myrkyttää joka ikinen päivä. 

miehet eivät tarvitse terapiaa, se on naisille

Eri

Kyllä sitä tarvitsee miehet sekä naiset.

Ehkä miehiä varten pitäisi kehitellä oma terapiasuuntaus tai ainakin kutsua terapiaa eri nimellä. Joku mindforge  tai ironmind voisi olla tarpeeksi cool miehille. En nyt keksi näille hyvää suomennosta.

Ei se tarvitse mitään peitenimeä, nuo vain kuulostaa joltain manosfääripuheilta ja incelit eivät sitä tarvitse kun heidän maailmankuva on jo niin pahasti vinossa.

Vierailija
168/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin AP vähän tsempata sua: olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 1/3 olisi halunnut jatkaa tutustumista, mutta näistäkin aika monesta huomasin, että ei he olleet kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä ainakaan

Huhhuh! Olitko muka kiinnostunut noista kaikista miehistä vai menitkö treffeille ihan kenen tahansa randomin kanssa? Voisin itse kuvitella, että yhden vuoden aikana saattaisin oikein hyvällä tuurilla löytää 10 miestä, joiden kanssa voisin mennä treffeille, mutta todennäköisesti noin hyvää tuuria ei olisi, ja todennäköisempi määrä olisi n. 5 kpl.

Vierailija
169/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ylöspäin. Ole itse arvoinen. 

Minun mieskaveri ei ota lihavaa naista. Syy, itse kunnossa ja näyttää ja pukeutuu hyvin. Hänen naiset ja nykyinen nainen on kaunis ja pitää itsestää huolta. Ei se mikään ihme ole. Ihan normaalia. 

Ahaa. Minun veljeni taas pitää nimenomaan pullukoista naisista ja halusi sellaisen. Ja saikin lopulta sellaisen. Hänen mielestään hänen pullukka naisensa näyttää hyvältä ja on kaunis.

Veljesi on harvinaisen tyhmä feminismin aivopesemä mies

Perustele.

Ei feminismi ole häntä aivopessyt. Hän on aina pitänyt pullukoista naisista, se on hänen mieltymyksensä. Hän pitää isoista rinnoista ja muodoista, ei tietenkään sairaalloisen ylipainoisista. Ymmärrätkö sinä edes, mikä mieltymys on?

Vierailija
170/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n mielestä naiset onkin huonompia kuin miehet. Sitä se naisviha/kaappihomous teettää.

Vierailija
171/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi haluat miehen joka on sinua pienempi, heikompi, tyhmempi ja köyhempi?

Eikö tasavertainen kumppani olekaan mahdollinen?

Ei inseleistä. Kaikki on aina joko tai.

Vierailija
172/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävälläni ei ole mitään ap:n listaamista ominaisuuksista. Hänellä on yksi ominaisuus, joka menee kirkkaasti kaiken muun ohi: hän kohtelee lemmikkejään lempeästi. Ap vaikuttaa kovin pinnalliselta ja ilmeisesti hakee kaltaistaan naista syyttäen sitten niitä naisia juuri pinnallisuudesta.

Vierailija
173/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut huutaa, että ei miehet mitään terapiaa tarvitse! No kun katsoo tämäkin palstan miesten kirjoitteluita tai esim. Facen sinkkuryhmien miesten kirjoitteluita, niin moni mies todellakin kaipaisi terapia. 

Ei, en etsi seuraa Facen sinkkuryhmissä eli tarvitse tulla ulisemaan siitä. Ne ryhmät on pelkkää ajanvietettä mulle ja niiden ansiosta on vain vahvistunut tunne siitä, että en halua enää parisuhdetta. Sellaistakin paskaa jotkut miehet niissä suoltaa. On niissä toki vähäjärkisiä naisiakin, mutta enemmän näkee miehiltä kaikenlaisia aivopieruja. Tehdään aloituksia missä ulistaan, kun naiset huoli ja kaikki naiset on vain rahan perässä. Siihen kun sitten sekä miehet että naiset kertoo kuinka asiat todellisuudessa on ja pitäisikö jättää tuollaiset sääliä kerjäävät aloitukset tekemättä, niin ei uskota vaan syytellään kaikkia muita kaikesta. 

Osalla taas on sitten aivan häiriintynyttä käytöstä. Paskaa voit saada niskaan, jos kehtaat kertoa oman mielipiteesi tai huomautat toisen asiattomasta käytöksestä. Joo osasta noista ryhmistä olen poistunut koska sellaistakin paskaa ollut niissä. Paras on kyllä oman maakunnan sinkkuryhmä missä ei ole pahemmin typerää käytöstä ja henki on ryhmässä hyvä. 

Vierailija
174/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ylös_päin.... 

Vierailija
175/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ei riitä selitykseksi. Inselit kaivaa aina jonkun syyn, miksi mies on naista ylempänä. Esim. jos sillä on iso muna. Se tuntuu kompensoivan kaikkea.

Ja he myös löytävät kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekosyyt olla hakematta oikeaa apua (terapiaa) tuohon vinoutuneeseen maailmankuvaan mikä heidän mieltään myrkyttää joka ikinen päivä. 

Eri

Ehkä miehiä varten pitäisi kehitellä oma terapiasuuntaus tai ainakin kutsua terapiaa eri nimellä. Joku mindforge  tai ironmind voisi olla tarpeeksi cool miehille. En nyt keksi näille hyvää suomennosta.

Ei se tarvitse mitään peitenimeä, nuo vain kuulostaa joltain manosfääripuheilta ja incelit eivät sitä tarvitse kun heidän maailmankuva on jo niin pahasti vinossa.

Ehh... Eikös sinne terapiaan pidä mennä juuri silloin jos maailmankuva on vinossa? :D

Eri 

Vierailija
176/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ehh... Eikös sinne terapiaan pidä mennä juuri silloin jos maailmankuva on vinossa? :D

Eri 

Ei terapia kaikkia pelasta.

Vierailija
177/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Bieber komea mies? Mit vit? 

Chris Hemsworth tai Jason Momoa on komeita, raavaita miehiä. 

Pudota suosiolla tuolta listalta "jännä ja pelottava". Lähisuhdeväkivalta on vakava asia eikä sitä kukaan kohdalleen toivo. 

Vierailija
178/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lähi-Prismaan siellä niitä alfoja on kaljamahoineen eukkonsa kanssa. 

Vierailija
179/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on kautta historian ollut. Naiset haluavat että mies on hauskempi (saa naisen nauramaan, harvoin se toisinpäin yhtä hyvin toimii), pidempi kuin he (korkokengät jalassa), varakkaampi, koulutetumpi (liittyy varakkuuteen), hienompi ammatti, rohkeampi (ei pelkää hyönteisiä kuten he), elämää nähneempi ja matkustelleempi kuin he yms... tämä johtaa siihen, että yleensä mies on myös vanhempi, koska ei noita asioita ole ehtinyt saada jos on samanikäinen kuin nainen.

Ainoat naiset jotka eivät yritä pariutua ylöspäin, ovat lesbot. Ja ainoat miehet jotka eivät joudu pariutumaan alaspäin, ovat homot :D

Tietenkin osalla se jää yritykseksi. 20-vuotiaana melkein kaikki naiset yrittävät pariutua ylöspäin. Mutta sitten jos on tullut jätetyksi/petetyksi tällaisen "high value" -miehen kanssa (koska miehellä oli muutakin vientiä), heille voi kelvata tavallisempi. Osa ei viisastu tästäkään. Samoin YH-äidit ovat usein nöyrtyneet huomattavasti, jopa kauniit YH-äidit ovat yleensä luopuneet ajatuksesta ylöspäin deittailusta, koska tajuavat ettei ole pelimerkkejä sellaseen.

Olen alle 160cm, joten vaikeaa on löytää itseäni lyhyempää miestä, jotta olisin sinun mieliksesi pariutunut ns. alaspäin. En varmaankaan koskaan opi ymmärtämään pinnallisia ihmisiä, jotka arvioivat tasoja ulkonäön, varallisuuden ja menestyksen kautta. Ilmeisesti olen noiden kriteerien perusteella iskenyt huomattavasti alemman tason miehen, mutta omasta mielestäni hän on häkellyttävän älykäs ja sydämensä täyttä kultaa. Asioita, joita voi harvoista ihmisistä sanoa. Ap, luonnehtisivatko läheisesi sinusta samaa? Minulla on vain tämä yksi elämä, enkä myy sitä rahasta tai muustakaan ulkokultaisesta syystä. Ajattelin mieluummin viettää sen hyväsydämisen ihmisen kanssa.

Vierailija
180/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Eri 

Olisi vain uusi nimi terapialle. Sellainen minkä mielestään kova ja cool mieskin kehtaisi sanoa. "Terapia" heidän mielestään on naisten turhaa jäkätystä.