Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kulhoja teillä on käytössä? Haluaisin vaihtaa muumikulhot johonkin nättiin mutta mitä tilalle?

Vierailija
11.04.2026 |

Eli saisi olla sama vetoisuus suunnilleen, mutta joku kiva pintatekstuuri, vaikka vaaleanpunertava värimaailma? Toiveena olisi löytää samaa sarjaa "ikuisesti" taikka sitten reilusti eriparisia mutta joku yhdistävä teema, esim. väri.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikin Tuntu-sarjan kulhot on käytössä. Vaihdoin kaikki sekalaiset pikkukulhot noihin vähitellen. Eri kokoja ja värejä löytyy, ei ehkä pinkkejä kuitenkaan. Tehty Suomessa, mutta hinta ei ole kauhean paha, kun olen käyttänyt hyväksi alekampanjoita ja ostanut kakkoslaatua.

Ja tämä ei ole maksettu mainos, enkä naputtele tätä Posiolta.

Vierailija
2/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erivärisiä Teema-kippoja? Yhdistävänä tekijänä muoto. Sopii ne muumitkin sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erivärisiä Teema-kippoja? Yhdistävänä tekijänä muoto. Sopii ne muumitkin sekaan.

Muumit antaisin kaikki lasten mukaan kun ovat muuttaneet kotoa. Myyvät pois tai pitävät.

Vierailija
4/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat niitä kulhoja, joista tykkäät ja yhdistelet ne. Fiiliksen mukaan kaapista pöytään. Miksi kaikki muumikulhot pitäisi poistaa? Jätä joku kiva ja yhdistele tuleviin. 

Vierailija
5/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulhojen virkaa toimittaa Ikean syvät Gladelig-lautaset. Mulla on niitä neljä (kaikki lautaset, jotka siis omistan), ja niistä voi syödä ihan kaikenlaiset ruoat. 

EIvät nyt tietenkään ole ikuisia, mutta ainakin nyt niitä on vielä tarjolla ja useammassa värissä.

Vierailija
6/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat niitä kulhoja, joista tykkäät ja yhdistelet ne. Fiiliksen mukaan kaapista pöytään. Miksi kaikki muumikulhot pitäisi poistaa? Jätä joku kiva ja yhdistele tuleviin. 

Olen kyllästynyt noihin ja aikuisen naisen sinkkuhuushollissa haluaisi jotain muutakin jo, onhan tätä lapsiperhe-elämää jo 20 vuotta vietettykin. Kerroin että haluaisin jotain pintamateriaalia, rosoisuutta tms. Ja väritoiveena vaalean punertava. Niin eipä tuo Teema oikein näihin toiveisiin istu.

Vierailija
7/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tulee kivoja astioita. En osta koko ajan, koska kaikki eivät ole makuuni, mutta ostan silloin tällöin. En aio seurata mitään sarjaa, koska silloin ei olisi tarvetta uusille kivoille jutuille.

Vierailija
8/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumit antaisin kaikki lasten mukaan kun ovat muuttaneet kotoa. Myyvät pois tai pitävät.

Mä kaivoin muumit kaapinperukoilta esiin lapsukaisen 18v synttärikattaukseen :). En usko että kelpaavat mukaan kun muuttaa, ehkä sitten hänen lapsilleen. Kaikkia en säästänyt, vain perheen nimikkohahmot ja pari suosikkia.

Vierailija
9/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kulhojen virkaa toimittaa Ikean syvät Gladelig-lautaset. Mulla on niitä neljä (kaikki lautaset, jotka siis omistan), ja niistä voi syödä ihan kaikenlaiset ruoat. 

EIvät nyt tietenkään ole ikuisia, mutta ainakin nyt niitä on vielä tarjolla ja useammassa värissä.

Näitä mulla on jo muut lautaset mutta hajoavat herkästi (lähtee palanen reunasta niin joutuu hävittämään)

Vierailija
10/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt noihin ja aikuisen naisen sinkkuhuushollissa haluaisi jotain muutakin jo, onhan tätä lapsiperhe-elämää jo 20 vuotta vietettykin. Kerroin että haluaisin jotain pintamateriaalia, rosoisuutta tms. Ja väritoiveena vaalean punertava. Niin eipä tuo Teema oikein näihin toiveisiin istu.

Aijaa? Olen yli 40, lapseton ja minulla on 2 muumimukia muiden joukossa. Myyjä ei varmaan muistanut kertoa, että ne ovat lapsiperheen astioita... ?

Vierailija
11/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa kastehelmi? Ei kyllä mun makuun yhtään, mutta mites ap:n?

Vierailija
12/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Olen yli 40, lapseton ja minulla on 2 muumimukia muiden joukossa. Myyjä ei varmaan muistanut kertoa, että ne ovat lapsiperheen astioita... ?

No en nyt kertonut sinusta vaan itsestäni joka on jo 20 vuoden jälkeen totaalisen kyllästynyt muumimukeihinkin, ne nyt vielä toistaiseksi ovat käytössä vaihdan nekin pois kun löydän jotain sopivaa. Aloitan noista kulhoista ja niiden korvaamisesta.

Vierailija
13/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa kastehelmi? Ei kyllä mun makuun yhtään, mutta mites ap:n?

Kastehelmeä ei saa pestä astianpesukoneessa, muuten olisikin nätti.

Vierailija
14/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin huvikseni katsomaan, ja siellä oli kyllä ihan kulho-kulhojakin. Vaaleanpunaista ei ole, mutta tuo vaalea harmaa on kyllä nätti. Itselläni on noita sinisiä. Niissä on juuri pientä rosoisuutta/kuviointia.

Vierailija
15/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentik 👍

Vierailija
16/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin huvikseni katsomaan, ja siellä oli kyllä ihan kulho-kulhojakin. Vaaleanpunaista ei ole, mutta tuo vaalea harmaa on kyllä nätti. Itselläni on noita sinisiä. Niissä on juuri pientä rosoisuutta/kuviointia.

Mulla on jo tuota vaalean harmaata muut lautaset mutta ne hajoavat herkästi (lohkeaa pala reunasta) niin ei ollut niin hyvä ostos kuin kuvittelin. Ap siis kommentoi

Vierailija
17/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä maailman tyhmintä kysellä muilta vain siksi, että saa nautinnon ampua kaikki ehdotukset alas, jopa sen, jossa kehotetaan ostamaan itselleen mieluisia :D

Avaa netti ja googlaa ;)

Vierailija
18/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumi-kulhot ovat Teema-kulhoja. Osta yksivärisiä Teemoja, niin voit välillä hyödyntää myös jotakin mieleistä Muumi-kulhoa. Onhan niitä muitakin koristuksia, ainakin joskus on ollut Heljä Liukko-Sundströmin kuviointeja. Tsekkaa myös kirpparit ja kauppapaikat.

Vierailija
19/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultima thule, on tosin muotia nyt ja kirpparillakin kallis, eikä roosaa.

Vähemmän niitä rosoja on 

tarjolla keramiikassa, enempi lasisina.

Vierailija
20/32 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saakeli on kulho-kulho ja missä niitä muka myydään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi