Auttakaa keksimään nimi mun uudelle henkilöstovuokrafirmalle? Jotain rempseää asennetta, mutta samalla jotenki old money nimi?
Nimessä pitää olla sana Capital, koska silloin se kuulostaa uskottavalta automaattisesti.
Ajattelin alkaa vuokrata ihmisiä siivoamaan, raksalle ja tehtaisiin. Itse vetänen ehkä liksoista välistä jotain 15% pojoa ihmisen välityspalkkiota, mutta istun toimistolla. Henkilöstö saa sopparit, joissa tunteja siellä täällä, tarpeen mukaan, duunit voi koska tahansa loppua, vaikka kesken työpäivän, jos niikseen tulee. Mitään varmuutta ei mistään, mutta hei, ei elämässä yleensäkään oo.
Oisko Doers Capital Oy, Pannaan Toimex Capital Oy, ehkä siis Pamex Oy, kuulostaako se liikaa siltä ammattiliitolta (PAM hyhyhyhy, ei mitään ay-jyrä hommeleitä hääräämään lähellekään mun bisneksiä)?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan keksimään parempaa kuin mitä on VMP.
XD
Mites HPV? Henkilöstö Perseilee Varmasti.
Eikös tuo ole se virus joka voi iskeä vaginaan? HPV?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD
Mites HPV? Henkilöstö Perseilee Varmasti.
Eikös tuo ole se virus joka voi iskeä vaginaan? HPV?
No sehän se pointti just oli.
Vierailija kirjoitti:
Saikku Capital
Supersaikku Capital
Sarjasaikku Capital
Oletettavasti henkilöstösi tuuraa siis jotain saikuttavaa vakityöntekijää jossakin yrityksessä.
Saikutax Capital Oy
Voimex Capital Oy
Fortex Capital Oy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saikku Capital
Supersaikku Capital
Sarjasaikku Capital
Oletettavasti henkilöstösi tuuraa siis jotain saikuttavaa vakityöntekijää jossakin yrityksessä.
Saikutax Capital Oy
Voimex Capital Oy
Fortex Capital Oy
Buranaex Capital Oy
Pannaan Toimex kuulostaa joltain työttömien ällöltä työpajalta, jota ohjaa joku tekopirteä sosiomoni.
SlaveTradeCapital
Rent-a-slave Capital
Capital 15
C4p1t4L
Barely Human Resources Capital
Who Cares About Human Rights Capital
Capital Bananas and Apes
Capital4Me
Vierailija kirjoitti:
XD
WTF = Work, Team, Future
Vierailija kirjoitti:
Elite Capital
Laittaa vaan nimeen sanan "elite", niin tuntiorjatkin voivat kokea kuuluvansa eliittiin.
Vierailija kirjoitti:
Ponzi Capital
Lokki Capital
Lokki Henkilöstöpalvelut Oy on jo olemassa!
OMG Capital (Organized Manpower Group)
ihanko itse keksit sun on mun idean demarit sitä käyttäneet jo 30v. viittaa lähinnä vähä älyisen moden aloitukseen.
Hard day capital