Naiset pariutuvat aina ylös päin.
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.
Yliopistokoulutus ei välttämättä kerro nykyaikana enää mitään naisen ns. tasosta. Paitsi luonnontieteen, lääketieteen ja teknisten tieteiden alalta.
Miten ei muka?
Maisteri on opiskellut sen 5 vuotta ja täyttänyt tutkintovaatimukset. Ihan yhtä pätevä hänen tutkintonsa on joka alalta.
On hassua, että nämä alemman tason miehet tuntuvat arvostavan vain koulutuksia, jotka mielletään miesten aloiksi. Ihan kuin ne vain sen takia olisivat tärkeitä.
Koska se ei välttämättä yksin näy naisessa millään tavalla. Saattaa olla sillä amis naisella paljon fiksummat ajatukset kuin sillä maisterilla ja se yleensä miehelle kertoo paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla naisista on vähintään maisterin tutkinto. Eivät he kelpuuta jotain AMK:sta valmistunutta, matalakoulutettua miestä.
4000€ on ihan normaali, vastavalmistuneen keskipalkka. Suurin osa naisista tienaa vähintään tuon verran.
Olen itse maisteri, mutta ei mulla ole mitään tutkintovaatimuksia miehelle. Muut ominaisuudet on tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla naisista on vähintään maisterin tutkinto. Eivät he kelpuuta jotain AMK:sta valmistunutta, matalakoulutettua miestä.
4000€ on ihan normaali, vastavalmistuneen keskipalkka. Suurin osa naisista tienaa vähintään tuon verran.
Suurimmalla osalla suomalaisista naisista ei ole vähintään maisterin tutkintoa. Nyt vähän todellisuudentajua peliin kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intseli taas ulisee. Kattokaas muuten aiheesta dokumentti in celeistä Maikkarin Katsomossa.
Mä olen katsonut sen ja on kyllä osa ihan mielenvikaisia. Yksihän oli tappanut lopulta oman äitinsä ja oliko muitakin. Yhden nuoren miehen se toimittaja vei illaksi ulos ja pojan mieli alkoi muuttua, kun rohkaistui puhumaan naisten kanssa.
Näitä puolihulluja on omaankin elämään yritetty tunkea. Miehiä joilta puuttuu kaikki sosiaaliset taidot. Mölistään kaikki asiat heti kun mieleen juolahtavat.
Kannatetaan äärioikeistoa, saadaan raivokohtauksia mitättömistä asioista ja ollaan koronan kieltäjä saliittoteoreetikkoja. Muitakin ongelmia on, kuten varastelua ja päihteitä kuluu reippaasti.
pääsette inceleleistä eroon kun annatte pillua
Ei se p*llu paranna inceliyttä, syyt ovat ihan muualla kuin siinä ettei saa seksiä. Vika on korvien välissä joten terapia on se oikea suunta.
Tiukka pillua naisella voi tuoda seksimahdollisuuksia. Ei tarvitse enää incell valittaa joka miehestä ettei saa mitä haluaa.
Mitä kieltä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ylöspäin. Ole itse arvoinen.
Minun mieskaveri ei ota lihavaa naista. Syy, itse kunnossa ja näyttää ja pukeutuu hyvin. Hänen naiset ja nykyinen nainen on kaunis ja pitää itsestää huolta. Ei se mikään ihme ole. Ihan normaalia.
Ahaa. Minun veljeni taas pitää nimenomaan pullukoista naisista ja halusi sellaisen. Ja saikin lopulta sellaisen. Hänen mielestään hänen pullukka naisensa näyttää hyvältä ja on kaunis.
Veljesi on harvinaisen tyhmä feminismin aivopesemä mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen.
Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.
mielestäni naisen kuuluukin olla se kauniimpi osapuoli. Maailma on täynnä nättejä naisia
Nyt olikin kyse tasoeroista. Selena on paljon paremman näköinen, suurempi omaisuus ja on paljon kuuluisampi. En mä ainakaan ollut edes kuullut hänen miehestään ennen kuin alkoivat seurustella.
naisen omaisuus ei tee naisesta haluttua miesten silmissä, vielä vähemmän kuuluisuus.
No kyllä tekee. Miehethän suorastaan kuolaa julkkiksia ja tekisi mitä vaan päästäkseen niitten kanssa treffeille.
Ei. Lähtisin treffeille melkein kenen tahansa muun naisen kanssa, mutta julkkisten en vaikka maksettaisiin. Ei todellakaan kiinnosta mitkään julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tänään Prismassa ja ihan jokainen perheenisä oli 190cm, laatikkoleukainen Justin Bieber lastaamassa ostoksia bemariin kultakello ja korut ranteessa killuen. Siis IHAN JOKAINEN!!!!
Prisma on kyllä paras "reality check" tällaisille tasoteoreetikoille.
Mistä me tiedetään, vaikka nämä pariskunnat ovat olleet yhdessä tosi pitkään ja ulkonäkö muuttunut vuosien varrella?
Pituus ja laatikkoleuka ei muutu.
Totta, eli prismatesti toimii. Jos kaikilla miehillä, joilla siellä on nainen, ei ole laatikkoleukaa ja min 190cm pituutta, on ap väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea kuin Justin Bieber? Hän on 175 cm pitkä eikä mitenkään laatikkoleukainen.
Ap himoitsee Bieberiä.
Bieberiä laatikkoleualla.
Unohtaisin koko Bieberin. Hyvin ongelmainen mies, huumeita ja mielen ongelmia. Näyttää keskenkasvuiselta, pikkuinen ja laiha.
Tuolla logiikalla nainen olisi aina huonompi, kuin miehensä. Eipä siltä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen.
Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.
mielestäni naisen kuuluukin olla se kauniimpi osapuoli. Maailma on täynnä nättejä naisia
Nyt olikin kyse tasoeroista. Selena on paljon paremman näköinen, suurempi omaisuus ja on paljon kuuluisampi. En mä ainakaan ollut edes kuullut hänen miehestään ennen kuin alkoivat seurustella.
naisen omaisuus ei tee naisesta haluttua miesten silmissä, vielä vähemmän kuuluisuus.
No kyllä tekee. Miehethän suorastaan kuolaa julkkiksia ja tekisi mitä vaan päästäkseen niitten kanssa treffeille.
Ei. Lähtisin treffeille melkein kenen tahansa muun naisen kanssa, mutta julkkisten en vaikka maksettaisiin. Ei todellakaan kiinnosta mitkään julkkikset.
juu, julkisuus on pitkä miinus
Vai ihaileeko ap Bieberiä, koska löysi huippukauniin vaimon. Ovat tunteneet hyvin kauan. Ehkä Bieberin varallisuuskin vaikutti ja ongelmat räjähti lapsen syntymän jälkeen. Ehkä joutui huonosti kohdelluksi kun niin nuorena nousi tähdeksi, tästä on väitteitä. Tunnettu julkkis. Hänen exäkin (Selena) sairastui henkisesti.
Miksi en naisena haluaisi saada (ja olenkin saanut) tasokkaamman kumppanin? En tosin mitään laatikkoleukaa, en 190 cm pitkää, ei aja Bemarilla, ei Mersulla, ainoa koru on vaatimaton vihkisormus ja hiukset aina hiukan pörröllään. Koulutukseltaan DI ja hyvässä kv työssä. Ihana, mukava mies onkin ja sellainen ihan tavallinen muutoin, mutta älykkyytensä on huima. Itselläni ammattikorkeakoulututkinto. Mutta vielä, että mitä se tasokkuus oikeasti sitten tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
miksi haluat miehen joka on sinua pienempi, heikompi, tyhmempi ja köyhempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.
Toi ei riitä selitykseksi. Inselit kaivaa aina jonkun syyn, miksi mies on naista ylempänä. Esim. jos sillä on iso muna. Se tuntuu kompensoivan kaikkea.
Ja he myös löytävät kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekosyyt olla hakematta oikeaa apua (terapiaa) tuohon vinoutuneeseen maailmankuvaan mikä heidän mieltään myrkyttää joka ikinen päivä.
miehet eivät tarvitse terapiaa, se on naisille
Eri
Kyllä sitä tarvitsee miehet sekä naiset.
Ehkä miehiä varten pitäisi kehitellä oma terapiasuuntaus tai ainakin kutsua terapiaa eri nimellä. Joku mindforge tai ironmind voisi olla tarpeeksi cool miehille. En nyt keksi näille hyvää suomennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä? Se, että sä et lähtisi treffeille julkkisnaisen kanssa ei tarkoita sitä, että ei olisi kullankaivajamiehiä jotka juokseen kuuluisien ja/tai rikkaiden naisten perässä. Aina jotkut väittää, että vain naiset on kullakaivajia, mutta niitä löytyy myös miehistä. Senkin voisi jotkut painaa kalloonsa, että kaikki naiset ei todellakaan ole rahan perässä. Naisten toivomia juttuja miehiltä on uskollisuus, luotettavuus, rehellisyys yms. Pinnalliset miehet kuvittelee naisten juoksevan vain rahan ja maineen perässä.
Mikään rahamäärä tai ulkonäkö ei korvaa sitä, jos mies on vit tumainen kusipää joka pettää. Tuollainen mies on saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intseli taas ulisee. Kattokaas muuten aiheesta dokumentti in celeistä Maikkarin Katsomossa.
Mä olen katsonut sen ja on kyllä osa ihan mielenvikaisia. Yksihän oli tappanut lopulta oman äitinsä ja oliko muitakin. Yhden nuoren miehen se toimittaja vei illaksi ulos ja pojan mieli alkoi muuttua, kun rohkaistui puhumaan naisten kanssa.
Näitä puolihulluja on omaankin elämään yritetty tunkea. Miehiä joilta puuttuu kaikki sosiaaliset taidot. Mölistään kaikki asiat heti kun mieleen juolahtavat.
Kannatetaan äärioikeistoa, saadaan raivokohtauksia mitättömistä asioista ja ollaan koronan kieltäjä saliittoteoreetikkoja. Muitakin ongelmia on, kuten varastelua ja päihteitä kuluu reippaasti.
pääsette inceleleistä eroon kun annatte pillua
Ei se p*llu paranna inceliyttä, syyt ovat ihan muualla kuin siinä ettei saa seksiä. Vika on korvien välissä joten terapia on se oikea suunta.
Tiukka pillua naisella voi tuoda seksimahdollisuuksia. Ei tarvitse enää incell valittaa joka miehestä ettei saa mitä haluaa.
Mitä kieltä tämä on?
Tekoälyn korjaamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etsi itsellesi nainen, jonka taso on sinua alempana. Kas näin, ongelma ratkaistu.
Miksi se on aina mies joka joutuu alistumaan ja kelpuuttamaan naisen kun taas naiset saavat valita kumppanin?
Koska miehet tekevät sellaisen valinnan. Pariutuminen on täysin vapaaehtoista. Naiset saavat yksipuolisesti valita kumppanin vain silloin, jos miehillä ei ole omaa tahtoa tai he eivät käytä sitä.
Tämä pakkovalinta miehillä ei tosiaan koske kaikkia miehiä eikä edes suurinta osaa. Sitten on näitä miehiä, jotka eivät meinaa saada ketään. Se yleensä johtuu heidän käytöksestään, eikä laatikkoleuan puutteesta. Heillä ei siis ole vaihtoehtoja. Jos joku vahingossa sattuisi kelpuuttaman tällaisen miehen, hänen on pakko alkaa suhteeseen, koska ketään muutakaan ei saa eikä osaa yksinkään olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi haluat miehen joka on sinua pienempi, heikompi, tyhmempi ja köyhempi?
Eikö tasavertainen kumppani olekaan mahdollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä mietin että tämä on hyvä asia. Miten kävisi ihmisrodulle jos naiset eivät valitse parhaita miehiä ? Millaisia lapsia syntyisi ?
Itsekkin olen voivotellut tätä asiaa. Voit vaikuttaa haluttavuuteesi, vinkkinä ettei asia parane tällä palstalla
Eläinkunnassakin vain ne alfat pääsee parittelemaan.
Niin. Urokset tekee kaikkensa että löytäisivät puolison. Ja ne ruput jää ilman. Mutta ei ihminen ole eläin. Ainakin valitus kannattaisi vaihtaa johonkin tuottavampaan 😄
Eihän suurin osa eläimistä mitään puolisoa etsi, vaan haluaa päästä parittelemaan. Parhaat yksilöt pääsevät, sillä naaraat haluavat jälkeläisilleen parhaat mahdolliset geenit.