Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies allerginen kondomeille. Mitä ehkäisyä suosittelisit?

Vierailija
11.04.2026 |

Mies on ikävä kyllä allerginen kondomeille. Olemme tähän asti käyttäneet "pull-out" metodia, mutta suhde on kestänyt nyt jo muutaman kuukauden ja vaikuttaa että tulemme olemaan yhdessä pidempäänkin. En haluaisi itse aloittaa mitään hormonaalista ehkäisyä, mutta onko vaihtoehtoja?

N24

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anukseen sitten vaan. Naiset ei siitä paljoa saa mutta voihan sänkyyn ottaa mukaan vibraattorin.

Vierailija
82/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on kusettaja, lemppaa se.

On olemassa polyuretaani- ja hartsikortsuja, joille KUKAAN ei ole allerginen.

Äijä haluaa vain vapaamatkustaa kun kortsut maksaa ja se on niin tollo, ettei osaa eikä viitsi hankkua sopivia. Se kuvittelee, että pilleriehkäisy on ilmainen (maksaa yli 300/vuosi+lääkärikäynti+fyysiset ja psyykkiset sivuvaikutukset)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sekä latex kondomeille että polyuretaanisille kondomeille voi olla allerginen. Eli silloin kondomia ei voi käyttää lainkaan. Allergia voi olla naisella tai mihellä.

Vierailija
84/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä seksiä miesvauvoille, jotka ei suostu käyttämään kondomia.

Tai jo aiemmin isättömiä lapsia tehneille, jotka kieltäytyy vasektomiasta. 

Vierailija
85/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille. Tyhmä oot jos annat.

Vierailija
86/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"allerginen", juupa juu.

Vierailija
87/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä luiskaan.

Vierailija
88/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä kondomeja myös allergisille. Ukko tietää kyllä sen muttei ole kertonut sinulle.

Tai sitten on vaan päättänyt esittää asian niin, että on allerginen kumille kun kumille. Ja mimmit uskoo XD 

Itse asiassa ne uskovat ja viimeksi viime viikolla sain tinder treffin puhuttua kumittomaan seksiin ja laskin sisään lastinkin. Toivottavasti jälkiehkäisy toimii..

Toivottavasti saat elaripullan itsellesi 18 vuodeksi muistuttamaan idooottisuudestasi.  🤣🥳👻

Vierailija
89/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka todella helppo kun ei tarvitse muistaa ottaa päivittäin pillereitä ja se on hormooniton. 

Ei sovi kaikille, minulla alkoi tulla itse pois

Pillerit paras

Vierailija
90/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ihan kuin muita materiaaleja kuin lateksi ei olisi. Hyvä vedätys äijältä.

Vierailija
91/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lateksiton kondomi. Jäpikkä haluaa vaan panna paljaalla. 

Vierailija
92/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa kultakimpaleen löytänyt. Mitä pideltävää tuossa edes on?

Vierailija
93/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen voi olla ykkönen!

Epäsiistiä ja epäterveellistä. Kuka nainen haluaa peräaukon sulkijalihaksen löystyvän ja pidätysongelmia? 

Riippuen iästäsi kierukka hormoneilla tai ilman. Gynekologi osaa neuvoa. 

Ei ehkäisyä jos parisuhde vakiintuu ja toiveenanne lapsi.  

Mitä mies itse haluaa käytettävän. Mitä hän tarkoittaa kondomiallergialla? Ettei kyseessä ole vain se, ettei hän haluaisi käyttää kondomia?

Jos on lateksi allergia, esim kumikäsineissä on lateksittomia malleja, jotka sopivat lateksi allergisille. Luulisi, että kondomiallergisille olisi eri kumilaatuja. Onko kokeillut. 

Vierailija
94/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde kestää yli 3kk, niin naisen tulee ottaa koppi ehkäisystä. Suorastaan julmaa pukea mies kumiin ja nollata hänen nautintonsa seksistä.

Mies

Jos suhde kestää yli 3 kk niin miehen tulee ottaa koppi kosinnasta. Suorastaan julmaa olettaa naisen alkavan popsia hormoneja jonkun random jampan nautinnon vuoksi. 

Mä olen popsinut ihan itseni vuoksi, usein noi hormonit vaikuttavat positiivisesti naiseen, vaikka täällä palstalla joku muuta inisee... 

Toivottavasti et ole popsinut.

Vierailija
95/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä oikein olet? Se on selvä tekosyy ettei miehen tarvitse käyttää kumia! 

Kyllä sinä itse olet se tyhmä akka, kun verenpaineet tapissa ja tosissasi vastaat provoon. 

Vierailija
96/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä kondomeja myös allergisille. Ukko tietää kyllä sen muttei ole kertonut sinulle.

Tai sitten on vaan päättänyt esittää asian niin, että on allerginen kumille kun kumille. Ja mimmit uskoo XD 

Itse asiassa ne uskovat ja viimeksi viime viikolla sain tinder treffin puhuttua kumittomaan seksiin ja laskin sisään lastinkin. Toivottavasti jälkiehkäisy toimii..

Toivottavasti saat elaripullan itsellesi 18 vuodeksi muistuttamaan idooottisuudestasi.  🤣🥳👻

Suomi tarvitsee veronmaksajia

Vierailija
97/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kerran tuollaisia netistä miehelle. Tuli niistä niin sairaaksi, että ei pystynyt edes näkemään minua moneen päivään käytön jälkeen. 

AP

Höpö höpö, nyt mies kyllä huijaa sua😂

Vierailija
98/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde kestää yli 3kk, niin naisen tulee ottaa koppi ehkäisystä. Suorastaan julmaa pukea mies kumiin ja nollata hänen nautintonsa seksistä.

Mies

Jos suhde kestää yli 3 kk niin miehen tulee ottaa koppi kosinnasta. Suorastaan julmaa olettaa naisen alkavan popsia hormoneja jonkun random jampan nautinnon vuoksi. 

Mä olen popsinut ihan itseni vuoksi, usein noi hormonit vaikuttavat positiivisesti naiseen, vaikka täällä palstalla joku muuta inisee... 

Toivottavasti et ole popsinut.

Ne hormonit huijaa että nainen on koko ajan raskaana. Kyllä vaikuttaa kehiin ja mieleen.

Vierailija
99/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies jolla ei ole kyrpätauteja.

Vierailija
100/167 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspiriinia polvien väliin.