Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja viihdyn mieluummin naisten kuin toisten miesten seurassa vapaa-ajalla ja töissä jne

Vierailija
10.04.2026 |

En ole homo, mutta en myöskään vonkaaja-tyyppiä, eli siitä ei ole kyse. Kyse on ihan sosiaalisesta puolesta. En vaan pidä muista miehistä noin yleensä. En pelkää muita miehiä, en ole "naisellinen" tai arka tai muuta stereotypiaa jota varmaan tarjotaan kohta kommenteissa. En vain pidä miehistä. Naisilla on omat huonot puolensa, mutta ei samassa määrin kuin miehillä. Naisissa on keskimäärin paljon fiksumpia ja älykkäämpiä tyyppejä kuin miehissä, mikä on miellyttävää sosiaalisessa kohtaamisessa. Toki miehissä on poikkeuksia, mutta porukka-ajattelu ja oletukset ajaa tällaiset yksilöt pitämään suunsa kiinni tai tyhmentämään itsensä.

Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä - ja nuoret naiset haluavat seuraani kiihkeinä. T. Ope M52 190 cm

Vierailija
22/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja naimisissa miehen kanssa. Kaikki kaverini ovat silti miehiä (eivät mieheni kavereita). En osaa olla naisten kaveri. Miesten kanssa on kiva jutella esimerkiksi autoista.

Lisäksi kelpuutan kavereikseni vain ne miehet, joiden kanssa minulla voisi olla seksiä. Ulkoisesti olen supernsisellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samat ajatukset. Vietän aikaa paljon mielummin naisten kanssa, kuin miesten juuri samoista syistä. Miesten kanssa keskustelu kärjistettynä on todella raskasta koska eivät yksinkertaisesti osaa puhua mistään tai vaihtoehtoisesti pätevät ja puhuvat päälle jotain todella lapsellisia ajatuksia, että sitä toivoo että mielummin olisivat vaikka hiljaa.

Vierailija
24/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, homoo sinä olet.

Vierailija
25/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa menee aina kilpailuksi. Miehet on myös monella tapaa ällöttäviä.

M40

Tätä mun miespuoleiset ystävät sanovat, että saa olla rennommin kun ei ole jatkuvaa kilpailuasetelmaa. Lisäksi kuulemma naisten kanssa on muutoinkin paljon helpompi puhua vaikeammista asioista ja pohtia yhdessä elämän isoja päätöksiä. 

Juurikin tämä kilpailuasetelma feat siihen liittyvä jatkuva paskanpuhuminen omasta erinomaisuudestaan. Vaikka olisit itse ns. kilpailukykyinen, niin ei kyllä yhtään ylimääräisellä älyllä varustettu jaksa sitä touhua kun se on niin helvetin naurettavaa ja oikeastaan surullistakin. 

Vierailija
26/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet pick me boy.

Voihan miehillä olla ihan omat aivot ilman miellyttämisen haluakin. Jotkut tykkää olla miesporukassa, joitakin se ei kiinnosta ja tykkäävät olla mieluummin naisten seurassa. 

Mutta nainen on automaattisesti aina pick me girl, vaikka ihan omien aivojen mielenkiinnon kohteiden vuoksi viihtyy paremmin miesten porukoissa joissa puhutaan niistä naisen mielenkiinnon kohteista.

Vierailija
27/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti olet naisellinen kaiken kuvailusi jälkeen vaikka et sitä itse tajua. Naiset eivät ota edes porukkaan jos eivät pidä sinua ns. vaarattomana tapauksena eli käytännössä homona. Tämä ei ole vittuilua vaan karu fakta kaikesta mitä kuvailit.

Sivusta, mutta mitä vikaa on naisellisissa piirteissä? En minä ainakaan koe mitenkään loukkaavana sitä, että joku näkee minussa naisellisia piirteitä puhumattakaan siitä, että naiset pitävät minua turvallisena. Sinulla on todella kummallinen ja huolestuttavakin ajatus, että heterouden mitta on se, että naiset kokevat sinut uhkana.

Vierailija
28/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes paljoa yleistää kun sanoo, että miehet eivät keskenään puhu tunteista tai henkilökohtaisista asioista. Joku ihmeen homolukko ilmeisesti estää sen. Eikä tämä rajoitu alempiin yhteiskuntaluokkiin. Päinvastoin, siellä "ylhäällä" on oman imagon vaaliminen vielä tärkeämpää. Ei voi sanoa että vaimon kanssa menee huonosti ja työt tekisi mieli lopettaa.

Vierailija
29/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet pick me boy.

Voihan miehillä olla ihan omat aivot ilman miellyttämisen haluakin. Jotkut tykkää olla miesporukassa, joitakin se ei kiinnosta ja tykkäävät olla mieluummin naisten seurassa. 

Mutta nainen on automaattisesti aina pick me girl, vaikka ihan omien aivojen mielenkiinnon kohteiden vuoksi viihtyy paremmin miesten porukoissa joissa puhutaan niistä naisen mielenkiinnon kohteista.

Ei ole. Vasta sitten, kun kuvittelee syystä tai toisesta olevansa muita naisia parempi.

Minua ei ole koskaan sanottu pick me girliksi vaikka melkein kaikki kaverit ovat miehiä.

Vierailija
30/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa menee aina kilpailuksi. Miehet on myös monella tapaa ällöttäviä.

M40

Erikoinen kommentti. Koetko siis itse olevasi monella tapaa ällöttävä?

Vierailija
31/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti olet naisellinen kaiken kuvailusi jälkeen vaikka et sitä itse tajua. Naiset eivät ota edes porukkaan jos eivät pidä sinua ns. vaarattomana tapauksena eli käytännössä homona. Tämä ei ole vittuilua vaan karu fakta kaikesta mitä kuvailit.

Tuskinpa vain. Kuten sanoin, kyse ei ollut seksuaalisesta puolesta. Sitä saan kotonani ihan tarpeeksi enkä ole etsimässä naista. Kyse oli yhteisöstä, sosiaalisesta piiristä, joka on naisten kanssa miellyttävämpää kuin miesten. Esim työpaikkani on naisvaltainen, 80/20 naisille. Tämä työpaikka on miellyttävä, jossa  puhutaan avoimesti ja kukaan ei ole väijymässä taustalla valmiina mölisemään kun ei vaan ymmärrä, mutta huomiota pitää saada. Aikaisemmin olin raksalla, jossa suhdeluku miehille oli 95/5 ja siellä oli niin surkea meno että ihmettelen miten jaksoin sitä paskan jauhamista ja esittämistä kahdeksan vuotta. Se tuntui todella väsyneeltä. Osa oli ihan urpoja. Nyt ei ole.

ap

Vierailija
32/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, mutta mitä vikaa on naisellisissa piirteissä? En minä ainakaan koe mitenkään loukkaavana sitä, että joku näkee minussa naisellisia piirteitä puhumattakaan siitä, että naiset pitävät minua turvallisena. Sinulla on todella kummallinen ja huolestuttavakin ajatus, että heterouden mitta on se, että naiset kokevat sinut uhkana.

Tämä. Teinistä lähtien on naisseuraa riittänyt ihan romanttisessakin mielessäkin ja naimisissa olen nykyään, vaikka heidän kanssa kaveria myös ollut aina. Se että naiset kaikesta päätellen eivät pidä minua ”miehekkäänä” ilmeisesti sitten ei kyllä ole näkynyt millään tapaa negatiivisessa mielessä vielä elämäni aikana

Vierailija
33/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutustaso vaikuttaa tähänkin aika voimakkaasti. Mitä alempana ollaan sitä voimakkaammat on stereotypiat ja asenteet. Mitä korkeammalle mennään sitä vähemmän sellaisilla on väliä. Monesti miehetkin on asiallisempia korkeammalla, vaikka olen sielläkin nähnyt sellaisia tomppeleita että paikkansa olisi ollut jossakin kaatopaikalla ojaa kaivamassa. Tosin joillakin naisilla sama juttu. Mutta noin keskimäärin naiset ovat miellyttävämpiä lähes kaikkialla - varsinkin jos puhutaan isommasta yhteisöstä.

Just joo naisethan ovat kuuluisia kuinka hyvin tulevat toimeen keskenään. Etenkin korkeasti koulutetut naiset kohtelevat "alempiaan", oli sitten mies tai toinen nainen, kuin ilmaa.

Vierailija
34/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko pois persupojat! Muuten saatte lopun ikänne mennä skikulihenkäyksellä 😂

Vierailija
35/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutustaso vaikuttaa tähänkin aika voimakkaasti. Mitä alempana ollaan sitä voimakkaammat on stereotypiat ja asenteet. Mitä korkeammalle mennään sitä vähemmän sellaisilla on väliä. Monesti miehetkin on asiallisempia korkeammalla, vaikka olen sielläkin nähnyt sellaisia tomppeleita että paikkansa olisi ollut jossakin kaatopaikalla ojaa kaivamassa. Tosin joillakin naisilla sama juttu. Mutta noin keskimäärin naiset ovat miellyttävämpiä lähes kaikkialla - varsinkin jos puhutaan isommasta yhteisöstä.

Just joo naisethan ovat kuuluisia kuinka hyvin tulevat toimeen keskenään. Etenkin korkeasti koulutetut naiset kohtelevat "alempiaan", oli sitten mies tai toinen nainen, kuin ilmaa.

Joku on katsonut taas liikaa höpöheikkien nettijorinoita. 

Vierailija
36/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on hyviä miespuolisia ystäviä. Eivät ole mitään ällöttäviä tomppeleita vaan sivistyneitä ihmisiä. Mieheni kuitenkin hengaa todella paljon minun ja minun naiskavereideni kanssa. Ilmeisesti viihtyy seurassa. Pitääkin kysyä häneltä, että viihtyykö hän paremmin miesten vai naisten kanssa.

Vierailija
37/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni viihtyi naisten seurassa. Ei ollut bi. Ei ihastunut naisiin, vaikka monet luulivat. Rakasti sitä, että naiset nostivat hänet huomion keskipisteeksi, mitä miehet eivät tehneet. Teatterin lava olisi ollut toive, mutta kyvyt eivät riittäneet. Naiset korvasivat sen.

Vierailija
38/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyyllähän heterosmies aina valitsee neitokaisten seuran ennemmin. Taitaa vain nämä perspojat olla vain liian pelokkaita siihen 😂

Vierailija
39/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstikin on kuin naisen kirjoittamaa. Ei kai naisellisissa piirteissä mitään vikaa ole mutta jos kirjoittaa ettei ole naisellinen vaikka onkin niin se on vähän ristiriitaista. Naiselliset miehet viihtyy naisporukoissa vaikka miten asiaa pyörittelisi.

Vierailija
40/80 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin samaa mieltä täältä, olen M50. Siis jos haluaa nimenomaan keskusteluseuraa ja erityisesti, jos sitä kaipaa sellaisen kanssa, jota ei vielä tunne juurta jaksain. Naisseura on tuohon vaan paljon parempaa ja keskustelu luonnistuu monipuolisemmin ja vähemmän väkinäisesti.

Sitten jos vaan turistaan jotain kevyttä jonkun aktiviteetin lomassa, ei ole niin eroa. Ja toisaalta kaikista parhaat kaverit, joiden kanssa voi jutella mistä vaan, ovat miehiä. Mutta ollaankin tunnettu jo vuosikymmeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän