Olen mies ja viihdyn mieluummin naisten kuin toisten miesten seurassa vapaa-ajalla ja töissä jne
En ole homo, mutta en myöskään vonkaaja-tyyppiä, eli siitä ei ole kyse. Kyse on ihan sosiaalisesta puolesta. En vaan pidä muista miehistä noin yleensä. En pelkää muita miehiä, en ole "naisellinen" tai arka tai muuta stereotypiaa jota varmaan tarjotaan kohta kommenteissa. En vain pidä miehistä. Naisilla on omat huonot puolensa, mutta ei samassa määrin kuin miehillä. Naisissa on keskimäärin paljon fiksumpia ja älykkäämpiä tyyppejä kuin miehissä, mikä on miellyttävää sosiaalisessa kohtaamisessa. Toki miehissä on poikkeuksia, mutta porukka-ajattelu ja oletukset ajaa tällaiset yksilöt pitämään suunsa kiinni tai tyhmentämään itsensä.
Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Kommentit (80)
Naiset ottaa mielellään miehiä siipiensä suojiin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten heteromiehellä voisi olla vain naispuolisia kavereita..
Olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin, ja ymmärrän hyvin, koska siellä hyväksytty miehen malli on todella ahdas. Mulla ei ollut maaseudulla asuessa lainkaan poikia kavereina, vaan nää tulivat mukaan kuvioihin vasta kun muutin kaupunkii, jossa on muutakin tekemistä kuin rassata mopoja.
Vierailija kirjoitti:
No, ei olisi mun juttu, en ole ollenkaan samalla aaltopituudella naisten kanssa heidän keskusteluissaan. Anteeksi, mutta et kyllä ole normaali mies. Kenties tällekin pitäisi nimetä joku uusi seksuaalinen suuntaus, vai oletkohan lesbo jolla muna? Menee vaikeaksi.
En ole aloittaja, mutta kiinnostaa oikeasti määritelmäsi siitä millainen on oikea mies? En siis ole mitenkään kiinnostunut riitelemään kanssasi aiheesta, mutta kaikesta päätellen koet itse olevasi sellainen, niin mitä se pitää sisällään ja kuinka tarkat sen miehisyyden rajat ovat.
Itse siis olen tämmöinen heteromies joka on läpi elämänsä viihtynyt mielummin naisten kaverina ja nyt aikuisena varsinkin oikeastaan täysin. Minulla ei ole kuitenkaan koskaan ollut minkaanlaisia epäilyksiä siitä ettenkö olisi mies tai hetero, vaikka miesten seura on tuntunut aina lähinnä todella epäkiinnostavalta ja monellakin tapaa yksiulotteiselta, joten olen vaan sitten ajautunut sosiaalisiin suhteisiin sen enempää ajattelematta edes asiaa pääasiassa naisten kanssa.
Tässä hiljattain eräässä tapahtumassa miehet ja naiset jaettiin ryhmiin muutamaksi tunniksi, ja voi luoja kuinka raskaita ja typeriä nämä keskustelut olivat joissa tarkoitus oli nyt miesten kesken puhua miesten asioista. En todellakaan koe menettäväni mitään, jos en enää koskaan pääse näitä miesten juttuja jakamaan, mutta tästä huolimatta koen olevani 100% mies ilman mitään ongelmaa
Löydätkö itsestäsi ne samat huonot puolet mitä löydät muista miehistä vai onko tuo muiden miesten dissaaminen keinosi saada toosaa, kuten aika monella noin ajattelevalla?
Yksikin mies on aina naisten ympäröimä ja sillä vain naispuolisia ystäviä. Mutta.
Jos joskus viettäisi muiden miesten kanssa aikaa, oppisi ehkä jotain hyödyllistäkin, kuten vaikka että kesärenkaiden urasyvyyden voi mitata siihen tarkoitetulla mittarilla.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin mies on aina naisten ympäröimä ja sillä vain naispuolisia ystäviä. Mutta.
Jos joskus viettäisi muiden miesten kanssa aikaa, oppisi ehkä jotain hyödyllistäkin, kuten vaikka että kesärenkaiden urasyvyyden voi mitata siihen tarkoitetulla mittarilla.
Kolikko riitää
Onhan noita nähty, yksikin kokeili jokaista naista onnistuneesti. Saldo on uskomattoman suuri.
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla haave miehestä.
Tämä kommentti on miehen kirjoittama ja toimii täydellisenä esimerkkinä siitä että miksi kukaan normaalilla älyllä varustettu ihminen haluaisi käydä ajatustenvaihtoa ihmisen kanssa, jonka vuorovaikutustaidot ovat tuolla tasolla? Varsinkaan kun tuo ei ole edes mitenkään poikkeuksellista ”keskustelua” edes suomalaiselta mieheltä, jollekka ei luokitella edes minkaanlaista kehitysvammaa, vaikka toisin voisi olettaa.
Mitä yrität sanoa?
Soittelevat vaikka muka väärään numeroon sinä päivänä kun miehellä on syntymäpäivä. Ja sitten voikin onnitella ja vähän rupatella. Haave miehestä.
Ihana keskustelu. Hyvin mukava mielenmaisema monella miehellä ja naisella jatkakaa ihmeessä.
Olisi hienoa, jos pienet ja nuoret pojat näkisivät, että on erilaisia miehiä ja erilaista miehisyyttä. Oma poika koki itsensä oudoksi ja vääräksi, kun ei sopinut muka oikean miehen muottiin. Sitten meni taidelukioon, jossa valtaosa pojista oli samanlaisia kuin hän. Yhtäkkiä se miesten porukka olikin ihan erilainen kuin käsitys miehisyydestä oli aiemmin. Miehet, jotka kysyvät, mitä toiselle kuuluu ja jotka tukevat toisiaan vaikeissakin tilanteissa. Joille voi sanoa, että mä voin itkeä, kun nyt on niin paha olo.
Tunnistan oman herkän mieheni tästä kuvauksesta. Hänellä on siskoja, joiden kanssa hän on todella läheinen ja hän viihtyy naispuolisten ystävien kanssa erittäin hyvin. Hänen miespuoliset ystävänsä ovat myös herkkiä, tunteista puhuvia tyyppejä. Ei minkäänlaista machoilua tai kilpailua. Mieheni osaa kyllä parisuhteessa olla niehekäs. Tsemppiä kaikille ihanille miehille!
Vierailija kirjoitti:
No, ei olisi mun juttu, en ole ollenkaan samalla aaltopituudella naisten kanssa heidän keskusteluissaan. Anteeksi, mutta et kyllä ole normaali mies. Kenties tällekin pitäisi nimetä joku uusi seksuaalinen suuntaus, vai oletkohan lesbo jolla muna? Menee vaikeaksi.
Ennen vanhaan noita kutsuttiin metroseksuaaleiksi... tai liittyihän siihen muutakin kuin naisten kanssa ajan viettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä rupee mitään bussikuskin hommia tekemään...
Viihdyn huomattavasti paremmin miesten seurassa. On rennompaa, tehdään asioita ja jutellaan niitä näitä. Myös naisten kanssa on hauskaa, mutta se joka sanoo, ettei ilma vähän väreilisi lämpimästi miesten ja naisten välillä, on muuta kuin hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan noita kutsuttiin metroseksuaaleiksi... tai liittyihän siihen muutakin kuin naisten kanssa ajan viettäminen.
Eikö tämä metroseksuaalisuus ollut enemmänkin joku pukeutumistyyli ja siinä samalla tarkoitti muutakin kauneudenhoitotuotteiden kulutusta ja korostusta?
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn huomattavasti paremmin miesten seurassa. On rennompaa, tehdään asioita ja jutellaan niitä näitä. Myös naisten kanssa on hauskaa, mutta se joka sanoo, ettei ilma vähän väreilisi lämpimästi miesten ja naisten välillä, on muuta kuin hetero.
Olen täyshetero, mutta en tuota ilman värähtelyä kyllä tunnista. Työkaveriporukassamme on miehiä ja naisia eikä kyllä värähtele lainkaan. Ei tippaakaan. Minusta olisi tosi outoa jos värähtelisi.
Voin olla naisen kaveri jos nainen on varattu. Yleensä jos sinkun kanssa olen ollut kaveri niin toiselle on tullut tunteita jossakin vaiheessa.
Sinäpä sen sanoit.