Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kulhoja teillä on käytössä? Haluaisin vaihtaa muumikulhot johonkin nättiin mutta mitä tilalle?

Vierailija
11.04.2026 |

Eli saisi olla sama vetoisuus suunnilleen, mutta joku kiva pintatekstuuri, vaikka vaaleanpunertava värimaailma? Toiveena olisi löytää samaa sarjaa "ikuisesti" taikka sitten reilusti eriparisia mutta joku yhdistävä teema, esim. väri.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaapa Ap Primavera. Siinä sarjassa voisi löytyä sinulle mieleisiä värejä. Itse ostin aikoinaan kuusi eriväristä valkeiden Arctica-lautasten kaveriksi. Eriväriset astiat jäivät aikoinaan perinteeksi, kun kummilapset olivat pieniä ja kylässäkin ollessa syöminen oli mitä oli. Lusikallinen tai kaksi, leikkimään välillä, sitten taas syömään vähän. Eipä menneet astiat sekaisin, pystyi väristä sanomaan mikä oli kenenkin kippo. Ilman tuota systeemiä sisaruksilla olisi ollut varma tappelu riippumatta siitä, ollaanko kotona vai kylässä.

Vierailija
22/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaapa Ap Primavera. Siinä sarjassa voisi löytyä sinulle mieleisiä värejä. Itse ostin aikoinaan kuusi eriväristä valkeiden Arctica-lautasten kaveriksi. Eriväriset astiat jäivät aikoinaan perinteeksi, kun kummilapset olivat pieniä ja kylässäkin ollessa syöminen oli mitä oli. Lusikallinen tai kaksi, leikkimään välillä, sitten taas syömään vähän. Eipä menneet astiat sekaisin, pystyi väristä sanomaan mikä oli kenenkin kippo. Ilman tuota systeemiä sisaruksilla olisi ollut varma tappelu riippumatta siitä, ollaanko kotona vai kylässä.

Ei ole omaan makuun mutta tätä googlatessani löysin Pip Studion joka voisi tulla kyseeseen. Jatkan tutkimuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omaan makuun mutta tätä googlatessani löysin Pip Studion joka voisi tulla kyseeseen. Jatkan tutkimuksia

Äh, ei näitäkään suurinta osaa saa laittaa tiskikoneeseen/mikroon :(

Vierailija
24/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa kastehelmi? Ei kyllä mun makuun yhtään, mutta mites ap:n?

Kastehelmeä ei saa pestä astianpesukoneessa, muuten olisikin nätti.

Ja on kestäviä.

Vierailija
25/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tallessa jotain iänkaikkisen ihania teema-astioita, niin kannattaa tarkastaa, onko niitä enää turvallista käyttää- ainakin pohjan leimassa pitäisi olla mikron ja konepesun kestävä leima. Hassua, että yhdessä lautasarjassani teemoja ( uskoisin ostaneeni ne yhdessä joskus) osassa on ja osassa ei.

Vierailija
26/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teema käytössä, keittokulho ja jälkiruokamaljat.

Vierailija
27/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Prismaan, siellä on hyllyt täynnä kulhoja.

Vierailija
28/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Meillä on Kultakeramiikan kulhot. Tehty Virossa sentään eikä indokiinassa. On kyllä erittäin laadukas materiaali.

Vierailija
29/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita Googlen kuvahakuun vaaleanpunainen kulho, niin tulee heti monta vaihtoehtoa. 

Vierailija
30/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Meillä on Kultakeramiikan kulhot. Tehty Virossa sentään eikä indokiinassa. On kyllä erittäin laadukas materiaali.

Thaimaa näkyy olevan valmistusmaa

Vierailija
31/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Taika- ja Satumetsäkulhoja. Satumetsä on jo lopetettua sarjaa.

Vierailija
32/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muumikulhoihin ja lautasiin kyllästynyt. Käytän niitä kuitenkin  yhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi