Olen mies ja viihdyn mieluummin naisten kuin toisten miesten seurassa vapaa-ajalla ja töissä jne
En ole homo, mutta en myöskään vonkaaja-tyyppiä, eli siitä ei ole kyse. Kyse on ihan sosiaalisesta puolesta. En vaan pidä muista miehistä noin yleensä. En pelkää muita miehiä, en ole "naisellinen" tai arka tai muuta stereotypiaa jota varmaan tarjotaan kohta kommenteissa. En vain pidä miehistä. Naisilla on omat huonot puolensa, mutta ei samassa määrin kuin miehillä. Naisissa on keskimäärin paljon fiksumpia ja älykkäämpiä tyyppejä kuin miehissä, mikä on miellyttävää sosiaalisessa kohtaamisessa. Toki miehissä on poikkeuksia, mutta porukka-ajattelu ja oletukset ajaa tällaiset yksilöt pitämään suunsa kiinni tai tyhmentämään itsensä.
Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Kommentit (80)
Vaimoni juhlissa on aina olettamsssa että mrne miesten porukoihin juttelemaan. Nyt on vain niin että minua ei kiinnosya jutut autoista, tekniikadta, urheilusta tai viinan juonnista. Viihdyn itse naisten seurassa koska pidän ruoanlaitosta, kodinhoidosta, puutarhanhoidosta, entisenä yh-isinä lapsista. Olen pomo naisvaltaisella alalla, kaikki lapseni ovay tyttöjä. Harvemmin olen tekemisissä miesten kanssa ja jos olen niin koen oloni hieman vieraaksi ja oudoksi. Sen sijaan naisten kaa koen henkistä yhteyttä ja viihdyn heidän seurassaan koska jaan sen naisten todellisuuden. Homoksi ei kannata ruveta haukkumaan...päin vastoin....yh-isi-aikana olisi voinut jakaa jonotusnumeroita halukkaille naisille. Etsin kuitenkin suurta rakkautta ja en pannut kaikkea mikä liikkuu koska se on alentavaa rakkausihanteeni näkökulmasta. Nykyisin jotkut naiset tosin ovat epämiellyttävän miehekkäitä. Elelen siis omassa Garbin maailmassa naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet pick me boy.
Voihan miehillä olla ihan omat aivot ilman miellyttämisen haluakin. Jotkut tykkää olla miesporukassa, joitakin se ei kiinnosta ja tykkäävät olla mieluummin naisten seurassa.
Mutta nainen on automaattisesti aina pick me girl, vaikka ihan omien aivojen mielenkiinnon kohteiden vuoksi viihtyy paremmin miesten porukoissa joissa puhutaan niistä naisen mielenkiinnon kohteista.
Ei ole. Vasta sitten, kun kuvittelee syystä tai toisesta olevansa muita naisia parempi.
Minua ei ole koskaan sanottu pick me girliksi vaikka melkein kaikki kaverit ovat miehiä.
Minua on. Olen jopa naisiin enemmän kallellaan oleva bi, miehen pitää olla naisellinen että kiinnostuisin. Mutta ei tällaiset epäoleelliset asiat hyvää maalittamista haittaa kun sellaisia taipumuksia omaavaan henkilöön törmää.
Ihan mielenkiinnosta laitoin tuon heiton katsoakseni miten reagoidaan. Jos vastaavia aloituksia on ollut naisen tekemänä, niin pick me girl syytös saa lähinnä kannatusta ja aloittaja halutaan lytätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olet naisellinen kaiken kuvailusi jälkeen vaikka et sitä itse tajua. Naiset eivät ota edes porukkaan jos eivät pidä sinua ns. vaarattomana tapauksena eli käytännössä homona. Tämä ei ole vittuilua vaan karu fakta kaikesta mitä kuvailit.
Sivusta, mutta mitä vikaa on naisellisissa piirteissä? En minä ainakaan koe mitenkään loukkaavana sitä, että joku näkee minussa naisellisia piirteitä puhumattakaan siitä, että naiset pitävät minua turvallisena. Sinulla on todella kummallinen ja huolestuttavakin ajatus, että heterouden mitta on se, että naiset kokevat sinut uhkana.
Tekstikin on kuin naisen kirjoittamaa. Ei kai naisellisissa piirteissä mitään vikaa ole mutta jos kirjoittaa ettei ole naisellinen vaikka onkin niin se on vähän ristiriitaista. Naiselliset miehet viihtyy naisporukoissa vaikka miten asiaa pyörittelisi.
Olen nainen ja harrastan extreme lajeja. Ystäväni ovat miehiä harrastuksen puitteissa. Mitenköhän naisellisena mahtaisit heidät nähdä. Katsos kun naisiakin on niin erilaisia. Kaikki eivät edes viihdy porukoissa, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olet naisellinen kaiken kuvailusi jälkeen vaikka et sitä itse tajua. Naiset eivät ota edes porukkaan jos eivät pidä sinua ns. vaarattomana tapauksena eli käytännössä homona. Tämä ei ole vittuilua vaan karu fakta kaikesta mitä kuvailit.
Sivusta, mutta mitä vikaa on naisellisissa piirteissä? En minä ainakaan koe mitenkään loukkaavana sitä, että joku näkee minussa naisellisia piirteitä puhumattakaan siitä, että naiset pitävät minua turvallisena. Sinulla on todella kummallinen ja huolestuttavakin ajatus, että heterouden mitta on se, että naiset kokevat sinut uhkana.
Tekstikin on kuin naisen kirjoittamaa. Ei kai naisellisissa piirteissä mitään vikaa ole mutta jos kirjoittaa ettei ole naisellinen vaikka onkin niin se on vähän ristiriitaista. Naiselliset miehet viihtyy naisporukoissa vaikka miten asiaa pyörittelisi.
En minä ole väittänyt, etteikö minussa olisi naisellisia piirteitä. Sen takia täsmensinkin, että kommentoin keskusteluunne sivusta. Minulla on kyllä naistyypillisiä piirteitä, kuten vaikka se, että olen hyvä näissä paljon parjatuissa metatöissä tai se, että olen hyvin huolehtivainen.
Kaveripiirini muodostui lähinnä tytöistä lukion loppuun asti. Varsinkin yläasteella pojat kiusasivat minua raa’asti, mutta onneksi oli hyviä kavereita tytöissä. Lukiossa tutustuin joihinkin ihan kivoihin poikiinkin. Rakkaan harrastukseni myötä tutustuin samanhenkisiin miehiin ja opin, että en ole outo mies, vaan on muitakin kaltaisiani keskustelusta ja taiteesta nauttivia. Nykyisin minulla on laaja sekalainen ystäväpiiri. Olen onnekas tuon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet pick me boy.
Voihan miehillä olla ihan omat aivot ilman miellyttämisen haluakin. Jotkut tykkää olla miesporukassa, joitakin se ei kiinnosta ja tykkäävät olla mieluummin naisten seurassa.
Mutta nainen on automaattisesti aina pick me girl, vaikka ihan omien aivojen mielenkiinnon kohteiden vuoksi viihtyy paremmin miesten porukoissa joissa puhutaan niistä naisen mielenkiinnon kohteista.
Ei ole. Vasta sitten, kun kuvittelee syystä tai toisesta olevansa muita naisia parempi.
Minua ei ole koskaan sanottu pick me girliksi vaikka melkein kaikki kaverit ovat miehiä.
Minua on. Olen jopa naisiin enemmän kallellaan oleva bi, miehen pitää olla naisellinen että kiinnostuisin. Mutta ei tällaiset epäoleelliset asiat hyvää maalittamista haittaa kun sellaisia taipumuksia omaavaan henkilöön törmää.
Ihan mielenkiinnosta laitoin tuon heiton katsoakseni miten reagoidaan. Jos vastaavia aloituksia on ollut naisen tekemänä, niin pick me girl syytös saa lähinnä kannatusta ja aloittaja halutaan lytätä.
En palstaile kovin ahkeraan, mutta olen huomannut noita aloituksia muutamia. Mielestäni niissä joita olen nähnyt, nuo pick me-viittaukset johtuvat siitä, että aloittajalla on tarve lytätä naiset huonommiksi kuin miehet. Eli hän ei viihdy miesten kanssa ensisijaisesti esim. miestyypillisten kiinnostuksen kohteiden tai aktiviteettien johdosta vaan sen takia, että pitää naisia huonompana ihmisryhmänä. Nämä aloitukset sisältävät yleensä negatiivisia stereotypioita naisista, joita naiset eivät edes tunne omikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja harrastan extreme lajeja. Ystäväni ovat miehiä harrastuksen puitteissa. Mitenköhän naisellisena mahtaisit heidät nähdä. Katsos kun naisiakin on niin erilaisia. Kaikki eivät edes viihdy porukoissa, sukupuolesta riippumatta.
Ymmärrätkö että nyt puhuttiin miehestä joka viihtyy naisporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että nyt puhuttiin miehestä joka viihtyy naisporukassa.
AP ei puhu yhtään mitään naisporukoista, vaan kertoo pitävänsä naisia parempana ystävänämateriaalina.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni viihtyi naisten seurassa. Ei ollut bi. Ei ihastunut naisiin, vaikka monet luulivat. Rakasti sitä, että naiset nostivat hänet huomion keskipisteeksi, mitä miehet eivät tehneet. Teatterin lava olisi ollut toive, mutta kyvyt eivät riittäneet. Naiset korvasivat sen.
Kuulemma viihtyy yhtä hyvin miesten kuin naistenkin kanssa. Miehissä on hänen mukaansa kuitenkin enemmän ääliöitä ja kilpailuasetelmaa, josta ei tykkää. Eli tää on oikea ilmiö kun moni mies siitä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, homoo sinä olet.
Tässä kommentissa huvittavinta on se, että asianosainen itse tuskin edes itse viettää aikaa miesporukassa, vaan on lähinnä yksin.
Muutenkin miesporukoissa on outoja pelkoja. Muistan esim miten nuorempana miesporukassa oli hirveän tärkeää että kaikki juo itsensä kaatokänniin. Jos joku ei juonut, sille alettiin vi ttuilemaan niin kauan että sen oli käytännössä pakko juoda. Samat "johtaja-tyypit" jaksoi aina mainostaa miten porukka on kaikki kaikessa, mutta oli ensimmäisenä jättämässä pulaan kaverin jolle tuli ongelmia elämässä. Se meni niin, että kaverin piti setviä ongelmansa itse eikä kukaan äijäporukasta ollut tukena. Sitten jos asiat meni hyvin, hän saattoi palata porukkaan (jos enää halusi sitä) ja sitten taas jauhettiin miten porukka on kaikki kaikessa.
Eli paskanpuhuminen menee jo parodiahorisonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirini muodostui lähinnä tytöistä lukion loppuun asti. Varsinkin yläasteella pojat kiusasivat minua raa’asti, mutta onneksi oli hyviä kavereita tytöissä. Lukiossa tutustuin joihinkin ihan kivoihin poikiinkin. Rakkaan harrastukseni myötä tutustuin samanhenkisiin miehiin ja opin, että en ole outo mies, vaan on muitakin kaltaisiani keskustelusta ja taiteesta nauttivia. Nykyisin minulla on laaja sekalainen ystäväpiiri. Olen onnekas tuon suhteen.
Minä olin kanssa friikki yläasteella. Vain tytöt jostakin syystä olivat minulle ystävällisiä. Lukiossa löysin musahommat, minkä vuoksi sain miespuolisia kavereita naisten lisäksi. Koko maailmankuvani muuttui. Tajusin, että miehissä on muitakin erikoisia kavereita, jotka etsivät samanhenkisiä. Se oli hyvä kokemus ja nyt 30 vuotta myöhemmin noita samoja musahemmoja on kavereina edelleenkin, vaikka se jäi puuhasteluksi. Sitä kautta tuli kaikkea muutakin.
No, ei olisi mun juttu, en ole ollenkaan samalla aaltopituudella naisten kanssa heidän keskusteluissaan. Anteeksi, mutta et kyllä ole normaali mies. Kenties tällekin pitäisi nimetä joku uusi seksuaalinen suuntaus, vai oletkohan lesbo jolla muna? Menee vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet homo.
Ettet olisi itse? Kaapissa. Alkaa olla sen verran aggressiivista jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, homoo sinä olet.
Tässä kommentissa huvittavinta on se, että asianosainen itse tuskin edes itse viettää aikaa miesporukassa, vaan on lähinnä yksin.
Muutenkin miesporukoissa on outoja pelkoja. Muistan esim miten nuorempana miesporukassa oli hirveän tärkeää että kaikki juo itsensä kaatokänniin. Jos joku ei juonut, sille alettiin vi ttuilemaan niin kauan että sen oli käytännössä pakko juoda. Samat "johtaja-tyypit" jaksoi aina mainostaa miten porukka on kaikki kaikessa, mutta oli ensimmäisenä jättämässä pulaan kaverin jolle tuli ongelmia elämässä. Se meni niin, että kaverin piti setviä ongelmansa itse eikä kukaan äijäporukasta ollut tukena. Sitten jos asiat meni hyvin, hän saattoi palata porukkaan (jos enää halusi sitä) ja sitten taas jauhettiin miten porukka on kaikki kaikessa.
Eli paskanpuhuminen menee jo parodiahorisonttiin.
Ei kannata kaikkia miehiä lokeroida samaan laatikkoon jos on pyörinyt jossain spurgu porukoissa. Et sinä kuvaile mitään kaveriporukkaa vaan jonkun ryyppyremmin.
Vierailija kirjoitti:
No, ei olisi mun juttu, en ole ollenkaan samalla aaltopituudella naisten kanssa heidän keskusteluissaan. Anteeksi, mutta et kyllä ole normaali mies. Kenties tällekin pitäisi nimetä joku uusi seksuaalinen suuntaus, vai oletkohan lesbo jolla muna? Menee vaikeaksi.
Täähän ei siis kerro muusta kuin siitä, ettei sulla ole paljon otantaa ja kokemusta naisista.
Naosten perseet haiseeki paremmalta
En kyllä ymmärrä miten heteromiehellä voisi olla vain naispuolisia kavereita..
Todella tarkasti kuvailtu. Juuri tuo erikoinen aivoton mölyäminen jolla yritetään tukahduttaa muidenkin ihmisten ajatustenvaihto on niin totaalisen raskasta, etten siedä semmoista enää vanhemmalla iällä tippaakaan.
Ei ole myöskään mitenkään poikkeavaa käytöstä mieheltä vaikka kysyä joku kysymys ja kun vastaat tähän aloittaa samalla puhumaan päällesi jostain aivan muuta