Auttakaa keksimään nimi mun uudelle henkilöstovuokrafirmalle? Jotain rempseää asennetta, mutta samalla jotenki old money nimi?
Nimessä pitää olla sana Capital, koska silloin se kuulostaa uskottavalta automaattisesti.
Ajattelin alkaa vuokrata ihmisiä siivoamaan, raksalle ja tehtaisiin. Itse vetänen ehkä liksoista välistä jotain 15% pojoa ihmisen välityspalkkiota, mutta istun toimistolla. Henkilöstö saa sopparit, joissa tunteja siellä täällä, tarpeen mukaan, duunit voi koska tahansa loppua, vaikka kesken työpäivän, jos niikseen tulee. Mitään varmuutta ei mistään, mutta hei, ei elämässä yleensäkään oo.
Oisko Doers Capital Oy, Pannaan Toimex Capital Oy, ehkä siis Pamex Oy, kuulostaako se liikaa siltä ammattiliitolta (PAM hyhyhyhy, ei mitään ay-jyrä hommeleitä hääräämään lähellekään mun bisneksiä)?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Pannaan Toimex kuulostaa joltain työttömien ällöltä työpajalta, jota ohjaa joku tekopirteä sosiomoni.
Siksi siinä on sana Capital, eli ei työpaja=sosialismia. Toiminnan tarkoitus on kerryttää pääomaa omistajille, ei hoitaa työntekijöiden hyvinvointia palkattomalla työllä.
Sinulla ei ole mitään firmaa, typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pannaan Toimex kuulostaa joltain työttömien ällöltä työpajalta, jota ohjaa joku tekopirteä sosiomoni.
Siksi siinä on sana Capital, eli ei työpaja=sosialismia. Toiminnan tarkoitus on kerryttää pääomaa omistajille, ei hoitaa työntekijöiden hyvinvointia palkattomalla työllä.
Pannaax Capital Oy
Saipahan ap pitkän ketjun tyhjästä.
Tällainen firma kun ilmaantuu, teen siitä ilmoituksen pöytälaatikko huijarifirmana.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen firma kun ilmaantuu, teen siitä ilmoituksen pöytälaatikko huijarifirmana.
Miksi ihmeessä? Eihän se firma ole mikään pöytälaatikko yritys, kerta tarkoitus on välittää työvoimaa. On täysin laillista.
TOSYN = Työn orjat sorron yöstä nouskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan keksimään parempaa kuin mitä on VMP.
XD
WTF = Work, Team, Future
WTF Capital Ex Con Oy
Capital mulle paha mieli sulle Oy
Orjat sulle massit mulle Capital.
Vierailija kirjoitti:
Saipahan ap pitkän ketjun tyhjästä.
Kylläpä nyt menee tunteisiin. Henkilöstö vuokraus on ihan kunnollinen yritys toiminta.
Vierailija kirjoitti:
ihanko itse keksit sun on mun idean demarit sitä käyttäneet jo 30v. viittaa lähinnä vähä älyisen moden aloitukseen.
Häh? Onko demarit muka keksineet henkilöstövuokrauksen?
Kossuex Capital Oy