Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies allerginen kondomeille. Mitä ehkäisyä suosittelisit?

Vierailija
11.04.2026 |

Mies on ikävä kyllä allerginen kondomeille. Olemme tähän asti käyttäneet "pull-out" metodia, mutta suhde on kestänyt nyt jo muutaman kuukauden ja vaikuttaa että tulemme olemaan yhdessä pidempäänkin. En haluaisi itse aloittaa mitään hormonaalista ehkäisyä, mutta onko vaihtoehtoja?

N24

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon että kaikki miehet eivät voi käyttää myöskään kondomia.

Vierailija
102/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se allerginen ole, ei vaan viitsi käyttää kumia. 

Vierailija
104/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se allerginen ole, ei vaan viitsi käyttää kumia. 

just näin

Vierailija
105/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vedätykseltä. Mies ei tykkää kortsuista joten selitys on "olen allerginen kaikille kortsuille". Niin varmaan joo.

Mies voi hankkia vasektomian. Helppo ja ei aiheuta riskejä naiselle toisin kuin hormonaalinen ehkäisy. Siittiöt voi pakastaa varmuuden vuoksi jos  haluaa lapsia. 

Kaikki muu on tekosyitä miehen puolelta.

Vierailija
106/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa sen kondomipidikkeen pois, joten enää kondomille ei ole käyttöä.

Yksinkeraiset ratkaisut ovat parhaita.

Vierailija
107/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukaveri hakee useamman kerran vuodessa jälkiehkäisyn

Vierailija
108/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ilman hormoneja

Vierailija
109/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coitus interruptus toimii

Vielä paremmin toimii coitus nonexistus. Ettei anna äijälle ollenkaan.

Vierailija
110/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde kestää yli 3kk, niin naisen tulee ottaa koppi ehkäisystä. Suorastaan julmaa pukea mies kumiin ja nollata hänen nautintonsa seksistä.

Mies

MIksi miehen pitäisi saada nauttia seksistä, jos mies ei viitsi ehkäistä? 

Naisethan nauttii seksistä eniten ilman miestä eli yksin harjoitettuna. Ja saa takuuvarmasti silloin orgasmin, kun miehen kanssa onnistumisprosentti on miehille häpeällinen 30%.

Vierailija
111/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaihtoehdot, saat itse valita jomman kumman tai molemmat. Rasti ruutuun:

[  ] Suuhun
[  ] Perseeseen

Vierailija
112/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allerginen luonnonkumille? Lateksittomia kumeja on olemassa.

Jotkut naiset on allergisia s p er malle. Siihen ei auta muu kuin miehen vaihto.

Ja kondomin käyttö.

Jos mies ei halua vaihtoon, mies opettelee käyttämään kondomia, lateksillista tai lateksitonta.

Vierailija
113/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä kondomeja myös allergisille. Ukko tietää kyllä sen muttei ole kertonut sinulle.

Tilasin kerran tuollaisia netistä miehelle. Tuli niistä niin sairaaksi, että ei pystynyt edes näkemään minua moneen päivään käytön jälkeen. 

AP

Aivan, Viljo. Jos ei ainut miehille tarkoitettu ehkäisymenetelmä sulle kelpaa niin ole ilman seksiä sitten. Ja niinhän sinä oletkin, ei sulla ole parisuhdetta.

Vierailija
114/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ois toi gynegologilla käynti. Vauvapalstalta saa vaan pilkkaa.

Mies gynekologille? Vika on miehessä, eikös hänen pitäisi hommata itselleen blan b.

MIes gynekologille, koska mies joka ei osaa ehkäistä, on nolo äm mä. Ja tämä nimitys ei tarkoita naista vaan noloa miesvauvaa, joka ei ole oikea mies.

Vierailija
115/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka todella helppo kun ei tarvitse muistaa ottaa päivittäin pillereitä ja se on hormooniton. 

Ensinnäkin, hormoniton kirjoitetaan yhdellä o:lla, junttimummo. Toiseksi kierukoita ei mielellään asenneta synnyttämättömille. Kolmanneksi se on helvetin kallis, kalliimpi kuin vuoden kortsut ja aiheuttaa monille järjetöntä vuotoa. Kolmanneksi ne eivät sovi kaikille, sananmukaisesti. Itse tunsin kierukan koko sen 5 vuotta jonka sitä turhaan käytin. Turhaan siksi, että meiltä loppui seksi koska mä en halunnut miestäni enää sen kierukan takia. 

Että toimihan se tavallaan, joo

Vierailija
116/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kondomeille ole allerginen, kumille ehkä ja siihen auttaa muusta kuin kumista tehty kondomi.

Onko ne säästänyt ehkäisyneuvonnasta ja koulun terveystiedon opetuksesta niin paljon, ettei nykynuoret tiedä näitä asioita?

Ap on joku yliksen hellaripoju, jonka iskä ja äippä ei antaneet sen osallistua biologian opetukseen.

Vierailija
117/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua on kusetettu. Kannattaa varmaan käydä testeissä. Mies on vedellyt muitakin paljaalla ja voi olla tautinen.

Itse käytin aina pelkkää kondomin rinkulaosaa. Laitoin sen aina suurieleisesti päälle ja täydestä meni. 

Vierailija
118/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovipussia suosittelen.

Mutta en usko että Ap niin ruma on

Vierailija
119/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia onnopea ja 98% luotettava 

Tuttavani syntyi vasektomian läpi. Samoin hänen tyttärensä.  Siinä kävi kahdelle steriloidulle miehelle tuo 2% epätodennäköisyys.  Ja kyllä, isyys selvitettiin kummallakin kerralla.

Tosiaan siittiö, joka on ihmiskehon pienin ja mitättömin solu, mahtuu uimaan jopa soluväleistä, vaikka piuhat on sidottu ja poltettu umpeen. 

Vierailija
120/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää panna puhdaspillusia neitsyitä, ja jättää muut ylijäämäakat lespoilemaan keskenään. Kaikki muu on sulaa hulluutta.