Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pariutuvat aina ylös päin.

Vierailija
11.04.2026 |

Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:

-vähintään 190cm pitkä

-atleettinen laatikkoleuka

-komea kuin justin bieber

-vähintään amk tason tutkinto

-palkka vähintään 4000e/kk

-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla

-pukeutuu merkkivaatteisiin

-käyttää kalliita koruja ja kelloja

-luonteeltaan jännä ja pelottava

-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä

Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.

Kommentit (377)

Vierailija
61/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni aloituksen listalta sopii mieheeni, paitsi pituus (vain 177 cm), eikä hänellä ollut autoa kun tapasimme.

Nyt hänellä on kaikki paljon paremmin kuin silloin tavatesssamme.

Vierailija
62/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin AP vähän tsempata sua: olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 1/3 olisi halunnut jatkaa tutustumista, mutta näistäkin aika monesta huomasin, että ei he olleet kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä ainakaan

Kuka ihme jaksaa käydä noin moni eri miehen kanssa treffeillä. Mua ei kiinnosta mennä ensimmäisillekään treffeille. En jaksaisi koko ajan tutustua uusiin ihmisiin. Kuulostaa melkoisen epätoivoiselta, että noin monen eri miehen kanssa olet käynyt treffeillä. Lisäksi olet tuota samaa sontaa jankuttanut täällä monessa ketjussa. Ja sussa on kyllä jotakin pahasti vialla, jos kukaan ei sua huoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yli 190 cm mies en kelpaa edes lihaville naisille saan pakit

Sä saat Allu pakit sen vuoksi, että olet vähä-älyinen, mt-tapaus, juoppo, pelivelkainen ja väkivaltainen luuseri.

Vierailija
64/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5 tälle ulinalaudan trollille

Vierailija
65/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?

Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. 

Kun katsoo Selena Gomezin miestä, niin kyllä siinä on mies saanut itseään paljon laadukkaamman naisen. Se mieshän on aivan kamalan näköinen. 

Joskus ysärillä Julia Roberts meni naimisiin todella ruman miehen kanssa. Olikohan Lyle Lowett tms. sen miehen nimi. Kyllä on ihan tavallisiakin pareja joissa nainen paljon paremman näköinen kuin mies. Nainen voi olla myös paremmin koulutettu ja on isommat tulot.

Vierailija
66/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on aika tavallinen mies.

Vierailija
67/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pena asuu tuossa mun yläpuolella. Olen vähän sillä silmällä katellu sitä, että josko pariutuisin hänen kanssaan. 

Vierailija
68/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista yksikään ei oo mun kriteeri. Amk-tutkinto on plussaa mutta ei mikään välttämättömyys. Tavismies, joka haluaa just mua ja näyttää sen on puoleensavetävä. Mutta ei sellainen kuolaaja vaan hyvät peruskäytöstavat osaava, hieman renttu mutta sisältä pehmeä mies on mun makuun :)

N34

Vierailija
69/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs lesbot??

Maskuliiniset lesbot ottaa ja myös pitää kenet ne haluaa, siinä ei se feminiininen kumppani paljoa päätä. Myös parisuhdeväkivalta on lesbopareilla kaikkein yleisintä.

Vierailija
70/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenvi tu ssa sä jaksat. Hae hoitoa itelles.

Eikö miehet saa puhua tasa-arvosta?

Saa, mutta sinä jauhat epätieteellistä paskaa ja tulet samalla ulos kaapista, vaikket tajua sitä 😂

Tässä tiedettä:

"– Jos kumppaniehdokkaan haju koetaan epämiellyttäväksi, sitä on vaikeaa kompensoida muilla ominaisuuksilla, kuten ulkonäöllä, varallisuudella tai äänellä.

Naisilla on keskimäärin miehiä herkempi hajuaisti. Hajuaistin herkkyyteen vaikuttaa esimerkiksi kuukautiskierto: ovulaation aikaan naisen hajuaisti on voimakkaimmillaan.

Kaikki ihmiset eivät ihastu yhtä tulisesti tai yhtä usein. Siihen vaikuttavat Rantalan mukaan muun muassa sukupuolihormonien määrä, varhaislapsuuden kiintymyssuhteet sekä se, miten aivojen palkitsemis- ja kiintymysjärjestelmä toimii. Eli käytännössä millainen on kenenkin oksitosiinin ja dopamiinin tuotanto.

Naisilla ihastuminen saattaa Rantalan mukaan kehittyä hitaammin, sillä parinvalinnassa korostuvat usein myös käyttäytymiseen liittyvät piirteet: luotettavuus sekä kyky sitoutua pitkäaikaisesti suhteeseen ja siten mahdollisten jälkeläisten hoivaan."

Vierailija
71/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkein tasokkaimmat naiset eivät pariudu lainkaan?

Vierailija
72/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?

Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on. 

Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.

Yliopistokoulutus ei välttämättä kerro nykyaikana enää mitään naisen ns. tasosta. Paitsi luonnontieteen, lääketieteen ja teknisten tieteiden alalta. 

Vierailija
73/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs lesbot??

Maskuliiniset lesbot ottaa ja myös pitää kenet ne haluaa, siinä ei se feminiininen kumppani paljoa päätä. Myös parisuhdeväkivalta on lesbopareilla kaikkein yleisintä.

Disinfo-Dieterille: lesbot kokevat eniten väkivaltaa muilta, ei toisiltaan. Heitä ovat hakanneet esim vanhemmat, entiset mieskumppanit ja kaltaisesi pervonasut.

Sinut pitäisi varmaan  kastroida, kun et suostu tarvitsemiasi  psyykenlääkkeitä käyttämään.

Vierailija
74/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut ja olen samaa mieltä.

N21

Mikset ap esiinny itsenäsi? Hävettääkö kommenttisi näin paljon?

Vierailija
75/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko vielä 10 vuodenkin päästä hakata tyhmää päätäsi samaan kiveen, ap?

Vierailija
76/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa pillua muttei saa.

Tämä on sen aivottoman jankutuksen ydinviesti.

Vierailija
77/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka v i t u n viikonloppu, ap. Kuole jo. 

Vierailija
78/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etsi itsellesi nainen, jonka taso on sinua alempana. Kas näin, ongelma ratkaistu.

Miksi se on aina mies joka joutuu alistumaan ja kelpuuttamaan naisen kun taas naiset saavat valita kumppanin?

naaraat valitsevat kenelle haarat aukeaa. Jos nainen kelpuuttaa seksiin niin kelpuuttaa suhteeseen. Miehet valitsevat kuka kelpaa liittoon. 

Vierailija
79/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkein tasokkaimmat naiset eivät pariudu lainkaan?

Ap on tasokas nainen ilmoituksella DCV:hen ja saa halutessaan  seksiä (juustomunalla raiskaamista) ovista ja ikkunoista (incel-ideologian mukaan).

Niin helppoa! Mikset tee?

Vierailija
80/377 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intseli taas ulisee. Kattokaas muuten aiheesta dokumentti in celeistä Maikkarin Katsomossa. 

Mä olen katsonut sen ja on kyllä osa ihan mielenvikaisia. Yksihän oli tappanut lopulta oman äitinsä ja oliko muitakin. Yhden nuoren miehen se toimittaja vei illaksi ulos ja pojan mieli alkoi muuttua, kun rohkaistui puhumaan naisten kanssa.