Naiset pariutuvat aina ylös päin.
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Kommentit (377)
Mitä ylöspäin. Ole itse arvoinen.
Minun mieskaveri ei ota lihavaa naista. Syy, itse kunnossa ja näyttää ja pukeutuu hyvin. Hänen naiset ja nykyinen nainen on kaunis ja pitää itsestää huolta. Ei se mikään ihme ole. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen.
Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.
mielestäni naisen kuuluukin olla se kauniimpi osapuoli. Maailma on täynnä nättejä naisia
Komea kuin Justin Bieber? Hän on 175 cm pitkä eikä mitenkään laatikkoleukainen.
Ja näitä pareja jossa mies täyttää nämä ehdot sä sitten näet siellä Prismassa? Pikkasen naurattaa nää ulinalistat.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikkein tasokkaimmat naiset eivät pariudu lainkaan?
Tämähän on ongelma niille naisilla joilla on todella korkeat tulot ja johtoasema. He saattavat olla hyvin yksinäisiä, ja hankkia kissoja. Koska eivät miehetkän pidä siitä ajatuksesta että nainen on merkittävästi tärkeämpi ja rikkaampi kuin he.
Tosin tämä on hyvin harvojen ongelma.
Ihmisten kyllä kannattaisi pariutua "omaan tasoon", siitä tulee tasapainoisin suhde. En ymmärrä miksi jotkut naiset hakeutuvat miesten "siipien suojiin". Siitä tulee helposti epätasapainoinen suhde, jossa mies ei pidä sua henkisesti tasavertaisena, vaan on ottanut sinut ulkonäön vuoksi. Itse pariuduin samanikäisen opiskelukaverin kanssa, odotettavissa oleva tulotaso olisi sama. Lopulta hänen tulotaso nousi hieman paremmaksi, 3 lapsen takia, joiden vuoksi urakehitykseni jäi jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
meni biiberissä ap pieleen, on naisellinen asf. Ottanut ilmeisesti parrua suoleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen.
Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.
mielestäni naisen kuuluukin olla se kauniimpi osapuoli. Maailma on täynnä nättejä naisia
Nyt olikin kyse tasoeroista. Selena on paljon paremman näköinen, suurempi omaisuus ja on paljon kuuluisampi. En mä ainakaan ollut edes kuullut hänen miehestään ennen kuin alkoivat seurustella.
Ei pidä paikkaansa. Minun vanhempani ovat väitelleet tohtoreiksi kemiasta sekä toinen kauppatieteistä. Mieheni vanhemmat olivat vain teknikko ja pankkitoimihenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Pistää myös pohtimaan minkä ikäinen ketjun aloittaja on, jos "mies" esikuva on Justin Bieber.
Vierailija kirjoitti:
Ap himoitsee Bieberiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikkein tasokkaimmat naiset eivät pariudu lainkaan?
Tämähän on ongelma niille naisilla joilla on todella korkeat tulot ja johtoasema. He saattavat olla hyvin yksinäisiä, ja hankkia kissoja. Koska eivät miehetkän pidä siitä ajatuksesta että nainen on merkittävästi tärkeämpi ja rikkaampi kuin he.
Tosin tämä on hyvin harvojen ongelma.
Ihmisten kyllä kannattaisi pariutua "omaan tasoon", siitä tulee tasapainoisin suhde. En ymmärrä miksi jotkut naiset hakeutuvat miesten "siipien suojiin". Siitä tulee helposti epätasapainoinen suhde, jossa mies ei pidä sua henkisesti tasavertaisena, vaan on ottanut sinut ulkonäön vuoksi. Itse pariuduin samanikäisen opiskelukaverin kanssa, odotettavissa oleva tulotaso olisi sama. Lopulta hänen tulotaso nousi hieman paremmaksi, 3 lapsen takia, joiden vuoksi urakehitykseni jäi jälkeen.
"Koska eivät miehetkän pidä siitä ajatuksesta että nainen on merkittävästi tärkeämpi ja rikkaampi kuin he."
Tuo on ongelma ko naisille. Laittakaa miljonääri naiset viestiä, olen teidän uskollinen työtön kodin hengetär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap himoitsee Bieberiä.
Selittänee, miksi on vaikeaa löytää sopivaa naisseuraa. Ehkä tuo listakin on todellisuudessa ap:n unelmamiehestä tehty?
Näin se on kautta historian ollut. Naiset haluavat että mies on hauskempi (saa naisen nauramaan, harvoin se toisinpäin yhtä hyvin toimii), pidempi kuin he (korkokengät jalassa), varakkaampi, koulutetumpi (liittyy varakkuuteen), hienompi ammatti, rohkeampi (ei pelkää hyönteisiä kuten he), elämää nähneempi ja matkustelleempi kuin he yms... tämä johtaa siihen, että yleensä mies on myös vanhempi, koska ei noita asioita ole ehtinyt saada jos on samanikäinen kuin nainen.
Ainoat naiset jotka eivät yritä pariutua ylöspäin, ovat lesbot. Ja ainoat miehet jotka eivät joudu pariutumaan alaspäin, ovat homot :D
Tietenkin osalla se jää yritykseksi. 20-vuotiaana melkein kaikki naiset yrittävät pariutua ylöspäin. Mutta sitten jos on tullut jätetyksi/petetyksi tällaisen "high value" -miehen kanssa (koska miehellä oli muutakin vientiä), heille voi kelvata tavallisempi. Osa ei viisastu tästäkään. Samoin YH-äidit ovat usein nöyrtyneet huomattavasti, jopa kauniit YH-äidit ovat yleensä luopuneet ajatuksesta ylöspäin deittailusta, koska tajuavat ettei ole pelimerkkejä sellaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olikin kyse tasoeroista. Selena on paljon paremman näköinen, suurempi omaisuus ja on paljon kuuluisampi. En mä ainakaan ollut edes kuullut hänen miehestään ennen kuin alkoivat seurustella.
naisen omaisuus ei tee naisesta haluttua miesten silmissä, vielä vähemmän kuuluisuus.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on kautta historian ollut. Naiset haluavat että mies on hauskempi (saa naisen nauramaan, harvoin se toisinpäin yhtä hyvin toimii), pidempi kuin he (korkokengät jalassa), varakkaampi, koulutetumpi (liittyy varakkuuteen), hienompi ammatti, rohkeampi (ei pelkää hyönteisiä kuten he), elämää nähneempi ja matkustelleempi kuin he yms... tämä johtaa siihen, että yleensä mies on myös vanhempi, koska ei noita asioita ole ehtinyt saada jos on samanikäinen kuin nainen.
Ainoat naiset jotka eivät yritä pariutua ylöspäin, ovat lesbot. Ja ainoat miehet jotka eivät joudu pariutumaan alaspäin, ovat homot :D
Tietenkin osalla se jää yritykseksi. 20-vuotiaana melkein kaikki naiset yrittävät pariutua ylöspäin. Mutta sitten jos on tullut jätetyksi/petetyksi tällaisen "high value" -miehen kanssa (koska miehellä oli muutakin vientiä), heille voi kelvata tavallisempi. Osa ei viisastu tästäkään. Samoin YH-äidit ovat usein nöyrtyneet huomattavasti, jopa kauniit YH-äidit ovat yleensä luopuneet ajatuksesta ylöspäin deittailusta, koska tajuavat ettei ole pelimerkkejä sellaseen.
Mielenkiintoinen pointti jonka joku voisi selittää on että miksi naisellinen lesbo haluaa ruman, lihavan ja lyhyen miestä larppaavan naisen?
Lesboista (osa) etsii ja matkii heteroiden sukupuolirooleja. Eli jompi kumpi on miesmäisempi butch, toinen naismaisempi femme. Homomiehillä voi olla sama.
Kaikki seksuaalivähemmistöt eivät tätä noudata. Mutta esim. homomiehenä jos vaadit jotakin ominaisuutta toiselta (kiva naama, hyvä palkka, urheilullinen kroppa, huumorintaju, iso muna), parempi löytyä se myös itseltä. Sillä tavalla se on reilumpaa, yksi harvoja asioita missä en kadehdi heteromiehiä, joiden aina pitää yrittää olla parempi kuin nainen, saadakseen edes jonkun.
T. homomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intseli taas ulisee. Kattokaas muuten aiheesta dokumentti in celeistä Maikkarin Katsomossa.
Mä olen katsonut sen ja on kyllä osa ihan mielenvikaisia. Yksihän oli tappanut lopulta oman äitinsä ja oliko muitakin. Yhden nuoren miehen se toimittaja vei illaksi ulos ja pojan mieli alkoi muuttua, kun rohkaistui puhumaan naisten kanssa.
Näitä puolihulluja on omaankin elämään yritetty tunkea. Miehiä joilta puuttuu kaikki sosiaaliset taidot. Mölistään kaikki asiat heti kun mieleen juolahtavat.
Kannatetaan äärioikeistoa, saadaan raivokohtauksia mitättömistä asioista ja ollaan koronan kieltäjä saliittoteoreetikkoja. Muitakin ongelmia on, kuten varastelua ja päihteitä kuluu reippaasti.
Sukupuutto-Simon viikoittainen. Huoh