Naiset pariutuvat aina ylös päin.
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tänään Prismassa ja ihan jokainen perheenisä oli 190cm, laatikkoleukainen Justin Bieber lastaamassa ostoksia bemariin kultakello ja korut ranteessa killuen. Siis IHAN JOKAINEN!!!!
Prisma on kyllä paras "reality check" tällaisille tasoteoreetikoille.
Mistä me tiedetään, vaikka nämä pariskunnat ovat olleet yhdessä tosi pitkään ja ulkonäkö muuttunut vuosien varrella?
Pituus ja laatikkoleuka ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.
Toi ei riitä selitykseksi. Inselit kaivaa aina jonkun syyn, miksi mies on naista ylempänä. Esim. jos sillä on iso muna. Se tuntuu kompensoivan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä mietin että tämä on hyvä asia. Miten kävisi ihmisrodulle jos naiset eivät valitse parhaita miehiä ? Millaisia lapsia syntyisi ?
Itsekkin olen voivotellut tätä asiaa. Voit vaikuttaa haluttavuuteesi, vinkkinä ettei asia parane tällä palstalla
Eläinkunnassakin vain ne alfat pääsee parittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenvi tu ssa sä jaksat. Hae hoitoa itelles.
Eikö miehet saa puhua tasa-arvosta?
Ei tuo ole tasa-arvoa nähnytkään.
Oletko koskaan katsellut pariskuntia kadulla tosielämässä? Montako laatikkoleukaista bemari Justin Bieberiä tulee päivässä vastaan? Niinpä.
Jos nyt oletetaan ap:n väite todeksi ja vain laatikkoleukaiset, rikkaat Justin Bieberit pääsee suhteeseen. Nyt kuitenkin yli 70% aikuisista ihmisistä on parisuhteissa. AP:n logiikan mukaan siis suurin osa suomalaisista miehistä on tuollaisia laatikkoleukaisia pitkuloita, eli he ovat taviksia. AP ei siis ole tavis.
80% naisista lisääntyy, vain 40% miehistä
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on helppoa kun on siloiteltu tie edessä. Aina saa seksiä ja parisuhteen.Ainoastaan koulutus ja työpaikka pitää hoitaa
Niinhän ne naiset luulevat kun yrittävät pokata miehen, muttei se ole ollenkaan noin. Jos et ole jotain paljon enemmän et saa minua. Aika moni nainen tätäkin miestä yrittää, mutta harva onnistuu. Itselläni on huomattavasti parempi onnistumisprosentti naisten suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen.
Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.
mielestäni naisen kuuluukin olla se kauniimpi osapuoli. Maailma on täynnä nättejä naisia
Nyt olikin kyse tasoeroista. Selena on paljon paremman näköinen, suurempi omaisuus ja on paljon kuuluisampi. En mä ainakaan ollut edes kuullut hänen miehestään ennen kuin alkoivat seurustella.
naisen omaisuus ei tee naisesta haluttua miesten silmissä, vielä vähemmän kuuluisuus.
No kyllä todellakin tekee joidenkin miesten mielestä. Yhtälailla miehistä löytyy kullankaivajia ja todella lapsellista väittää muuta.
Yhtä lapsellista on väittää, että kaikki naiset on rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.
Toi ei riitä selitykseksi. Inselit kaivaa aina jonkun syyn, miksi mies on naista ylempänä. Esim. jos sillä on iso muna. Se tuntuu kompensoivan kaikkea.
Ja he myös löytävät kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekosyyt olla hakematta oikeaa apua (terapiaa) tuohon vinoutuneeseen maailmankuvaan mikä heidän mieltään myrkyttää joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen.
Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.
mielestäni naisen kuuluukin olla se kauniimpi osapuoli. Maailma on täynnä nättejä naisia
Nyt olikin kyse tasoeroista. Selena on paljon paremman näköinen, suurempi omaisuus ja on paljon kuuluisampi. En mä ainakaan ollut edes kuullut hänen miehestään ennen kuin alkoivat seurustella.
naisen omaisuus ei tee naisesta haluttua miesten silmissä, vielä vähemmän kuuluisuus.
No kyllä todellakin tekee joidenkin miesten mielestä. Yhtälailla miehistä löytyy kullankaivajia ja todella lapsellista väittää muuta.
Yhtä lapsellista on väittää, että kaikki naiset on rahan perässä.
lol lapsellista väittää noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja he myös löytävät kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekosyyt olla hakematta oikeaa apua (terapiaa) tuohon vinoutuneeseen maailmankuvaan mikä heidän mieltään myrkyttää joka ikinen päivä.
miehet eivät tarvitse terapiaa, se on naisille
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi. Mutta ei inselit laske näitä mukaan. Juliaa ei varmaankaan oteta mukaan, koska tuo tapahtui vuosikymmeniä sitten, jolloin naiset ei vielä olleet "pilalla". Inseleiden mukaanhan vasta nykynaiset ovat pilalla, ja syynä on feminismi. Gomezin mies taas on tunnettu musiikkituottaja ja miljonääri, joten Selena pariutui ylöspäin (vaikka oikeasti Selena on vielä rikkaampi).
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikkein tasokkaimmat naiset eivät pariudu lainkaan?
Ehkä he pariutuu keskenään? Tai sitten ap:n mielestä miehet ovat automaattisesti naisia ylempänä, eli ei ole edes olemassa kympin naista mutta kympin miehiä on. Tämä ei yllättäisi minua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet eivät tarvitse terapiaa, se on naisille
Eri
Kyllä sitä tarvitsee miehet sekä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen väite on mahdotonta. Logiikkasi mukaan kauneimmat naiset olisi sinkkuna. Ovatko he? Mietipä Hollywood-tähtiä ja malleja, ei ne kaikki ole sinkkuja.
Aika usein mies on vanha kääpä. Hyvin harvoin naisen aito toive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistokoulutus ei välttämättä kerro nykyaikana enää mitään naisen ns. tasosta. Paitsi luonnontieteen, lääketieteen ja teknisten tieteiden alalta.
Miten ei muka?
Maisteri on opiskellut sen 5 vuotta ja täyttänyt tutkintovaatimukset. Ihan yhtä pätevä hänen tutkintonsa on joka alalta.
On hassua, että nämä alemman tason miehet tuntuvat arvostavan vain koulutuksia, jotka mielletään miesten aloiksi. Ihan kuin ne vain sen takia olisivat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se koulutus nyt vaikutakkaan millään tavalla siihen kuinka tasokas on. Tasokas voi olla ihan amiskin käyttäytymällä hyvin
Vierailija kirjoitti:
Mitä ylöspäin. Ole itse arvoinen.
Minun mieskaveri ei ota lihavaa naista. Syy, itse kunnossa ja näyttää ja pukeutuu hyvin. Hänen naiset ja nykyinen nainen on kaunis ja pitää itsestää huolta. Ei se mikään ihme ole. Ihan normaalia.
Ahaa. Minun veljeni taas pitää nimenomaan pullukoista naisista ja halusi sellaisen. Ja saikin lopulta sellaisen. Hänen mielestään hänen pullukka naisensa näyttää hyvältä ja on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etsi itsellesi nainen, jonka taso on sinua alempana. Kas näin, ongelma ratkaistu.
Miksi se on aina mies joka joutuu alistumaan ja kelpuuttamaan naisen kun taas naiset saavat valita kumppanin?
Koska miehet tekevät sellaisen valinnan. Pariutuminen on täysin vapaaehtoista. Naiset saavat yksipuolisesti valita kumppanin vain silloin, jos miehillä ei ole omaa tahtoa tai he eivät käytä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea kuin Justin Bieber? Hän on 175 cm pitkä eikä mitenkään laatikkoleukainen.
Ap himoitsee Bieberiä.
Bieberiä laatikkoleualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä mietin että tämä on hyvä asia. Miten kävisi ihmisrodulle jos naiset eivät valitse parhaita miehiä ? Millaisia lapsia syntyisi ?
Itsekkin olen voivotellut tätä asiaa. Voit vaikuttaa haluttavuuteesi, vinkkinä ettei asia parane tällä palstalla
Eläinkunnassakin vain ne alfat pääsee parittelemaan.
Niin. Urokset tekee kaikkensa että löytäisivät puolison. Ja ne ruput jää ilman. Mutta ei ihminen ole eläin. Ainakin valitus kannattaisi vaihtaa johonkin tuottavampaan 😄
On oman tason mies puolisona. Duunareita molemmat.