Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajat alinopeutta

Vierailija
11.04.2026 |

Satasen rajoituksella 80 jos sitäkään. Ymmärrätkö että olet riski liikenteessä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sisäministeriö määräsi poliisin sakottamaan entistä alemmasta nopeudesta, päätin etten aja enää yli 75 km/h paitsi moottoritiellä 90km/h. Tien tukkona oleminen on samanlainen protesti kuin kuluttamattomuuskin on.

Vierailija
62/66 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieseli on niin kallista, että pakko säästää.

Aja fillarilla, säästät vielä enemmän. Jätä tiet meille joilla on varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tuollaiseen alin sallittu nopeus merkkiin törmännyt. Se oli 60km/h 100km/h alueella. Siitäkin saa 3 kilometriä mittausvirhehyvitystä, joten oikea sakotusnopeus olisi 55 tai alle.

Vierailija
64/66 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sinä kaasujalka kaheli Ap itse yhtään mistään mitään kun kaahata yli rajoitusten maanteillä. Saisi poliisi ottaa tuollaisen raivotautisen kiinni. Pamputtaisivat ja etälamauttimella iskisivät kiveksiin niin oppisit olemaan ihmisiksi. 🖕🖕

Vierailija
65/66 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä kaasujalka kaheli Ap itse yhtään mistään mitään kun kaahata yli rajoitusten maanteillä. Saisi poliisi ottaa tuollaisen raivotautisen kiinni. Pamputtaisivat ja etälamauttimella iskisivät kiveksiin niin oppisit olemaan ihmisiksi. 🖕🖕

Itse olet vaaraksi kaikille tuolla asenteellasi. AP ei sanonut ajavansa ylinopeutta. Harmittaako Corollasi, lippalakkisi ja mikropeeniksesi noin paljon?

Vierailija
66/66 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannu et nopeusrajoitus vaihtu. Sori siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi