Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.6 ONNEA KAUR@ JA AAMUN_KUISKAUS!

08.05.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ allu2006: toisen yhteisen yritys aloitettu 10/06 lapset 8/06, 7/95 ja 11/93, ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 48 vuotta

♥ Autumn78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@:

♥ Aamun_kuiskaus: vauva tulossa 16.1.2008

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin hyvä mieli kun kuuli näistä kahdesta plussasta! Sinänsä hassua kun ei edes tunneta kukaan toisiamme varsinaisesti, mutta helppo samaistua onnen tunteeseen.

Vierailija
2/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonosti noin ensimmäisen kuukauden saldoksi meiltä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain kaikki innokkaasti kertomaan kuulumisia niin saadaan lisää piiitkiä pinoja :)

Voi kun tulin hyvälle tuulelle. Lempi kuukausi menossa ja vauvauutisia tullut.

Kaura@: Kun uteliaan pikku nenäni työnnän joka paikkaan, niin kävin katsastamassa vauvalaskurista että sun La olis 12.1.2008.

Vielä hetki duunia ja sitten tytön kanssa uimaan.

Vierailija
4/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun olemme ainoat joilla yritys alkaa vasta 4 kk:n päästä. Sinua kohtalo toveriksi kaipailen tälle pitkälle odotus (vai pitäisikö sanoa piinailu) ajalle. Taitaa olla molemmat aika huonoja tähän asiayhteyteen.

Vierailija
5/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt omaa kiertoani.. ennen oli 28.päivää (tarkalleen tuo silloin kun pillereitä söin) ja tällä hetkellä kierto menee 30 tai yli. Onko siinä raskautumisen vaikeuksia jo? eipä tiedä vaikka neljäs ei sitten niin nopeaa eka kierrosta tärppää kuin nuo kolme on. Ja tällä hetkellä tunnen itseni sairaaksi ennen menkkoja :( ennen ei ollut tuollaista.

rvasaarinen:

Ei huonosti noin ensimmäisen kuukauden saldoksi meiltä =)

Vierailija
6/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan niitä plussia alkoi tulemaan =)

Tänne ei edelleenkään mitään uutta, kierto näyttää venyvän normaalista 24 päivästä n.30 päivään =/ Ellottaa koko ajan...

-Allu kp17, yk8

Vierailija
7/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä kurkkimassa joko lisää plussia. =) Ihanaa, tulee mummo olo kun lähden martta iltaan. Tosin menen vain esitelmöimään kasvojen hoidosta ja mainostamaan kauneushoitolaani... Martta mikä martta...

Vierailija
8/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ihanaa kuulla plussauutisia!Onnitteluja ihan mielettömästi...

Itse ajatukset on jo siirretty tädin myötä helmikuulle...olihan taas pettymys, mutta eteenpäin vaan on jatkettava ja jaksettava uskoa, että joskus tärppää. Mua on ruvennut mietityttämään niukat menkat jotka mulla on aina ollut...kestää ehkä 2-4 päivää tuhrujen kanssa. Mahtaakohan tällä olla jotain vaikutusta vauvahankintoihin? Onko muilla kokemuksia? Gynellä kävin vasta ja siellä kaikki oli kyllä ihan kunnossa...sitä vaan mietiskelee kaikenlaista...menkat alkaa tuhrutellen ja sitten 1-2 kunnon vuotopäivää ja sie loppuu...

No mut plussatuulia muille! Oli taas aika omanapainen viesti...

kp 4/28-30 yk 4

Vierailija
9/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin puolestani teille, kaura@ ja Aamun_kuiskaus! Uskomatonta, että yhden päivän olen olen lukematta palstaa ja heti saa lukea plussauutisia! Tosi hienoa, liimaa mukaan pikkuisille!! :)

pupujussitar kp6/yk1

Vierailija
10/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hiirmuisesti munkin puolesta Aamu_Kuiskaus ja kaura@!

Ihanaa kuulla iloisia uutisia, antaa toivoa meille muillekin siitä että nopeastikin voi tärpätä =)

Mulla taitaa olla jotain hormonihäiriöitä, palelee koko ajan ja lämmöt siinä 36 tai allekin, ihan outoa, vaikka en vielä tosiaan odotellukaan mitään ihmeitä, kun näin alussa vasta ollaan...

Vierailija
11/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ilmeisesti aika onnekkaasti plussaavaan joukkoon! Eli Karkki84: Ensimmäistä lasta yritetään. Yritys aloitettu 04/07. Minä ja sulhseni molemmat 23vee.

Vierailija
12/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä strategiset:

Eli toista yritetään ja aloitettu 04/07, esikoinen on tyttö 06/05. Itsellä ikää kesällä täydet 30 ja miehellä 27 ;)

-Tikruäiti

Vierailija
13/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneille!!!

Täällä vielä piinaillaan, mutta kovasti tahdottais tuohon joukkoon :)

-Tikruäiti

Vierailija
14/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin puolesta tuhannesti onnea plussanneille! Tuli oikein hyvälle tuulelle lukiessa viestejä. =)

Kuukautisista vielä. Minullakin nyt viimeiset oli todella niukat vain pari päivää kesti ja sitten oli melkein viikko väliä ja alkoi uudestaan runsaampana! Ensimmäinen väli pillereiden lopettamisen jälkeen oli 32 pv ja nyt jopa 38. En osaa vastata mistä moinen johtuu, mutta ehkä elimistö vähän sekasin, kun syönyt monta vuotta pillereitä putkeen. Toivottavasti ei vaikuta raskautumiseen kuitenkaan.

Vierailija
15/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun_kuiskausta ja kaura@. Jaksamista ja voikaa hyvin. Mukavaa kun tuli iloisia uutisia kun taas pääsin koneelle.

Täälläkin jo kuumeisesti odotellaan että pääsin itse asiaan =).

Muillekkin kovasti plussatuulia!

Minni_äinen

Vierailija
16/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan tähän hyvin " sikiävään" keskusteluun. Ens kuussa meitä varmaan plussaa jo ainakin 7kpl... =) Leikitäänpä vauvalaskurilla porukalla. Jos meneillä olevassa kierrossa tärppäisi niin milloin olisi laskettu aika? Meillä 10.2.2008

Vierailija
17/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi! olen lukenut teidän juttuja jonkin aikaa ja nyt tekisi mieli itsekkin liittyä keskusteluihin mukaan..eli remmiin voi varmaan vielä tulla?

tietoja: 1 tyttö 03/06 eli toisesta haaveillaan ja toisen yritys alkaa kesäkuussa,

itse 33v. ja mies 31v.

Vierailija
18/58 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi joka käyttää Rexonaa. =)

Vierailija
19/58 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kaura@:lle ja Aamun_kuiskaukselle. Tosi ihanaa!

Itse kärvistelen täällä mahataudin kourissa. Kohta täytyy mennä nukkumaan, kun yö oli niin rikkinäinen. Pikaisesti tulin vain vilkaisemaan kuulumisia ja olihan täällä tapahtunut! =) Mahtavaa!

Perässä tullaan... toivottavasti.

-Tango kp25/? yk1

Vierailija
20/58 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tango-mamalle. Mahatauti on ultra inhottava tauti.. Toivotaan ettei ole pahana päällä ja olo helpottaa.

Kaikille uusille lämpimästi tervetuloa!

Meillä oli eilen vähemmän rentouttava uintireissu. Tyttö oli taas niin...mitään ei totellut ja oli muutenkin ihan mahdoton. Voin taas kuvitella miten lapsettomat ajatteli mielessään: " On se kumma kun nää nyky vanhemmat ei saa kasvatettua lapsia. Sitten kun minulla on lapsia..." Joopa joo, ehkä itsekin olen moiseen sortunut. Nyt sen tajuaa kun on toi 3-vuotias, että kasvatusopit ei vaan pysy pienessä päässä. Ja äitiä on tosi kiva uhmailla tottelemattomuudella.

Autossa tyttö istui murheellisena. Serkku yritti touhottaa vieressä ja meidän tyttö sanoi: " Älä häiritse, mä mietin käyttäytymistä."

Voi voi, on ne niiin ihania ja niin ärsyttäviä välillä noi kullanmurut :)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!