Miksi ajat alinopeutta
Satasen rajoituksella 80 jos sitäkään. Ymmärrätkö että olet riski liikenteessä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Dieseli on niin kallista, että pakko säästää.
Aja fillarilla, säästät vielä enemmän. Jätä tiet meille joilla on varaa.
Kerran olen tuollaiseen alin sallittu nopeus merkkiin törmännyt. Se oli 60km/h 100km/h alueella. Siitäkin saa 3 kilometriä mittausvirhehyvitystä, joten oikea sakotusnopeus olisi 55 tai alle.
Ymmärrätkö sinä kaasujalka kaheli Ap itse yhtään mistään mitään kun kaahata yli rajoitusten maanteillä. Saisi poliisi ottaa tuollaisen raivotautisen kiinni. Pamputtaisivat ja etälamauttimella iskisivät kiveksiin niin oppisit olemaan ihmisiksi. 🖕🖕
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä kaasujalka kaheli Ap itse yhtään mistään mitään kun kaahata yli rajoitusten maanteillä. Saisi poliisi ottaa tuollaisen raivotautisen kiinni. Pamputtaisivat ja etälamauttimella iskisivät kiveksiin niin oppisit olemaan ihmisiksi. 🖕🖕
Itse olet vaaraksi kaikille tuolla asenteellasi. AP ei sanonut ajavansa ylinopeutta. Harmittaako Corollasi, lippalakkisi ja mikropeeniksesi noin paljon?
En huomannu et nopeusrajoitus vaihtu. Sori siitä.
Kun sisäministeriö määräsi poliisin sakottamaan entistä alemmasta nopeudesta, päätin etten aja enää yli 75 km/h paitsi moottoritiellä 90km/h. Tien tukkona oleminen on samanlainen protesti kuin kuluttamattomuuskin on.