Naiset pariutuvat aina ylös päin.
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Kommentit (377)
Ap on oikeassa. Naiset haluavat miehen, jotka elättää heitä. Vaikka nainen kävisi töissä niin elätin ja turvan he haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin AP vähän tsempata sua: olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 1/3 olisi halunnut jatkaa tutustumista, mutta näistäkin aika monesta huomasin, että ei he olleet kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä ainakaan
Huhhuh! Olitko muka kiinnostunut noista kaikista miehistä vai menitkö treffeille ihan kenen tahansa randomin kanssa? Voisin itse kuvitella, että yhden vuoden aikana saattaisin oikein hyvällä tuurilla löytää 10 miestä, joiden kanssa voisin mennä treffeille, mutta todennäköisesti noin hyvää tuuria ei olisi, ja todennäköisempi määrä olisi n. 5 kpl.
Olen mennyt treffeille aika matalalla kynnyksellä, sillä eihän sitä tutustu oikeasti keneenkään, jos ei tapaa livenä. Eli ehkä Max puolet noista treffikumppaneista on tuntunut oikeaati kiinnostavilta jo viestittelyvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naiset haluavat miehen, jotka elättää heitä. Vaikka nainen kävisi töissä niin elätin ja turvan he haluavat.
Avioliiton tarkoitus on turvata molempien elämä.
Olisihan se typerää "pariutua alaspäin" jos rahkeet riittää "pariutumiseen ylöspäin". Sinäkin pariutuisit ylöspäin jos voisit, mutta rahkeesi eivät siihen riitä, siitähän tämä harmitus johtuu.
Nautin paljon kaikista uutisista jossa naiset on ongelmissa tai satutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Nautin paljon kaikista uutisista jossa naiset on ongelmissa tai satutetaan.
Kiitos hullu. Minäkin nautin vältellessäni sinun kaltaisiasi, jotka laitetaan viranomaisten toimesta ölisemään sekavia juttujaan. Käynyt niin monta kertaa, ettei ole enää sattumaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.
Toi ei riitä selitykseksi. Inselit kaivaa aina jonkun syyn, miksi mies on naista ylempänä. Esim. jos sillä on iso muna. Se tuntuu kompensoivan kaikkea.
Ja he myös löytävät kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekosyyt olla hakematta oikeaa apua (terapiaa) tuohon vinoutuneeseen maailmankuvaan mikä heidän mieltään myrkyttää joka ikinen päivä.
miehet eivät tarvitse terapiaa, se on naisille
Eri
Kyllä sitä tarvitsee miehet sekä naiset.
Ehkä miehiä varten pitäisi kehitellä oma terapiasuuntaus tai ainakin kutsua terapiaa eri nimellä. Joku mindforge tai ironmind voisi olla tarpeeksi cool miehille. En nyt keksi näille hyvää suomennosta.
Ei se tarvitse mitään peitenimeä, nuo vain kuulostaa joltain manosfääripuheilta ja incelit eivät sitä tarvitse kun heidän maailmankuva on jo niin pahasti vinossa.
Ehh... Eikös sinne terapiaan pidä mennä juuri silloin jos maailmankuva on vinossa? :D
Eri
Ei terapia kaikkia pelasta.
Ei etenkään jos ei itse halua sitä muutosta.
Vierailija kirjoitti:
En halua elättiä. Elättäjän voisin ottaa, vanhoja ukkoja on niin helppo höynäyttää. Juhlittaisiin yhdessä ukon lasten perintö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etsi itsellesi nainen, jonka taso on sinua alempana. Kas näin, ongelma ratkaistu.
Miksi se on aina mies joka joutuu alistumaan ja kelpuuttamaan naisen kun taas naiset saavat valita kumppanin?
"Miksi se on aina mies joka joutuu alistumaan ja kelpuuttamaan naisen kun taas naiset saavat valita kumppanin?"
En mä (N) ainakaan saanut valita, se mun valintani (M) nimittäin valitsi jonkun muun.
Naiset yliarvioi oman tasonsa koska naisille ei saa sanoa suoraan ja rehellisesti miltä ne näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa koska naisille ei saa sanoa suoraan ja rehellisesti miltä ne näyttää.
Kyllä ne taitaa miehet yliarvioida itsensä kun valittavat etteivät löydä tasoisiaan naisia. Hehän löytävät juuri sopivan naisen jos joku nainen heistä kiinnostuu. Ja siinä on sitten heidän ns. tasonsa.
Riittää, kun on tasapainoinen ja samanikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vai että Justin Bieber. :D :D :D Olisit nyt valinnut jonkun miehen tähän trolliisi.
Justin Bieber on 32
T. ei AP
Pettymys itseen on aina pinnalla. Jos olisi aloituksessa kuvatun lainen, katselisi varmaan vaan selfieitä päivät pitkät kuten Narkissos, naisia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Just olin tänään Prismassa ja ihan jokainen perheenisä oli 190cm, laatikkoleukainen Justin Bieber lastaamassa ostoksia bemariin kultakello ja korut ranteessa killuen. Siis IHAN JOKAINEN!!!!
Mä kävin Cittarissa ja sieltä löytyi myös muutama Ronaldo, Timothee Chalamet ja George Clooney. Parkkipaikka täynnä ferrareita ja lamboja. Heidän vaimot näyttivät sen sijaan Shrekin Fionalta.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b9/Princess_Fiona.png
Hah. Oikeassa elämässä:
- vähintään 190cm pitkä: ei kiitos, 170-185 on paras
-atleettinen laatikkoleuka: atleettinen joo, laatikkoleuka ei
-komea kuin justin bieber: Bieber ei ole komea
-vähintään amk tason tutkinto: mieluummin yliopisto
-palkka vähintään 4000e/kk: no kun itse tienaan 6000€/kk niin olisi se kiva että mieskin tienaa ok
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla: molemmat automerkit ovat turn off
-pukeutuu merkkivaatteisiin: merkit eivät kiinnosta, kunhan näyttää hyvältä
-käyttää kalliita koruja ja kelloja: ei kiinnosta
-luonteeltaan jännä ja pelottava: päinvastoin
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä: joo
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille. : sinä et ole tavallinen mies.
Naiset pariutuvat aina ylöspäin.... Onko tuo Voguen kannessa ollut Justinin vaimo sun mielestäsi sitten huomattavasti Justinia alempana?
Ap. haluaisi sanoa naisille, että sä oot niin ruma että sun on pakko ottaa mut tai mun pulikaveri. Miksei saaaaaaa, äääääää..... Mikäs estää, pääsee naisetkin sanomaan.
Se naisille suotakoon. Joskus hyvinkin läpinäkyvää tämä ylöspäin pariutuminen, kun naiset saattavat ottaa eksiinsäkin yhteyttä, jos tämä on laihtunut, valmistunut tai menestynyt. En sinänsä tuomitse tällaista käytöstä, mutta olisi parempi sitoutua kuin rikkoa itsensä täydellisyyden tavoittelussa. Näin myös yhteiskunta olisi oikeudenmukaisempi, kun useammalle miehelle löytyisi nainen ja olisi mahdollisuus hankkia lapsia. Kun on pyöritellyt elämänsä aikana paljon kumppaneita, niin voi olla myös vaikea tyytyä omaansa ja elää sitoutunutta elämää. Mitenkäs sitä oppii sitoutumaan, jos lähtee vaikealla hetkellä?
Ei pidä paikkaansa.
M59