Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella monella deittailevalla on mt-ongelmia

Vierailija
10.04.2026 |

40+ ikäisenä miehenä olen järkytyksekseni huomannut, että todella monella deittailevalla naisella on mt-ongelmia. Kaikki eksät on ollu narsisteja ja sosiopaatteja ja erot kuulemma eksästä johtuen tosi raskaita ja riitaisia. Aluksi luulin, että tässä nyt vaan on joku jolla ollut hieman rankempi edeltävä suhde, mutta kun tutustuin naisiin hieman paremmin, niin ymmärsin niiden eksien olevan niitä uhreja. Kuinkahan moni miesparka joutunut henkisen ja fyysisen väkivallan kohteeksi näiden "leidien" käsittelyssä.

Kannattaa olla varovainen, moni kakku päältä kaunis...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä vedät puoleesti kuvailemasi kaltaisia ihmisiä, mutta näin ulkopuolisena on vaikea sanoa, miksi. 

Muunlaisia naisia ei juurikaan ole deittisovelluksissa.

Vierailija
22/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuskin kovin moni 40+ naiskakku on päältä kaunis. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on moni nainen sanonut että exä on hullu (toinen nainen vei miehen)

Vierailija
24/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk seudulla asuva korkeakoulutettu nainen on isompi riski miehelle kuin maaseudun maatila nainen

Vierailija
25/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono.

Vierailija
26/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin saa katsoa, jso vetää puoleensa vain sekopäitä.

Vierailija
27/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kaikki nuoremmat sukupolvet on "special". Ei kestä vastoinkäymisiä tai arvostelua, realismi kateissa, lupaukset katteettomia, draamaa. Luulen etten jaksaisi etsiä seuraa jos jäisin sinkuksi, seuran saaminen ei olisi ongelma.

Vierailija
28/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on yhdistävä tekijä noissa kaikissa, ap? Sinä. 

No toinen vaihtoehto olisi olla ilman parisuhdetta ja seksiä, ei sekään ole hyvä juttu. Sitten ehkä tuurilla voi välillä sattua joku normaali nainen kohdalle, mutta kohtaako kemiat ja muu elämäntilanne onkin sitten ihan toinen asia.

Mielenterveysongelmaisista olen lopulta aina joutunut eroamaan. Olen ehkä siinä mielessä idealisti, että uskon jokaisessa olevan jotain hyvää, mutta täytyy jatkossa lähteä heti jatkossa eri teille jos noita merkkejä tulee esiin.

Puhut aika halventavasti mielenterveysongelmaisista. Kai tajuat että niiden kirjo on aika laaja?

Vierailija
29/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne onkin sinkkuja. Deittipalveluissa on aivan kaameaa sakkia muutenkin.

Vierailija
30/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Samalla tavalla kuin ap:n deittailemat naiset ovat itsediagnosoineet eksilleen mt-ongelmia, diagnosoi ap näille naisille mt-ongelmia 😁

Kata pattilaa ja niin edespäin..

Vierailija
31/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelma voi olla

peräisin aiemmasta suhteesta.

Vierailija
32/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten. Voi myös olla että kuvittelet asioita jotka jostain syystä haluat olevan totta. Ehkä oma todellisuutesi on vääristynyt. Jos tapaisit minut, deittailisit ihan innoissasi. Tietäisin kohdallasi heti sinut nähtyäsi mistä näkymättömästä narusta vetäisin. Olen kaunis ja olen psykopaatti. Et missään vaiheessa edes huomaisi asiaa. Tosin psykopatia on persoonallisuushäiriö, ei psykiatrinen sairaus. Eri asia sitten mitä minä sinusta lopulta haluaisin. 

Vierailija
33/33 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on sen sijaan kovat denialismit päällä, edelleen uskotaan että näytetään nuorelta ja että kyvyt on kuin nuorena. Uskotaan, että paljon nuoremmat kiinnostuvat ja kun ei oman ikäisetkään kiinnostu, suututaan eikä välttämättä edes uskota, ettei kiinnosta. 

Moni mies myös pakenee menneisyyttään sylistä syliin. Tai ainakin yrittää sylistä syliin. Puheet on kuin maailman rahamiehellä. Uhotaan, itsekehu on rajaton. Teot on tyhjiä puheisiin nähden. Luullaan, että vielä on aikaa, rajattomasti. Valehdellaan kirkkain silmin, kenties eniten itselle. Kovat delulut on tulilla, sillä menneisyyskin selitetään tarvittaessa mustasta valkeaksi. 

Deittimiehillä on denialismin lisäksi yhteinen nimittäjä: vastuuttomuus ja sitoutumattomuus. 

Jos en hyvää saa, en huonoa huoli. 

Onneksi pidän yksinolosta, eli sinkkuus ei ole minulle ongelma. En tällä hetkellä edes deittaile. Syyt lienevät selvät, miesten huono taso. 

Terapia ja lääkitys tekisi monelle miehellekin hyvää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän