Mitä kulhoja teillä on käytössä? Haluaisin vaihtaa muumikulhot johonkin nättiin mutta mitä tilalle?
Eli saisi olla sama vetoisuus suunnilleen, mutta joku kiva pintatekstuuri, vaikka vaaleanpunertava värimaailma? Toiveena olisi löytää samaa sarjaa "ikuisesti" taikka sitten reilusti eriparisia mutta joku yhdistävä teema, esim. väri.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Googlaapa Ap Primavera. Siinä sarjassa voisi löytyä sinulle mieleisiä värejä. Itse ostin aikoinaan kuusi eriväristä valkeiden Arctica-lautasten kaveriksi. Eriväriset astiat jäivät aikoinaan perinteeksi, kun kummilapset olivat pieniä ja kylässäkin ollessa syöminen oli mitä oli. Lusikallinen tai kaksi, leikkimään välillä, sitten taas syömään vähän. Eipä menneet astiat sekaisin, pystyi väristä sanomaan mikä oli kenenkin kippo. Ilman tuota systeemiä sisaruksilla olisi ollut varma tappelu riippumatta siitä, ollaanko kotona vai kylässä.
Ei ole omaan makuun mutta tätä googlatessani löysin Pip Studion joka voisi tulla kyseeseen. Jatkan tutkimuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaapa Ap Primavera. Siinä sarjassa voisi löytyä sinulle mieleisiä värejä. Itse ostin aikoinaan kuusi eriväristä valkeiden Arctica-lautasten kaveriksi. Eriväriset astiat jäivät aikoinaan perinteeksi, kun kummilapset olivat pieniä ja kylässäkin ollessa syöminen oli mitä oli. Lusikallinen tai kaksi, leikkimään välillä, sitten taas syömään vähän. Eipä menneet astiat sekaisin, pystyi väristä sanomaan mikä oli kenenkin kippo. Ilman tuota systeemiä sisaruksilla olisi ollut varma tappelu riippumatta siitä, ollaanko kotona vai kylässä.
Ei ole omaan makuun mutta tätä googlatessani löysin Pip Studion joka voisi tulla kyseeseen. Jatkan tutkimuksia
Äh, ei näitäkään suurinta osaa saa laittaa tiskikoneeseen/mikroon :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosa kastehelmi? Ei kyllä mun makuun yhtään, mutta mites ap:n?
Kastehelmeä ei saa pestä astianpesukoneessa, muuten olisikin nätti.
Ja on kestäviä.
Jos on tallessa jotain iänkaikkisen ihania teema-astioita, niin kannattaa tarkastaa, onko niitä enää turvallista käyttää- ainakin pohjan leimassa pitäisi olla mikron ja konepesun kestävä leima. Hassua, että yhdessä lautasarjassani teemoja ( uskoisin ostaneeni ne yhdessä joskus) osassa on ja osassa ei.
Teema käytössä, keittokulho ja jälkiruokamaljat.
Mene Prismaan, siellä on hyllyt täynnä kulhoja.
Jaa-a. Meillä on Kultakeramiikan kulhot. Tehty Virossa sentään eikä indokiinassa. On kyllä erittäin laadukas materiaali.
Kirjoita Googlen kuvahakuun vaaleanpunainen kulho, niin tulee heti monta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Meillä on Kultakeramiikan kulhot. Tehty Virossa sentään eikä indokiinassa. On kyllä erittäin laadukas materiaali.
Thaimaa näkyy olevan valmistusmaa
Mulla on Taika- ja Satumetsäkulhoja. Satumetsä on jo lopetettua sarjaa.
Itse olen muumikulhoihin ja lautasiin kyllästynyt. Käytän niitä kuitenkin yhä.