Naiset pariutuvat aina ylös päin.
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenvi tu ssa sä jaksat. Hae hoitoa itelles.
Eikö miehet saa puhua tasa-arvosta?
Ei tämä Laasasen marina liity tasa-arvoon.
Haluaisin AP vähän tsempata sua: olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. 1/3 olisi halunnut jatkaa tutustumista, mutta näistäkin aika monesta huomasin, että ei he olleet kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tänään Prismassa ja ihan jokainen perheenisä oli 190cm, laatikkoleukainen Justin Bieber lastaamassa ostoksia bemariin kultakello ja korut ranteessa killuen. Siis IHAN JOKAINEN!!!!
Prisma on kyllä paras "reality check" tällaisille tasoteoreetikoille.
Mistä me tiedetään, vaikka nämä pariskunnat ovat olleet yhdessä tosi pitkään ja ulkonäkö muuttunut vuosien varrella?
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Olen nainen ja minusta tuntuu, että miehillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa deittisovelluksissa.
Se että KUKAAN ei huoli sinua, johtuu rumasta luonteestasi joka teeskentelystäsi pilkottaa aina läpi.
Olet elävä RED FLAG naisille asenteesi ja arvojesi suhteen.
Ja sitten teet päässäsi tällaisia totuuden vastaisia teorioita sen sijaan, että hoitaisit itsesi (pääsi) kuntoon.
Mä olen yli 190 cm mies en kelpaa edes lihaville naisille saan pakit
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt oikein... Jos kerta kaikki naiset pariutuvat ylöspäin niin tarkoittaako se, että kaikki miehet pariutuvat alaspäin, ja selittäisikö se sitten sen miksi ap on inçẹl -- maailmassa ei ole ketään naista ap:n alapuolella?
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Samaa mieltä aloittajan kanssa pitkälti. Juuri tämän vuoksi olin ensin 20 vuotta kymmenissä lyhyissä suhteissa ja keski-ikäistyttyäni mieluummin yksin kuin epäsopivan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuvat lähes poikkeukset ylöspäin, tämä aiheuttaa sitä että naiset pariutuvat miehen kanssa joka on VÄHINTÄÄN samaa tasoa mitä nainen itse on ja miehet pariutuvat naisen kanssa joka on KORKEINTAAN samaa tasoa mitä mies itse on.
Minun kaveripiirissä on pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja mies ammattikoulun käynyt. Onnellisia ovat, tulevat toimeen ja lapsia on. Ulkonäöllisesti tavallisen näköisiä kuten suurin osa suomalaisista.
Taidan olla poikkeus sitten. Itse olen testosteronilla pyörivä va-nainen, eli aina tykännyt seksistä. Olen hyvin fyysinen, seksihalut ovat 56-v:näkin kovat, enkä sanojeni mukaan tarvitse miestä oikeastaan mihinkään muuhun kuin siihen. Vähän kuin Cher, jos olette nähneet meemin. Mies on minulle jälkiruoka, mutta itse valmistan aterian. En ole riippuvainen, mies on puhdas ilo.
Kaltaiseni nainen ei pariudu "ylöspäin", vaan "alaspäin" (en kyllä allekirjoita tuotakaan, no: vastaus tähän ketjuun jos yhteiskuntaluokkaa noilla suunnilla haetaan). Olen kaikissa parisuhteissani ollut ainut akateeminen ja vanhempi, ja lihavampi/rumempi - mies on mulle kaunis kukkanen ja elämänilon tuoja, kaunis kukkanen, itseäni nuorempi ja seksikkäämpi, - nyt kun mietin niin yleensä duunari.
Tämä oli nyt tämmöinen pinnallinen vastaus suht pinnalliseen kysymykseen. Olen rakastanut kumppaneitani syvästi. Mutta tässä kysyttiin nimenomaan tuosta "ylös"päin pariutumisesta.
Näin miehenä mietin että tämä on hyvä asia. Miten kävisi ihmisrodulle jos naiset eivät valitse parhaita miehiä ? Millaisia lapsia syntyisi ?
Itsekkin olen voivotellut tätä asiaa. Voit vaikuttaa haluttavuuteesi, vinkkinä ettei asia parane tällä palstalla
Ehkä ap:n ja muiden miesten kannattaisi pinnistellä koulun penkillä, niin saisi hyvin palkatun työn, eikä täällä syytellä naisia. Pojat pääsee helpolla kun ei niiltä vaadita menestymistä vaan kunhan hilluu ne kouluvuodet.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla poikkeus sitten. Itse olen testosteronilla pyörivä va-nainen, eli aina tykännyt seksistä. Olen hyvin fyysinen, seksihalut ovat 56-v:näkin kovat, enkä sanojeni mukaan tarvitse miestä oikeastaan mihinkään muuhun kuin siihen. Vähän kuin Cher, jos olette nähneet meemin. Mies on minulle jälkiruoka, mutta itse valmistan aterian. En ole riippuvainen, mies on puhdas ilo.
Kaltaiseni nainen ei pariudu "ylöspäin", vaan "alaspäin" (en kyllä allekirjoita tuotakaan, no: vastaus tähän ketjuun jos yhteiskuntaluokkaa noilla suunnilla haetaan). Olen kaikissa parisuhteissani ollut ainut akateeminen ja vanhempi, ja lihavampi/rumempi - mies on mulle kaunis kukkanen ja elämänilon tuoja, kaunis kukkanen, itseäni nuorempi ja seksikkäämpi, - nyt kun mietin niin yleensä duunari.
Tämä oli nyt tämmöinen pinnallinen vastaus suht pinnalliseen kysymykseen. Olen rakastanut kumppaneitani syvästi. Mutta tässä kysyttiin nimenomaan tuosta "ylös"päin pariutumisesta.
Mitä tarkoittaa va-nainen?
Intseli taas ulisee. Kattokaas muuten aiheesta dokumentti in celeistä Maikkarin Katsomossa.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä mietin että tämä on hyvä asia. Miten kävisi ihmisrodulle jos naiset eivät valitse parhaita miehiä ? Millaisia lapsia syntyisi ?
Itsekkin olen voivotellut tätä asiaa. Voit vaikuttaa haluttavuuteesi, vinkkinä ettei asia parane tällä palstalla
Vastaus kysymyksiisi on nähtävissä kaikkialla ympärilläsi.
Tutkimuksien perusteella naiset pariutuvat ylöspäin. Myös jos naiselle kertoo että mies on varakas, se lisää miehen viehättävyyttä.
Sitten nämä surullisen mielen luomat kriteerit joita ei ole tutkittu. Nämä ovat ihan täyttä soopaa. Kirjoita tutkituilla faktoilla, näin edes keskustelu on mahdollista.