Mies allerginen kondomeille. Mitä ehkäisyä suosittelisit?
Mies on ikävä kyllä allerginen kondomeille. Olemme tähän asti käyttäneet "pull-out" metodia, mutta suhde on kestänyt nyt jo muutaman kuukauden ja vaikuttaa että tulemme olemaan yhdessä pidempäänkin. En haluaisi itse aloittaa mitään hormonaalista ehkäisyä, mutta onko vaihtoehtoja?
N24
Kommentit (167)
"ALLERGINEN", just joo. EI vaan halua käytttää. Mäkeen tollanen ukko.
Kumman toiveesta ehkäisyä käytetään noin ylipäätään? Siis kumpi teistä ei halua lasta? Jos nainen haluaa ehkäistä niin oura ja ovulaatiotestit. Jos mies haluaa ehkäistä niin se on sitten hänen vastuullaan. Toinen asia: jos nainen haluaa lasta ja mies ei tai ”en osaa sanoa, ehkä joskus myöhemmin” niin suhde kannattaa päättää ihan saman tien. Menee vaan naisen elämä hukkaan mieslapsen kanssa.
Onko allergia henkistä laatua? Vai miksi lateksitonkaan kondomi ei käy?
Miten tyhmä oikein olet? Se on selvä tekosyy ettei miehen tarvitse käyttää kumia!
Ap:n kannattaa käydä sp testeissä, osa tartunnoista on oireettomia. Tuollaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä kondomeja myös allergisille. Ukko tietää kyllä sen muttei ole kertonut sinulle.
Tai sitten on vaan päättänyt esittää asian niin, että on allerginen kumille kun kumille. Ja mimmit uskoo XD
Itse asiassa ne uskovat ja viimeksi viime viikolla sain tinder treffin puhuttua kumittomaan seksiin ja laskin sisään lastinkin. Toivottavasti jälkiehkäisy toimii..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä kondomeja myös allergisille. Ukko tietää kyllä sen muttei ole kertonut sinulle.
Tai sitten on vaan päättänyt esittää asian niin, että on allerginen kumille kun kumille. Ja mimmit uskoo XD
Itse asiassa ne uskovat ja viimeksi viime viikolla sain tinder treffin puhuttua kumittomaan seksiin ja laskin sisään lastinkin. Toivottavasti jälkiehkäisy toimii..
sika
Miten olisi se että otat vain suihin tai sitten toinen vaihtoehto on anaaliyhdyntä.
Tosin siinäkin on sellainen riski, että siitäkin voi tulla raskaaksi ja jos niin käy, niin tuloksena on 100% todennäköisyydellä Demaripolitiikko.
Kondomeja on eri materiaaleista. Paitsi jos se allergia on henkistä.
Siellä on toinen reikä alapäässä juuri tätä varten. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kerran tuollaisia netistä miehelle. Tuli niistä niin sairaaksi, että ei pystynyt edes näkemään minua moneen päivään käytön jälkeen.
AP
Oliko Temusta tilattuja? Mene apteekkiin ja kysy sieltä.
Suuhun tai perseeseen. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sika
Olet siis valmis maksamaan elatusmaksuja
Ukko luiskaan valehtelusta. Suosittelen panemista vain vastuullisten kumppaneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lateksinen kondomi taitaa olla jo muitakin allergisille.
Coitus interrupus aiheuttaa raskauksia, erektiovaikeuksia, turhautmista molemmille kun seksi on huonoa kun parhalla hetkellä vetäytyy.
Keskeytetty yhd on paras tapa tuhota seksisuhde ja tulla raskaaksi.
Ei tätä tarvitse käyttää kuin kuukautisten jälkeen ennen ovulaatiota. Ovulaation aikoihin pari päivää panematta, sitten kun ovulaatio on mennyt, voi rykäistä sisään siihen saakka, että menkat alkaa ja vaikka menkkojen aikanakin, jos silloin seksiä haluaa harrastaa.
Raskaaksi ei voi enää ovulaation jälkeen tulla, joten jos nainen tuntee kroppansa, on tämä ihan pätevä yhdistelmä (varmat päivät + keskeytetty yhdyntä muulloin).
Tässä toki edellytyksenä, että naisella on sen verran säännöllinen kierto, että tunnistaa ovulaation ja että se mies myös vetää ulos ajallaan, eli molemmilla on oma kroppa hallinnassa.
Joillain miehillä siittiöitä on myös touhutipoissa, että sinällään ei idioottivarma keino, jos mies sattuu tähän joukkoon kuulumaan, mutta minulla on ollut täysin toimiva keino. Yhtään vahinkoa ei ole sattunut ja olen 36v. Kaksi tarkoituksella hankittua lasta ovat saaneet alkunsa parin kuukauden sisään, kun on tarkoituksella yritetty.
Tosin jos nyt nykyisen kumppanin kanssa sattuisi vahinko, niin ei sekään haittaisi, mutta tässä vaiheessa ikä on jo vastaan, niin jos ei tarkoituksella yritä, niin tuskinpa tarvii raskaustestejä tehdä ja saattaa olla, että vaikka yrittäisi, niin ei sekään toimisi.
Kortsuautomaattiinkin oli kerran kirjoitettu että EPÄKUNNOSSA, LASTIT SUUHUN TAI SUOLEEN
Vierailija kirjoitti:
Kierukka ilman hormoneja.
Onpa kiva, että noita on saatavilla miehillekin. Tuo kuulostaa parhaalta vaihtoehdolta.
Kakkosluukkua.